Gå til innhold

Hva sliter du med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle mennesker har noe de sliter med. Enten det er kjærlighet og forhold, barn, familie, venner, angst, vekt, kropp, utseendet, rus osv.

Det er godt å vite at man ikke er alene.

Del med oss hva DU sliter med, gjerne som anonym bruker.



Anonymous poster hash: 85585...d17
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. Sliter ikke med noe spesielt akkurat nå. Sliter litt med at jeg gjerne vil ha mer jobb sånn at jeg har mer inntekt.

Eller så er egentlig mitt største problem å komme meg opp om morgenen. Jobber kveldsvakter så blir ofte sene kvelder og står opp sent på dagen når jeg ellers har fri også.

Og jo, en ting til; jeg sliter litt med venninnene mine da de alle har fått seg kjæreste og jeg føler meg litt glemt og oversett enda jeg har sagt fra til dem at jeg er drittlei. Jeg forstår dem, men det er viktig med litt venninnetid også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å være (ulykkelig) forelska, men er i gang med å gjøre noe med det. Synes også det er litt kjedelig å ikke ha så mye fast jobb. Men førstnevnte sliter absolutt mest på psyken. Slitsomt!

Anonymous poster hash: fe21c...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med at jeg er uattraktiv. Hadde jeg vært feit eller noe hadde det vært greit, men jeg har rett og slett et uattraktivt genetisk utseende. Dårlig symetri, stygg nese, stygge tenner, stygge lepper, rar kroppsfassong. Altså ting jeg ikke får gjort noe med

Selv om jeg trener og tar godt vare på meg selv, kler meg i klær som passer meg er det alikevel et fåtall som viser interesse.



Anonymous poster hash: 43705...2eb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke tilknytning til noen, ikke familie heller. Ingen. Har aldri følt meg emosjonelt nær et annet menneske. (Har aldri blitt misbrukt eller opplevd omsorgssvikt.)



Anonymous poster hash: 5f41d...398
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter med å få fast jobb.

Har vært vikar i årevis. Jobben er relevant for utdannelsen, variert og godt betalt da.

Jeg blir lett kalt inn til intervju, men er stiv og nervøs på intervjuene.



Anonymous poster hash: bc1f6...07f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med at jeg er uattraktiv. Hadde jeg vært feit eller noe hadde det vært greit, men jeg har rett og slett et uattraktivt genetisk utseende. Dårlig symetri, stygg nese, stygge tenner, stygge lepper, rar kroppsfassong. Altså ting jeg ikke får gjort noe med

Selv om jeg trener og tar godt vare på meg selv, kler meg i klær som passer meg er det alikevel et fåtall som viser interesse.

Anonymous poster hash: 43705...2eb

Men det kan du absolutt gjøre noe med. Filler injeksjoner i leppene (for å få symetri eller fylde), operere nesen, bruke regulering eller bleike tennene. Det er håp :)

Anonymous poster hash: 816ae...593

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stygg som et troll og IQ'en står det enda verre til med. Vil tippe rundt 60-70 IQ. Når det kommer til sosiale antenner så har jeg ingen. Hygiene eier jeg heller ikke, er for lat til å dusje eller pusse tennene.

Noen damer som vil bli kjent ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stygg som et troll og IQ'en står det enda verre til med. Vil tippe rundt 60-70 IQ. Når det kommer til sosiale antenner så har jeg ingen. Hygiene eier jeg heller ikke, er for lat til å dusje eller pusse tennene.

Noen damer som vil bli kjent ?

Wow.. Du har ofte problemer med å åpne dører eller?

Anonymous poster hash: 7c37a...2cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Du har ofte problemer med å åpne dører eller?

Anonymous poster hash: 7c37a...2cc

stemmer. nesa mi er knekt etter et par solide smeller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan du absolutt gjøre noe med. Filler injeksjoner i leppene (for å få symetri eller fylde), operere nesen, bruke regulering eller bleike tennene. Det er håp :)

Anonymous poster hash: 816ae...593

Joda, det ville ihvertfall fått meg til å se normal ut. Men er ikke sikkert jeg blir attraktiv av den grunn. Dessuten vil det koste meg nærmere 100 000, men absolutt noe jeg vurderer sterkt å gjøre.

Anonymous poster hash: 43705...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har noe de sliter med. Enten det er kjærlighet og forhold, barn, familie, venner, angst, vekt, kropp, utseendet, rus osv.

Det er godt å vite at man ikke er alene.

Del med oss hva DU sliter med, gjerne som anonym bruker.

Anonymous poster hash: 85585...d17

Opp om morgenen.

Smilet.

For snill...

Smiler aldri da jeg ikke er fornøyd med smilet mitt. Slo ut fortennene som liten og etter det grodde de feil ut så de er litt skjeve. Skulle egentlig ha tannregulering men brekker meg nesten bare jeg ser noen har det.

Anonymous poster hash: 5122b...710

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm.. Sliter ikke med noe spesielt akkurat nå. Sliter litt med at jeg gjerne vil ha mer jobb sånn at jeg har mer inntekt.

Eller så er egentlig mitt største problem å komme meg opp om morgenen. Jobber kveldsvakter så blir ofte sene kvelder og står opp sent på dagen når jeg ellers har fri også.

Og jo, en ting til; jeg sliter litt med venninnene mine da de alle har fått seg kjæreste og jeg føler meg litt glemt og oversett enda jeg har sagt fra til dem at jeg er drittlei. Jeg forstår dem, men det er viktig med litt venninnetid også :)

Hei! Forstår deg godt. Hvor lenge har du hatt det slik, og tenker du på hva du kan gjøre for å få det bedre?

Tar med meg jobben hjem litt for ofte (mentalt).

Uff. Har du en jobb som krever mye av deg psykisk?

Sliter med å være (ulykkelig) forelska, men er i gang med å gjøre noe med det. Synes også det er litt kjedelig å ikke ha så mye fast jobb. Men førstnevnte sliter absolutt mest på psyken. Slitsomt!

Anonymous poster hash: fe21c...721

Lykke til med å gjøre noe med det, ulykkelig forelskelse er ikke noe gøy... Veldig bra av deg å ta tak!

Kan jeg spørre hvorfor det er kjedelig å ikke ha så mye jobb? Jeg tenker på at det er mange som klager på at de jobber for mye og skulle gjerne hatt mer fri, mens andre gjerne skulle jobbet mer. Prøver å forstå hva grunnene er? :)

Sliter med at jeg er uattraktiv. Hadde jeg vært feit eller noe hadde det vært greit, men jeg har rett og slett et uattraktivt genetisk utseende. Dårlig symetri, stygg nese, stygge tenner, stygge lepper, rar kroppsfassong. Altså ting jeg ikke får gjort noe med

Selv om jeg trener og tar godt vare på meg selv, kler meg i klær som passer meg er det alikevel et fåtall som viser interesse.

Anonymous poster hash: 43705...2eb

Hei! Hva om synet på deg selv bare ligger i ditt eget hode? Man er gjerne sin største kritiker...

Føler ikke tilknytning til noen, ikke familie heller. Ingen. Har aldri følt meg emosjonelt nær et annet menneske. (Har aldri blitt misbrukt eller opplevd omsorgssvikt.)

Anonymous poster hash: 5f41d...398

Hva er grunnen til at du ikke klarer å føle tilknytning til noen tror du? Er dette en nylig hendelse eller har du alltid vært slik?

Sliter med å få fast jobb.

Har vært vikar i årevis. Jobben er relevant for utdannelsen, variert og godt betalt da.

Jeg blir lett kalt inn til intervju, men er stiv og nervøs på intervjuene.

Anonymous poster hash: bc1f6...07f

Det høres veldig veldig kjipt ut å bli ferdig med utdannelse og ikke få jobb. Gruer meg til den dagen selv... Håper du kan snakke med noen som kan hjelpe deg og få mer troen på deg selv :hug:

Anonymous poster hash: 85585...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm...det må vel bli de nære relasjonene. Jeg har stor suksess på andre områder, men jeg får ikke til kjæresteforhold. Jeg er smart og interessant, men antagelig ikke pen nok til å kapre de som har alle tre i boks. Eller dvs det de gir uttrykk for er at de foretrekker å bli i det mer konforme forholdet de allerede er i. Men så gir jeg kanskje noen jeg ikke er så veldig tiltrukket av en sjanse, og det viser seg å bli utrolig vanskelig på litt sikt. Jeg kan blir glad i og ivareta folk, men det føles virkelig som incest å skulle pule noen du ikke er tiltrukket av. Så jeg har valgt å bare gi opp. Litt ensomt, men sånn er det bare.



Anonymous poster hash: d4206...dd7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å stole nok på meg selv til å stole nok på andre, noe som går utover selvtilliten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Har skikkelig skikkelig kjærlighetssorg, tror helt ærlig jeg kommer til å dø av det en dag

* Er redd for menn fordi menn er så slemme mot meg

* Har en jobb jeg hater men vet ikke hva annet jeg vil jobbe med

* Er misunnelig på alle som har mann og barn og derfor klarer jeg ikke være venner med de

* Blir alltid dumpet av menn

* Har stygge tær



Anonymous poster hash: 5a189...e99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...