Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De fleste i Oslo denne helga. Egoister og selvsentrerte mennesker... Men igjen finnes de overalt. :/

Signerer!

Anonymous poster hash: c1271...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette fra tidligere utleier:

Sluken i dusjen begynte å bli tett, og "silen" var "integrert" i gulvet på en sånn måte at jeg ikke selv kunne åpne den for å fjerne hår o.l. fra rørene. Jeg spurte utleier om jeg skulle prøve å bryte den opp , men fikk beskjed om å vente på at han kom sammen med vaktmester for å åpne den. Dusjen ble bare mer og mer tett etterhvert som dagene og ukene gikk, og til slutt stod jeg til anklene med vann, og litt vann rant over kanten slik at gulvet ble vått hver gang jeg dusjet. Det oppstod mørke, våte flekker på gulvet, og jeg ga igjen beskjed til utleier om at nå haster det. Han sa at de våte flekkene kom til å tørke, at gulvet tåler det, men at de skulle komme snart og gi beskjed dagen før, siden jeg helst ville være hjemme da de kom. Det stod også i kontrakten at han ikke kan låse seg inn uten at det er avtalt på forhånd. Det gikk et par uker til.

De foregående dagene var jeg syk og sengeliggende, og husarbeid lå langt nede på lista mi over ting som må gjøres. En morgen våkner jeg av at det ringer på døra, men rekker ikke å svare. Så hører jeg at noen låser opp døra, og utleier og en annen mann kommer valsende inn i leiligheten, som ikke ser ut. Jeg har jo ikke annet valg enn å hive på meg en morgenkåpe og vise de problemet på badet. De fikser det og går, og jeg er litt flau over at det var rotete, men synes mest det er ubehagelig at han låste seg inn på den måten.

Samme dag blir jeg regelrett skjelt ut av utleier på mail for hvordan det så ut i leiligheten. Han andre mannen, som fikset sluken, var huseier, og var sjokkert over hvor rotete det var, ja rett og slett forbanna, og dette måtte utleier videreformidle til meg.

Forbannet ja, det var jeg også. De hadde utsatt problemet i uker, selv etter at jeg sa det hadde begynt å renne vann på gulvet, så kommer de tidlig en morgen uten å gi beskjed?? Hadde jeg visst de skulle komme ville jeg fått kjæresten min til å komme å rydde litt siden jeg ikke var i form, siden jeg trossalt egentlig liker å ha det ryddig, spesielt hvis det kommer andre folk.

Ja det stod oppvask på benken, ja det var klær på gulvet, men leiligheten var i fin stand, ingenting var ødelagt og det var ikke skittent. Uansett har ikke utleier noe med om det er ryddig eller ikke, så lenge det ikke er så skittent at det gjør skade på leiligheten!

Feilen lå på hans side, han brøt kontrakten og BRØT seg inn tidlig en morgen, og så skjeller de meg ut. Fy f*** så frekk! Hadde lyst å flytte ut på flekken. Heldigvis leier jeg ikke hos ham lenger, resten av perioden jeg bodde der gikk jeg konstant og bekymret meg for at han bare skulle finne på å låse seg inn i tide og utide, og turte ikke ha det litt rotete en gang i frykt for nok en skyllebøtte.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en person som ikke kan gi blod,dvs om jeg møter opp på Ullevål og vil gi blod vil de nekte meg det grunnet at jeg har hatt en "blodrelatert"sykdom. Ville gi blod etter 22.07.2011 da de etterspurte blodgivere. Ringe og fikk div spørsmål og fikk vite at jeg dessverre aldri kan gi blod.

Så en dag er jeg ute og handler og en fyr fra blodbanken eller noe står og prøver å verve folk til å gi blod.

Han spør meg og jeg svarer Beklager,jeg kan ikke. Han spør: du kan ikke eller du vil ikke?

Bare måten han spurte meg på gjorde at det kokte innvendig,som om han tenkte jeg var en selvsentrert bitch som ikke vil hjelpe andre. Så jeg sa:hør her, jeg kan ikke gi blod. Jeg har selv snakket med lege på blodbanken som sa jeg aldri noensinne kan gi blod. At du står her og snakker nedsettende til meg det godtar jeg ikke. Skal du jobbe med å verve folk så kan du for faen meg ikke drive å kaste ut slike bemerkninger til folk!

Han vart litt flau ja hehe...

Jeg tror han ble litt flau på dine vegne, han kan jo ikke vite hva slags erfaring du har. Det er vel mange som sier de ikke kan, når de egentlig ikke vil. Du kunne bare sagt det på en ordentlig måte, han er ikke synsk.

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han ble litt flau på dine vegne, han kan jo ikke vite hva slags erfaring du har. Det er vel mange som sier de ikke kan, når de egentlig ikke vil. Du kunne bare sagt det på en ordentlig måte, han er ikke synsk.

Anonymous poster hash: 9c641...0ca

Seriøst? Flau på hennes vegne? Nå ble jeg litt flau på dine vegne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs: ikke snev av morsom:

Opplevd mye kjipt men dette er nok en av de frekkeste. Er psykisk syk og kunne til tider bli så både dypt deprimert at jeg nærmest ikke kunne ta våre på meg selv.(under kontroll nå) Jeg hadde en slik periode og etter å ha vært en uke hos en venninne som hadde sugd ut de få krefter jeg hadde da hun faktisk viste seg å være i en psykose. Jeg samlet alt jeg hadde av utholdenhet og gå den til henne. (siste dagen jeg var der ble hun heldigvis og endelig lagt inn på lukket avdeling og fikk hjelp) Da jeg gikk av toget var jeg så tom og fortvilet at jeg bare satte meg rett ned på asfalten og ble der. Jeg tenkte at om jeg dro hjem nå så kom jeg til å henge meg og derfor fant jeg det bedre å bli sittende på asfalten. Noe lurere ideer hadde jeg dessverre ei. Dårlig med familie og ville ikke belaste venner.

Det kom en vekter bortom innimellom som ville jeg skulle gå da nærmeste butikk syns jeg var til plage ved å sitte der, men ellers tok det litt tid før en snill dame stoppet og jeg fikk forklart situasjonen. Hun ringte en drosje og ville send meg til legevakten. Takk mye til den damen. Flere stopper jo når en har stoppet så det ble stående ett par til og vente på drosje. da den kom tok jeg en mann i hånda for å reise meg opp og holdt han i hånden bort til bilen. Det var så godt å holde i en hånd. Mannen taklet det dårlig. For da jeg hadde satt meg inn i bilen så befølte han meg raskt og intens over brystene og mellom bena, før han lukket døren.( og til de som tror jeg var så syk at jeg innbilte meg det kan jeg si jeg aldri er syk på den måten)

Det står for meg som en av de frekkeste tingene jeg har opplevd.



Anonymous poster hash: ba9c5...651
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i en dagligvarebutikk for noen år siden i ferskvaredisken. Kjeden ble kjøpt opp av et annet stort selskap, dermed ble hele butikken bygd om og fikk nytt navn.

En av de første dagene vi åpnet kom en gammel dame bort og måler meg opp og ned før hun sier:

"Jeg har et spørsmål, men det kan vel ikke du svaret på! Er det en som ikke er like jeg ung kan snakke med?" :sjokkert:

Jeg ble så satt ut at jeg hentet sjefen på bakrommet, da hun kom ut spurte den sure kunden om vi enda førte pålegg fra en lokal slakter :glare:

Riktig nok var jeg 17, men bitch please, det kunne jeg lett ha svart på :murvegg:

Endret av Skogkløver
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en til. Har alltid vært slank, og en periode vokste jeg voldsomt i høyden, og lite i bredden. Var likevel aldri så tynn at det var noe å bekymre seg over, var en aktiv jente som drev med mye forskjellig, og spiste godt.

På rideleir som 14-15 åring, der jeg jobbet litt om somrene, smalt følgende under middagen fra en gammel, hyggelig mann som bodde der:

-Du spiser jo som en fugl, må spise mer så du ikke forsvinner.

Det er ikke det frekkeste jeg har opplevd, det har jeg skrevet om tidligere i tråden, og han mente det sikkert godt, men jeg husker at jeg ble så utrolig lei meg og gikk ut til hestene og gråt en skvett. Hadde aldri vært spesielt usikker pga min egen vekt eller kropp, da jeg alltid har visst at jeg er sunn og aktiv, men den kommentaren traff meg av en eller annen grunn. Synes kanskje det var ubehagelig at han antydet at jeg bør spise mer, var ikke vant til at folk kommenterte sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i en dagligvarebutikk for noen år siden i ferskvaredisken. Kjeden ble kjøpt opp av et annet stort selskap, dermed ble hele butikken bygd om og fikk nytt navn.

En av de første dagene vi åpnet kom en gammel dame bort og måler meg opp og ned før hun sier:

"Jeg har et spørsmål, men det kan vel ikke du svaret på! Er det en som ikke er like jeg ung kan snakke med?" :sjokkert:

Jeg ble så satt ut at jeg hentet sjefen på bakrommet, da hun kom ut spurte den sure kunden om vi enda førte pålegg fra en lokal slakter :glare:

Riktig nok var jeg 17, men bitch please, det kunne jeg lett ha svart på :murvegg:

Haha, jeg slet en del med slike damer da jeg i ungdomsårene jobbet på Hansen&Dysvik utpå bygda et sted på østlandet. Disse frekke husmødrene tok ikke fem øre for å høylytt beklage seg over at det ikke var noen skikkelige ansatte på jobb, noen som kunne måle og opp og kappe til stoff til gardiner. Kun damer som hadde vært husmødre i noen år hadde dreisen på slike ting, visstnok. Én dag overhørte sjefen en av disse surmulende damene, og gikk rett bort til henne og sa følgende: alle mine ansatte vet hva de driver med, for jeg har lært dem opp selv. Dersom du ikke vil bli ekspedert av henne kan du handle gardinene dine et annet sted.

Ahh, det var så godt å bevitne! :D Og for the record: jeg var faktisk skikkelig flink til det jeg drev med i butikken der, så det så!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min eks sin mor kalte barnet mitt sutretryne da hun var trøtt etter barnehagen, og sa at hun ødelegger livet mitt... Barnet mitt var da fire, og fullt i stand til å forstå hva heksa mente.

Anonymous poster hash: 13077...dee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min eks sin mor kalte barnet mitt sutretryne da hun var trøtt etter barnehagen, og sa at hun ødelegger livet mitt... Barnet mitt var da fire, og fullt i stand til å forstå hva heksa mente. Anonymous poster hash: 13077...dee

Må legge til at sønnen ikke var særlig bedre, og kalte meg lille mongo hver gang jeg sa noe han syntes var litt dumt eller teit. Kalte meg ofte stygge ting, var utro og løgnersk, og hele familien der var frekke og lite oppegående mennesker. Trenger jeg å legge til at jeg forlot han til slutt.

Anonymous poster hash: 13077...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste kommentaren jeg har fått fikk jeg av en sykepleier da jeg skulle ta p-sprøyte, sagt i en veldig spydig, frekk tone: "Du vet at p-sprøyte ikke er anbefalt normale friske mennesker. Det er det vi gir til funksjonshemmede og andre som ikke greier å passe på seg selv!"

(Ja, dette innlegget er også postet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=775924 )



Anonymous poster hash: 17b34...91e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet i en dagligvarebutikk for noen år siden i ferskvaredisken. Kjeden ble kjøpt opp av et annet stort selskap, dermed ble hele butikken bygd om og fikk nytt navn.

En av de første dagene vi åpnet kom en gammel dame bort og måler meg opp og ned før hun sier:

"Jeg har et spørsmål, men det kan vel ikke du svaret på! Er det en som ikke er like jeg ung kan snakke med?" :sjokkert:

Jeg ble så satt ut at jeg hentet sjefen på bakrommet, da hun kom ut spurte den sure kunden om vi enda førte pålegg fra en lokal slakter :glare:

Riktig nok var jeg 17, men bitch please, det kunne jeg lett ha svart på :murvegg:

Snakk om å bære nag over ein filleting!

:rolleyes:

Anonymous poster hash: 3e8e9...34c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det frekkeste jeg har opplevd, men det jeg kommer på nå.

Var i butikken her om dagen, og mens jeg først skal legge varene på båndet, og så betale, står damen bak meg i køen å dytter meg med vognen. Skjønner at hun vil fort frem i køen, men det går ikke noe fortere om jeg må stå å kaste varene bakover. Så mens jeg skulle betale og hun var ferdig med å legge på sine varer dytter hun meg videre så jeg omtrent ikke får satt inn kortet. Så jeg dytter vognen hennes bakover mot henne for å få betalt, og hun begynner å kjefte på MEG for at jeg dytter henne. Herregud. At det går ann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

En som tok fra meg den store skjeen ved buffeten for å ta mat selv. Jeg var ikke ferdig og rakk akkurat å ta en liten tomat før hun dro den ut av hånden min.

En som begynte å trykke på skjermen min for å sjekke inn mens jeg sto og sjekket inn selv. WTF?!

Anonymous poster hash: f470c...dc8

Hva sier man egentlig til sånt? Har opplevd ett par frekkheter selv, og blir like paff og målløs hver gang. Det verste med frekke folk er at de ofte passer på å stikke av før du rekker å konfrontere dem.

I restaurant-bransjen har jeg opplevd mye rart, fra frekke tyvverier til grov sex-trakkasering. Det er så frustrerende å ikke kunne komme med en drepende kommentar, eller latteliggjøre vedkommende forran andre når sånt skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunder, ansatte og bussjåfører som ikke sier "hei" tilbake når jeg hilser til dem.

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste kommentaren jeg har fått fikk jeg av en sykepleier da jeg skulle ta p-sprøyte, sagt i en veldig spydig, frekk tone: "Du vet at p-sprøyte ikke er anbefalt normale friske mennesker. Det er det vi gir til funksjonshemmede og andre som ikke greier å passe på seg selv!"

(Ja, dette innlegget er også postet her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=775924 )

Anonymous poster hash: 17b34...91e

Har opplevd det samme! Var hos helsesøster når jeg gikk på vgs og spurte etter p-sprøyte, hun ringte til legen hun samarbeidet med og hun gjentok til meg hva han sa. At jeg kunne få den men egentlig var det kun psykisk utviklinghemmede og andre som ikke kunne ta vare på seg selv som får p-sprøyte. Dette er ca 14 år siden, andre tider nå heldigvis :)

Anonymous poster hash: 94de3...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har opplevd mye rart, blant annet en psykisk syk eks som prøvde å knuse meg psykisk. F.eks han har glutenallergi men en gang i blant spiser han f.eks et rundstykke, pizza eller noe sånt med gluten, ikke daglig. Vi skulle spise ute og gikk rundt i byen for å finne ut hvor. Vi gikk forbi en pizzarestaurant og han sa at han fikk lyst på pizza, jeg spurte om han var helt sikker (med tanke på pizzabunnen) og det var han. Jeg spurte på nytt etter vi satte oss ned og han bare smilte og sa at det gikk bra. Neste dag begynte han plutselig å kjefte på meg, han hadde fått så vondt i magen at han kunne ikke skjønne at jeg lot han spise pizza. Jeg minnet han på at han var 27 år og at jeg hadde spurt han to ganger, men lot han velge selv da han er voksen. Men nei, jeg skulle nektet han å velge pizza fordi jeg måtte passe på han og bla bla bla. Dette er ikke det værste tilfellet men jeg har heldigvis glemt en del, han kjeftet så mye at jeg hørte stemmen hans i flere mnd etter jeg hadde dumpet han. Dumpet han uka etter denne pizza-hendelsen fordi da skjønte jeg at jeg hadde begynt å godta noe av kjeftingen. Han kunne f.eks mens vi pratet og lo plutselig si "hvorfor er du så sur?" selv om jeg var i kjempe godt humør, og da begynte han å kjefte fordi jeg liksom var sur når vi egentlig haddet det koselig. Skjønte aldri hvorfor han gjorde det, testet meg kanskje for å se om jeg holdt ut? :klo: Han gjorde akkurat det mange ganger. Han kjeftet også en gang jeg nevte at jeg hadde hatt en spontanabort for noen år siden, jeg måtte jo ikke minne han på at jeg hadde hatt sex med en annen. Alt dreide seg om han. Nok om han!

Når jeg hadde denne spontanaborten så var jeg ikke planlagt gravid, visste lite om graviditet og spontanabort. Jeg trodde at når man mistet så var det litt alvorlig og noe som skjedde sjeldent og at noe var galt hos kvinnen. I ettertid har jeg lært at det ikke er sånn. Så jeg ble ganske redd og ringte legevakten. Jeg fortalte at jeg var i uke 7 og hadde blødd i noen timer og nå hadde veldig vonde magesmerter. Dama jeg snakket med (som hadde presentert eg som sykepleier) sa at det sikkert var mensen. Jeg fortalte at jeg hadde hatt 3 positive tester men nei det måtte være mensen sa hun. Jeg sa at jeg har hatt mensen i mange år og kjenner kroppen min og vet at jeg er gravid. Da sa hun noe sånt som "siden du er så sikker på at du er gravid så ring fastlegen din i morgen, vi gjør ikke noe med menssmerter", da la jeg på. Angrer på at jeg ikke leverte en klage.

Jeg har aldri klart å lære å skrive pent. En gang i 5. klasse så satt læreren og rettet noe vi elever hadde levert inn og vi satt å jobbet med noe. Det var helt stille og plutselig sier læreren høyt "Lise du skriver som ei ku!". Jeg bare stivnet men ei venninne ble rasende og kjeftet på læreren. Dette var en lærer jeg hadde likt godt og syns ennå at dette var merkelig, hadde elendig selvtillit så hennes kommentar var ganske vond.

Har opplevd mye mye mer jeg kunnet skrevet som overgrep, men har sjeldent opplevd frekke fremmede som ei gammel dame på butikken eller en bussjåfør.

Anonymous poster hash: 94de3...0bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd mye rart, blant annet en psykisk syk eks som prøvde å knuse meg psykisk. F.eks han har glutenallergi men en gang i blant spiser han f.eks et rundstykke, pizza eller noe sånt med gluten, ikke daglig. Vi skulle spise ute og gikk rundt i byen for å finne ut hvor. Vi gikk forbi en pizzarestaurant og han sa at han fikk lyst på pizza, jeg spurte om han var helt sikker (med tanke på pizzabunnen) og det var han. Jeg spurte på nytt etter vi satte oss ned og han bare smilte og sa at det gikk bra. Neste dag begynte han plutselig å kjefte på meg, han hadde fått så vondt i magen at han kunne ikke skjønne at jeg lot han spise pizza. Jeg minnet han på at han var 27 år og at jeg hadde spurt han to ganger, men lot han velge selv da han er voksen. Men nei, jeg skulle nektet han å velge pizza fordi jeg måtte passe på han og bla bla bla. Dette er ikke det værste tilfellet men jeg har heldigvis glemt en del, han kjeftet så mye at jeg hørte stemmen hans i flere mnd etter jeg hadde dumpet han. Dumpet han uka etter denne pizza-hendelsen fordi da skjønte jeg at jeg hadde begynt å godta noe av kjeftingen. Han kunne f.eks mens vi pratet og lo plutselig si "hvorfor er du så sur?" selv om jeg var i kjempe godt humør, og da begynte han å kjefte fordi jeg liksom var sur når vi egentlig haddet det koselig. Skjønte aldri hvorfor han gjorde det, testet meg kanskje for å se om jeg holdt ut? :klo: Han gjorde akkurat det mange ganger. Han kjeftet også en gang jeg nevte at jeg hadde hatt en spontanabort for noen år siden, jeg måtte jo ikke minne han på at jeg hadde hatt sex med en annen. Alt dreide seg om han. Nok om han!

Når jeg hadde denne spontanaborten så var jeg ikke planlagt gravid, visste lite om graviditet og spontanabort. Jeg trodde at når man mistet så var det litt alvorlig og noe som skjedde sjeldent og at noe var galt hos kvinnen. I ettertid har jeg lært at det ikke er sånn. Så jeg ble ganske redd og ringte legevakten. Jeg fortalte at jeg var i uke 7 og hadde blødd i noen timer og nå hadde veldig vonde magesmerter. Dama jeg snakket med (som hadde presentert eg som sykepleier) sa at det sikkert var mensen. Jeg fortalte at jeg hadde hatt 3 positive tester men nei det måtte være mensen sa hun. Jeg sa at jeg har hatt mensen i mange år og kjenner kroppen min og vet at jeg er gravid. Da sa hun noe sånt som "siden du er så sikker på at du er gravid så ring fastlegen din i morgen, vi gjør ikke noe med menssmerter", da la jeg på. Angrer på at jeg ikke leverte en klage.

Jeg har aldri klart å lære å skrive pent. En gang i 5. klasse så satt læreren og rettet noe vi elever hadde levert inn og vi satt å jobbet med noe. Det var helt stille og plutselig sier læreren høyt "Lise du skriver som ei ku!". Jeg bare stivnet men ei venninne ble rasende og kjeftet på læreren. Dette var en lærer jeg hadde likt godt og syns ennå at dette var merkelig, hadde elendig selvtillit så hennes kommentar var ganske vond.

Har opplevd mye mye mer jeg kunnet skrevet som overgrep, men har sjeldent opplevd frekke fremmede som ei gammel dame på butikken eller en bussjåfør.

Anonymous poster hash: 94de3...0bf

Kan tilføye at jeg ikke visste at eksen min var psykisk syk før etter jeg dumpet han, så var virkelig ikke mitt ansvar å passe på hva han spiser.

Anonymous poster hash: 94de3...0bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det er det frekkeste jeg har opplevd, men det var uansett veldig frekt. Jeg gikk innom Nikita og spurte hva det ville koste å ta etterveksten. Frisøren sa "ca. i underkant av 750kr", og det hørtes ut som en fair pris, så jeg bestilte time. Da jeg etter timen skulle betale, så ble prisen 1450kr!! Jeg ble helt paff og klarte ikke å si noe. Måtte ringe mamma som var på det samme senteret og få henne til å betale det jeg manglet. Angrer veldig i dag på at jeg ikke sa noe til frisøren, men jeg er veldig feig på sånt...

Noe sånt skjedde meg også da, jeg var 13 år og blyg. Jeg skulle bare stusse luggen og spurte om pris, og frisøren oppga et ganske lavt beløp (husker ikke nøyaktig hva det var, la oss si 300kr). Hun begynte å vaske håret mitt og spurte om jeg ville ha hårkur, jeg sa klart og tydelig at det måtte hun godt gjøre om det ikke kostet noe ekstra. Når jeg skulle betale så var det en annen frisør som sto i kassen og spurte hva jeg hadde gjort, jeg sa jeg hadde stusset lugg og hun sa at det ble 300kr. Men så la frisøren min som sto ved siden av til "hun fikk hårkur og føn også altså, så det blir 600kr".

Jeg var en usikker og sjenert liten tenåring og betalte bare. Men faen jeg var sur inni meg. Følte meg så sinnsykt dum som ikke stoppet henne når hun skulle ta hårkur i og skjønte at det ikke var inkludert i den opprinnelige prisen vi hadde avatalt, og var enda mer sur på meg selv for at jeg ikke turte si noe etterpå. Hun hadde nok bestemt seg for at hun skulle loppe meg for mer penger enn de 300, og regnet med at jeg var typen som ikke turte protestere.. svin.

Anonymous poster hash: 465b2...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike opplevelser som de over har beskrevet gjør meg så utrolig ukomfortabel hos frisøren. Med èn gang de spør om jeg vil de skal føne håret mitt, spraye det, ha i voks...jeg tenker "må jeg betale mer da?" men jeg vil jo ikke spørre heller...

Går til H2 og klipper meg alltid hos læring eller junior :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...