Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel sitt :)

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Sikkert opplevd noe frekkere tidligere i livet, men dette er det jeg kommer på nå.

Ble oppring av en telefonselger fra telenor for to uker siden. Han som satt bak røret hørtes ut som en ung gutt, og hylte ut :'Heei! Er det Line ***** jeg prater med nå?' Jaa, det er det sier jeg. 'Okei! Flott! Dette er (husker desverre ikke navn), som ringer fra telenor. Jeg lurer på hvilken opperatør du har nå om dagen, Line?'

Jeg sier at jeg bruker Chess, og selgeren sier: Herregud ass, og slenger på røret!

Haha :fnise: Jeg blir stadig forbauset over hvor irritert en telefonselger kan bli, men denne tok kaka. Det er kanskje ikke så frekt, men uansett, dårlig profesjonell yrkesutøvelse. "Herreguud ass" :ler:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å huske, det har jo vært noen frekke kommentarer her og der. Men den jeg husker best var da jeg fikk hjelp av NAV en sommer (to måneder) mellom to skoleår på høgskole. Jeg sa i august til saksbehandleren at jeg ikke trengte mer støtte da jeg skulle fortsette på skole smalt det fra gamlingen at "Ja, du har funnet ut at utdanning ikke er så dumt!?".

Skulle tro jeg var retardert og uten planer i livet, og dette smalt fra en person som jobber med mennesker.



Anonymous poster hash: 51811...5a6
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen den 12 mai, betalte med kort i skranken. i posten i dag kom det en giro på et beløp de hadde glemt å ta betalt for den 12, helt greit det også, MEN de klarte gi meg 45 kr!! i faktura avgift. WTF maken til frekkhet. skal jeg betale faktura avgift for noe DE gjorde feil? nei de får begynne å gjøre jobben sin riktig.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En husleier som låste seg inn å vekka meg klokka ni på morgenen en lørdags morgen for å høre hvorfor ikke husleia var kommet. ( det var den 26 og den slulle ikke betales før den 1) da jeg på pekte det sa han " nei greit det meen du har ikke et glass cola vel?"

Nei, han fikk ikke cola..

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos legen den 12 mai, betalte med kort i skranken. i posten i dag kom det en giro på et beløp de hadde glemt å ta betalt for den 12, helt greit det også, MEN de klarte gi meg 45 kr!! i faktura avgift. WTF maken til frekkhet. skal jeg betale faktura avgift for noe DE gjorde feil? nei de får begynne å gjøre jobben sin riktig.

Kjenner til problemet. Jobber på legekontor, og hvis hele beløpet ikke blir betalt så kommer det automatisk regning og gebyret for giroen går til betalingsselskapet som vi bruker. Irriterer meg over det også når kunder ringer og er sure på meg! Skjønner at du synes det er frekt, men det et ikke med vilje:) hos oss for eks så har vi en turnusleger, og han kanskje glemmer å legge til noe også er pasientene raske til å betale, så han ikke får lagt det til før kortet er betalt. Vet ikke om du betalte med betalingsautomat da, siden du betalte i skranken. Men hadde jeg vært deg ville jeg ringt legekontoret og sagt i fra, for jeg pleier i hvertfall å slette det så lenge det er vi som har gjort feil :)

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Hm... Kommer ikke på noe akkurat nå, men som ung tenåring var jeg ganske så tynn og dermed så jeg lengre ut enn det jeg var. (Normalt tynn, som mange unge tenåringer er). Jeg fikk en kommentar fra ei dame (venn av familien) en gang: "Du ser jo ut som et stankelbein"... Takk for den liksom. Veldig morsomt for en 14-åring midt i puberteten å få den kommentaren slengt i ansiktet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, syns det er mange frekke folk her på kg. Var en frekk kjerring som var frekk 7/6/2013 kl 12:50, og en annen drittkjerring 28/12/2013 kl 17:51. Jeg har elefantminne og glemmer ALDRI.

Ellers har jeg en jobb der kundene kan være ganske ille. Blir ofte kalt fitte, hore, etc. Ikke bare jeg, men alle jeg jobber med.



Anonymous poster hash: 10378...384
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en tilfeldig bygdegubbe på gata da jeg var tretten-fjorten år:

"Ka kvise du har! Har du'kje hørt om Clearasil? "

Anonymous poster hash: 58889...d2c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en gang jeg skulle reparere kameraet mitt hos elite foto, siden det var kjøpt der. Syntes det var for drøyt å betale minstepris på 500 kroner for å reparere et kamera til 900 kroner. Hun som jobbet der var så jævlig frekk. Når jeg prøvde å forklare at jeg ikke ønsket å reparere det pågrunn av prisen, så sa hun " Gå hjem til morra di å grin da vel"

.. Visste ikke om jeg skulle le eller gråte, så jeg bare gikk. I ettertid har jeg heller investert penger i dyrere og bedre kameraer, og har aldri vært på elitefoto igjen.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til problemet. Jobber på legekontor, og hvis hele beløpet ikke blir betalt så kommer det automatisk regning og gebyret for giroen går til betalingsselskapet som vi bruker. Irriterer meg over det også når kunder ringer og er sure på meg! Skjønner at du synes det er frekt, men det et ikke med vilje:) hos oss for eks så har vi en turnusleger, og han kanskje glemmer å legge til noe også er pasientene raske til å betale, så han ikke får lagt det til før kortet er betalt. Vet ikke om du betalte med betalingsautomat da, siden du betalte i skranken. Men hadde jeg vært deg ville jeg ringt legekontoret og sagt i fra, for jeg pleier i hvertfall å slette det så lenge det er vi som har gjort feil :)

Anonymous poster hash: 6fc5c...ac2

Jeg betalte på automat ja, men legen hadde ikke gjort noe feil, jeg tok en ekg FØR legetimen (gjort av sykepleier), det var det som ikke var lagt til. De hadde nok glemt det, ellers så er de ufattelig trege på rutinene etter en undersøkelse. jeg skal ringe ja, og med en pen tone spørre om de kan fjerne det gebyret.

Endret av Chevelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært den gangen jeg og datteren min skulle kjøpe gassballong, da kom det en dame og puffet oss vekk og kjøpte den ballongen som vesla skulle ha

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, syns det er mange frekke folk her på kg. Var en frekk kjerring som var frekk 7/6/2013 kl 12:50, og en annen drittkjerring 28/12/2013 kl 17:51. Jeg har elefantminne og glemmer ALDRI.

Ellers har jeg en jobb der kundene kan være ganske ille. Blir ofte kalt fitte, hore, etc. Ikke bare jeg, men alle jeg jobber med.

Anonymous poster hash: 10378...384

Kan det være NAV du jobber på? Om så skjønner jeg "kundene" veldig godt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert vært borti noe frekkere enn dette, men det er det jeg kommer på i farten. For noen år siden var jeg på besøk hos søsteren min som bor i Oslo. Hun hentet meg på toget, og vi dro til der de bor (som ikke er direkte sentralt..). Vi skulle ta bussen ned til byen, og jeg gikk på og skulle betale (ikke mulig å kjøpe busskort der hun bor). Bussjåføren ble dritsur fordi jeg skulle betale med penger, og jeg fikk litt sjokk da han skulle ha 40 kroner for den korte turen. Jeg er vant til høye busspriser, men det var mye mer enn hva vi betaler der jeg bor. Jeg sa noe slikt som "oi, det var en stiv pris.." eller noe lignende, men la på pengene og begynte å gå nedover midtgangen. Da ropte bussjåføren etter meg: "Når du er så dum i hue at du skal betale med penger så!" Før han ristet demonstrativt på hodet og sukket høylytt.. :sjokkert: Akkurat som jeg kunne gjort noe annet enn å betale med penger der og da, liksom.. :dry:



Anonymous poster hash: 6f196...fc9
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legevakta med angst anfall og hjertebank, fikk svar fra sykepleier i telefonen at man kan dø av å leve. lev med det

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det frekkeste jeg har opplevd var en kunde for omtrent 2 år siden. Hun stod og kjeftet og skjelte meg ut i 30 minutter og nektet å gå pga en vare var en dag for sein, noe jeg hadde sendt melding om tidligere på dagen. Har aldri opplevd noe lignende verken før eller siden. Husker at hun var høygravid, så jeg tenkte først at det måtte være hormonene, men hun ga seg aldri. Jeg prøvde alt! Kompensasjon i penger og i gavekort og masse beklagelser, men ingenting nyttet. Hun hadde et seriøst sinneutbrudd som desverre gikk ut over meg. Det ble etterhvert stor kø bak henne så jeg måtte til slutt hente en mer erfaren kollega av meg som kunne ta over... Har aldri sett han så frustrert før.. både meg og han var på gråten etter denne kvinnen, og folk bak i køen stod å ristet på hodet og spurte om det gikk bra med meg.. nei huff.. det sitter enda dypt i meg kjenner jeg og har vært litt småredd gravide kvinner siden :P At det går an å være så frekk...



Anonymous poster hash: 0c27f...ad1
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være NAV du jobber på? Om så skjønner jeg "kundene" veldig godt.

Nei.. jobber i en sparebank

Anonymous poster hash: 10378...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei venninne ble kjørt forbi av bussen, mens hun stod med hånden ut som stoppetegn.

den samme bussen kommer tilbake på samme plassen bare i motsatt retning etter 10 minutter.

Hun fikk stoppet bussen og spurte hvorfor dama kjørte rett forbi henne.

svaret var: nei du så så opptatt ut med cigaretten din. du må velge om du skal røyke eller kjøre buss..

wtf

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg ringte legevakta med angst anfall og hjertebank, fikk svar fra sykepleier i telefonen at man kan dø av å leve. lev med det

For en uprofesjonell drittsekk av en sykepleier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...