Gå til innhold

Mange fra Drammen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare er nygsjerrig, og lurte på om de av dere som er fra Drammen kan skrive "ja" :D



Anonymous poster hash: efbb5...716
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor så gjerrig på nysinga?



Anonymous poster hash: 8536a...867
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er jeg inderlig glad for! "Bedre med en dram i timen enn en time i Drammen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harryby nummer en. Stygg som f...



Anonymous poster hash: 30ffe...e8b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare er nygsjerrig, og lurte på om de av dere som er fra Drammen kan skrive "ja" :D

Anonymous poster hash: efbb5...716

Ser du bare har fått latterlige og barnslige svar. Skjønner ingen har vært i Drammen på noen år. 20 år siden Drammen hadde dårlig rykte.

Er selv fra Asker, men liker Drammen godt.

Anonymous poster hash: 28058...fe5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du bare har fått latterlige og barnslige svar. Skjønner ingen har vært i Drammen på noen år. 20 år siden Drammen hadde dårlig rykte.

Er selv fra Asker, men liker Drammen godt.

Anonymous poster hash: 28058...fe5

Bodde i Drammen inntill i fjor sommer, så jo, jeg har definitivt vært der ;) Grusom by!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor rett utenfor Drammen, og det er absolutt ingen harry by. Hva er liksom så harry med byen egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Jeg bor ikke i Drammen, men er der jevnlig i forbindelse med jobb. Syns byen er blitt ordentlig trivelig de siste årene - fine grøntområder, mye kunst og endel koselige serveringssteder :) Syns også at de har brukt elva på en fin måte, og gjort den tilgjengelig for alle. Det er mye som skjer i Drammen, og jeg trives godt der :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye kriminalitet, rumenere, generelt bråk. Følte meg i grunn aldri trygg der på kvelden, og fikk advarsler fra folk jeg kjenner om å gå alene på kvelden. Det drar på en måte inntrykket noe ned bla.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er derfra, bor rett utenfor og strålende fornøyd med byen!

Har bodd her siden jeg ble født og aldri hatt noe problemer med å gå i byen alene på kvelden o.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammensere er veldig patriotiske! Akkurat som om de bor i et eget land som ikke tilhører Norge i det hele tatt. Trakk på smilebåndet av tråden..noen fra Drammen her? Hva pokker spiller det for rolle? Har dere kanskje dannet dere et eget språk også?

Anonymous poster hash: dea2f...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Gjest Brillefin

Er det fremdeles folk fra Drammen? :) Jeg flyttet hit i august, og synes det hadde vært hyggelig med nye bekjentskap/vennskap ol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke fra Drammen, men syns Drammen er en fin by. Den var riktignok ikke noe særlig før, men syns de har gjort utrolig mye fint og laget en veldig flott by. Den har jo til og med fått en pris - så fin er den blitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harryby nummer en. Stygg som f...

Anonymous poster hash: 30ffe...e8b

Har dere vært i Drammen? Det har blitt en vakker by.

Anonymous poster hash: 86f76...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye kriminalitet, rumenere, generelt bråk. Følte meg i grunn aldri trygg der på kvelden, og fikk advarsler fra folk jeg kjenner om å gå alene på kvelden. Det drar på en måte inntrykket noe ned bla.

Hehe, det var da veldig! Jeg har vært mye i Drammen og aldri følt meg utrygg eller opplevd problemer. Ikke gå alene på kvelden? Seriøst?

Anonymous poster hash: 5e2d4...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var da veldig! Jeg har vært mye i Drammen og aldri følt meg utrygg eller opplevd problemer. Ikke gå alene på kvelden? Seriøst?

Anonymous poster hash: 5e2d4...27f

Har blitt advart av folk som er fra Drammen om å ikke gå alene der på kvelden. Veien jeg gikk for å komme meg hjem gikk gjennom en park som var full av utrivelige rumenere. De brant ofte bål og okkuperte en gjennomgang. Som sagt, tar heller en dram i timen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...