Gå til innhold

Del dine mest skremmende opplevelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nyskjerrig på hva dere andre her har opplevd eller vært igjennom som ikke har vært så gøy. Med det mener jeg ikke dødsfall ol. men noe som har gjort deg livredd.

Jeg kan starte med min;

For to år siden var jeg på ferie med kjæresten min for å besøke hans kamerat i Frankrike. Vi var ute på en flott nattklubb og storkoste oss. Jeg ble så innmari tissetrengt og løp på nærmeste toalettet. Når jeg kom ut fra toalettet igjen, satt det en gjeng med menn på 30-35 år der. Han ene vinka meg bort, og jeg gikk bort for å høre hva det var. Han lurte på hvor jeg var fra (i og med at jeg prata engelsk og ikke fransk som han) og drev litt smaltalk med meg. Jeg prøvde å hyggelig si at jeg måtte gå videre, men han insisterte på å først kjøpe meg en drink. Jeg gikk med på det, for å være høfflig.

Jeg fikk så drinken av bartenderen og gutta skåla i vei med meg. Jeg bare lata som jeg drakk av sugerøret, da man aldri kan vite hva disse gutta har planlagt. Så begynte mennene å bli mer innpåslitne og aggressive. Han som vinka meg bort tok tak i han ene kameraten sin, og sa noe på fransk. Tipper det var noe ala. ¨¨sett deg ned, ikke ødelegg dette her n娨. Gutta var av typen svære, med tattos over alt. Ikke de beste gutta i byen for å si det slik.

Plutselig tok han ene mannen tak i meg go sa: ¨¨You are coming home with us tonight¨¨. Da slo banket det hardt i hjertet mitt. Jeg sa at jeg måtte gå, da jeg var sammen med noen andre. Han ba meg peke på dem for å vise dem, men der og da kunne jeg ikke se dem (masse folk). Jeg forsto så at jeg bare måtte spille med. Jeg sa ¨¨greit, jeg kommer. Jeg må bare hente jakka mi¨¨.

Han så noe skeptisk på meg, og svarte ¨¨Come right back¨¨. Jeg løp så bort der kjæresten min og kameraten satt og fortalte dem at vi må snike oss ut fra denne klubben i en hast! Først trodde de jeg spøkte, men heldigvis forstod dem alvoret. Vi lista oss ut, og kasta oss inn i første Taxi.

Æsj, hvor ekkelt det var. Aldri gå bort til ukjente mannfolk, i vært fall ikke i utlandet!



Anonymous poster hash: 82c7c...666
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og en venninne skulle på en ukes seiletur med en venninnegjeng i Kroatia. To lyse jenter på 22 år. Vi to dro ned et par dager i forveien hvor vi to skulle bo på et hotell i en av byene. Fra flyplassen tok vi en buss inn til nærmeste by, tuslet litt rundt til vi fant en taxi-holdeplass. Setter oss inn i den første ledige taxien og spør om han vet hvor hotellet ligger å kan kjøre oss dit. Litt nølende sa han ja og begynte å kjøre.

Etter 20-30 min begynner venninne min å reagere på hvor langt det var, og spør taxisjoføren om vi snart er fremme. Han bare nikker og setter på musikk. Etter en liten stund til sier han: i dont look like a taxidriver, do i?. Venninne min ser rart på meg, og jeg svarer bare: i guess not!

Videre begynner han å spørre hvor gamle vi var, hvor vi var fra osv. Og godtroende som jeg er så svarer jeg på alle spm. Venninne min banker meg i siden og sier at hun synes vi har kjørt for lenge. Jeg bare ler det bort og sier at vi sikkert snart er ved hotellet. Plutselig bestemmer taxisjoføren seg for å plukke opp en gammel ekkel dame, hvor hun sitter å tviholder på noe i en pose. Hun snakker litt med taxisjoføren, hvorpå hun snur seg bak til oss å sier : dont be scared! I know him, we are gong to take you to the hotell. Dont worry!

Jeg kjenner panikken sprer seg og vi begynner å tenke på om vi skal hoppe av i fart! (Haha)

Etterhvert stopper vi utenfor et igjengrodd hus. Den gamle damen går inn og sier at vi skal følge etter henne. Det vil vi ikke! Venninnen min prøver å betale taxisjoføren, men han vil ikke ta imot pengene. Han sier at vi først skal gå inn i huset å gi han pengene der inne. Det kommer ikke på tale. Vi går bak i taxien, lukker opp bagasjerommet, røsker tak i koffertene, kaster pengene på han og begynner å småløpe bortover veien. Han setter seg i taxien og begynner å kjøre etter oss. Vi kommer oss inn i en bakgatene og ble heldigvis kvitt han. Vi knakk sammen og gråt og hulket mens vi løp med hver vår koffert i Olabuksa og genser i 40+ varmegrader. Må ha sett rimelig komisk ut!

Alt dette skjedde klokken 14 på dagen, og vi brukte utallige timer på å komme oss vekk fra hvor enn vi var. Ingen ville hjelpe oss, eller snakke engelsk. Vi kom oss tilslutt frem til en beskjent vi skulle seile med klokken 01 på natten, og ble der til venninnene våre kom.

Anonymous poster hash: f7eee...dd8

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsdatteren

Når jeg var rundt en tolv år så reiste jeg og familien min med danskebåten. Det begynte å bli sent og etter en runde på taxfree shoppen skulle jeg tilbake til rommet. Jeg husket ikke helt hvilken etasje jeg skulle til og endte selvsagt opp i feil etasje. Jeg banket på en dør, men ingen åpnet. Plutselig åpner en dør bak meg seg og en mann i 30-årene kommer ut. Jeg reagerer ikke på han og fortsetter å banke på døren.

"Hei" sier han plutselig, så jeg snur meg og hilser høflig.
"Vil du være med meg inn her?" fortsetter han og jeg kikker inn i lugaren hans. Der sitter det en annen type og det går opp for meg at de ikke er helt edru og jeg syns situasjonen blir ubehagelig.
Jeg svarer videre at "Nei, det vil jeg ikke" før jeg snur meg og banker desperat på døren.
Så kommer han mot meg og sier "ikke vær dum da".
Jeg snur meg og presser meg inntil veggen livredd mens jeg sier "det er du som er dum".
Når han så hvor redd jeg ble tror jeg at det gikk opp for han hva han hold på å gjøre, så han snudde seg og gikk.

Når han gikk begynte jeg å løpe, men rakk akkurat å høre kameraten hans spørre: "Kommer hun eller?" hvorpå han svarte "Nei, hun turte ikke når hun så meg".

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrestert på natten for en trafikkforseelse i en gudsforlatt landsby i Iran.



Anonymous poster hash: 3b901...8de
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre er jeg ganske så bekymringsløs på fylla, så jeg tror at alt kommer til å gå fint!

Hadde det ikke vært for det, så hadde nok flere v historiene mine vært creepy!

Kan jo nevne et par:

Var på ferie med noen venner og vi hadde vært ute og drukket. Møtte en fyr på utestedet som spurte om jeg ble med ut for å ta en røyk. Ble med, og tenkte at det var jo ok så lenge vi sto rett utenfor utestedet. Det ene førte i alle fall til det andre og han tilbød seg å kjøre meg tilbake til hotellet. Bekymringsløs som jeg var så ble jeg med og vi endte opp på hotellrommet. Det var helt frivillig altså, men tror aldri jeg hadde turt i dag! Jeg kunne jo blitt bortført!

Andre historien gjelder også en ferie. Jeg gikk sent ute om kvelden, alene. De andre vennene mine var lagt, og jeg ville få litt mer utav den siste dagen vi hadde på ferie. Bestemte meg for å sitte meg ned i en bar, og bare ta et par drinker. Begynte etterhvert å snakke med folk og ble med de på et utested....etter flere shotter (dessverre, sier jeg jo ikke nei...) så...fikk jeg blackout. Våkner opp dagen derpå på hotellrommet (takk og lov!). Vennene mine hadde lett etter meg nesten hele natten. Vet jo ikke hva som har skjedd, men han virket i følge mine venner edru og grei.

Så...jeg må bare lære meg å ikke være bekymringsløs! Kan ikke ha flere slike historier som kan bli creepy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En påske for noen år siden hadde hele Oslo dratt til fjellet, mens jeg måtte bli hjemme pga jobb. Var på byen med noen venninner, men bestemte meg for å dra tidlig hjem i 24-tiden. Tok en taxi til Bogstadveien der jeg bodde og ble satt av litt nedenfor leiligheten fordi jeg skulle kjøpe nattmat. Inne på Deli venter jeg til retten min blir varmet opp og leser i litt blader. Kjenner plutselig at noen står veldig tett på meg og i det jeg snur kroppen står jeg ansikt-til-ansikt med en skikkelig ekkel fyr i 50 åra som sier "wanne party at my place?". Jeg rister på hodet og går til disken der retten er ferdig og går ut på gaten. Går noen meter og snur meg for så å oppdage at mannen går etter meg. Han har det sykeste og kåteste blikket i øynene. Blir kjempe redd og ser febrilsk etter noen andre i gata, men hele jævla byen var jo folketom!! Jeg begynte å småløpe og da løp han etter og tok meg igjen rimelig sjapt, tok tak i skulderen mine og dro meg til seg. Klarte å vri meg ut av skinnjakken, kastet fra meg alt og sparket av meg skoene. Løp så fort jeg aldri før har løpt, det var vått av blod på føttene mine:( så aldri bak meg, så vet ikke når jeg klarte å riste fyr'n av meg, men på et tidspunkt stoppet en taxi og åpnet døren sin i fart så jeg fikk kastet meg inn i bilen. Vi stoppet, ringte politiet og jeg gråt hysterisk. Sykeste følesen ever, jeg hadde ikke kontroll på kroppen! Jeg ristet så mye at jeg knapt klarte å se. Politiet kom i løpet av 15 sekunder. De fant tingene mine nede i gata, men aldri mannen:( Hadde garantert blitt voldtatt om jeg ikke hadde klart å løpe ut av jakken min.

Anonymous poster hash: 39dc0...89a

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men jeg skjønner at jeg burde presisert i mitt innlegg at jeg bor i skippertorget. Beklager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med venninna mi og familien hennes på ferie i hellas da jeg var 16. Vi hadde sneket oss ut på en nattklubb og skulle gå hjem til hotellet. Vi måtte gå forbi en del bakgater for å komme oss til hotellet (og det var ganske skummelt i seg selv). Plutselig dukker det opp en bil med to menn i som stopper opp og roper på oss. Vi så skeptisk på dem, men gikk av en eller annen grunn bort til dem (?). Det var morsomt helt til han ene begynte å spørre om vi ville bli med dem hjem, Jeg sa høflig nei, men de ga seg ikke. Plutselig begynte han å dra meg inn i bilen, jeg ble livredd og prøvde å vri meg unna. Jeg kom meg akkurat ut og vi begynte å springe fort. De kjørte etter oss lenge, vi måtte springe i mange bakgater og gjemme oss i mange busker før vi ble kvitt dem. Det var utrolig skummelt!!



Anonymous poster hash: 0a7d8...e39
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i andre etasje i huset der jeg bor, og så ut på veien og at biler stoppet plutselig opp.

Plutselig...... så, så jeg de tok opp min påkjørte døde katt etter halen og kastet den i grøfta og kjørte....

....... hvem gjør sånt?



Anonymous poster hash: 6e119...093
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borti så alt for mye rart av både innbrudd, knivtrusler og dritt, men det gjorde meg jaggu beinhard som unge/tenåring. Hadde det vært nå hadde jeg faen meg gjort i buksa!

Jeg husker fra da jeg og min mor bodde i byen, så var hun ofte ute på byen og jeg var kanskje 12 år. Hun kom hjem midt på natta etter jeg hadde lagt meg, og hørte hun hadde med seg en inn. De begynte å styre på kjøkkenet og så hører jeg henne begynne å skrike høyt. Først trodde jeg de bare herja, men så begynte jeg å høre panikken i stemmen og hoppet ut av overkøya og løp på kjøkkenet. Joda, der står mamma med oppreven bluse og en mann med kjøkkenkniven i hånda.

Grep krakken til lenestolen og hev den på ham, og mamma og jeg stormet ut av leiligheta og løp til huset der venninna mi bodde(samme kvartal) og banket hysterisk på døra. De ringer både politi og ambulanse, var blålys og totalt kaos i den lille rolige gata. Men mannen var fordufta og ble aldri funnet.

(og gud så morsom da min mor noe senere satte i nok et vræl midt på svarte natta fordi hun trodde det var noen som stod over henne, så var det dressjakka på skapet hun så uten briller :klaske: )

Jeg fikk min første jobb da jeg var 14, og skulle vaske på legekontoret til fastlegen min. Jeg hadde fått nøkkel og kode for å slå av alarmen. Jeg låser meg inn, og har akkurat åpna døra da jeg får en kniv stukket i ryggen. Mannen griper meg i håret, slår hodet mitt mot radiatoren til jeg svimer av. Trodde helt sikkert at nå kom jeg til å bli voldtatt og drept i gangen til fastlegen min!
Alarmen gikk jo av etter 30 sek siden den ikke ble slått av og jeg husker ikke noe som helst før jeg er på sykehuset. Mannen hadde visstnok raida skuffer og skap etter piller og stukket ut bakdøra etterpå. Han ble aldri tatt, og det er en liten by så er godt mulig jeg har gått forbi han på gata mange ganger.

Så har jeg blitt forsøkt voldtatt fordi "jeg var så stygg at jeg fortjente det," og jeg har blitt holdt under vann til jeg fikk full hjerte og respirasjonsstans, og en tysk campingvogn turist tilfeldigvis berget livet mitt. Og dette er bare før jeg fylte 16! Så da noen brøt seg inn i huset til pappa mens jeg var hjemme alene året etterpå gikk jeg sponstreks å henta hagla på soverommet hans og venta på at de skulle komme opp trappa :lur:

(Så vidt meg bekjent har den hagla aldri vært ladd)

Gud jeg er glad jeg er voksen.



Anonymous poster hash: 0fbe2...df3
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i utlandet, ganske muslimsk land men det er mye festing der. Dette var utenfor sesongen og etter en bytur medmine venninner fant jeg ut av at det var en " kjempegod" ide å dra opp i fjellene på drt mest beryktede utestedet i byen. Tok taxi opp og da jeg kom inn var det meg ( norsk jente) og ca 150 innfødte. Kom i prat med en fyr og han ville jeg skulle bli med på et annet sted rett ved siden av. Dum som jeg var ble jeg med. Filk VIP bord og ble skikeøig oppvarta.

Jeg stussa over at det kun var menn i lokalet. Og masse damer som dansa på en scene.. Det satt tre menn med bordet mitt og deretter kom det to av de damene som dansa på scenen. Jeg fikk et glass wiskey.heldigvis liker jeg ikke wiskey så jeg helte det på bakken når de andre ikke så på. Jeg spurte etterhvert hvor toalettet vsr og ho ene dama var rask til å si at ho ville følge meg. Da vi kom inn på toalettet sa ho at jeg måtte komme meg vekk derfra, og det raskt. Ho lurte på om jeg hadde drukket drinken og fortalte meg at jeg ikke måtte drikke noe de ga meg og at jeg måtte bare komme meg vekk.

Jeg løp ut. I gata og nedover jfellene. Fikk taki taxi og kom til leiligheten jeg bodde. Skulle til å låse meg inn og da kom det en mann bak meg og dro meg nedover trappa. Jeg kjente han igjen fra det stedet jeg " rømte" fra. I full panikk skrek jeg og fikk revet meg løs. Løp opp trappa og sparka og skreik alt jeg kunne for at noen skulle våkne og hjelpe meg.

Blablabla,,,,, naboene kom, politiet kom og drt ble helt texas. Jeg endte opp med skrekken og brekte tær og vrist etter sparket i døra.

Han som kom etter meg vsr i 2011 etterlyst i england for bortføringog voldtekt..kult å se 2 år etterpå.. Jeg hadde griseflaks..

Anonymous poster hash: 43d2f...f15

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow.. Dette var skummelt å lese. Jeg er så glad for at dere klarte å komme dere unna. Sender dere en klem alle sammen! Jeg har heldigvis ikke opplevd noe lignende før...



Anonymous poster hash: 5605d...012
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ranet av sigøynere når jeg var i Tsjekkia. Reiste alene rundt om i europa da jeg var 18 år gammel til forskjellige museer, kirker, attraksjoner osv.

Tok taxi midt på lyse dagen i en litt mindre by ca 1-5t utenfor Praha. Jeg skulle opp til et gammelt slott og tenkte at jeg ikke orket og alle de feite turistene i turistbussen. Fyren i taxien var liten og spinkel, ordentlig hyggelig og smilende så jeg tok sjansen selv om jeg hadde hørt et par skrekk historier om ran langs veiene (dumme meg).

Vi snakket om forskjellige ting i bilen, tok en sigg osv. Merket at han kjørte av hovedveien og langs en skikkelig dårlig asfaltert vei. Jeg sa at dette ikke var veien til slottet, og han svarte: "you don't trust me" mens han så skikkelig sint ut. Oppførselen hans forandret seg plutselig, og før jeg fikk tenkt meg om stoppet han men problemet var at det sto fem-seks mannfolk langs veien.

De banket dritten utav meg og tok sekken pluss alle kortene mine. Kom fra det men med knekt nese, knukket kragebein og mild hjernerystelse. Skjønner ikke hvorfor de banket meg sånn opp, kanskje fordi de ville sette meg ut av spill lenge nok til å komme seg langt vekk fra meg. Etter det forstod jeg det ganske godt når alle de innfødte snakket stygt om sigøynerene. Har reist tilbake til Tsjekkia etter det, og tatt taxi. Men det var ganske skummelt egentlig.

Er forresten en mann.



Anonymous poster hash: 08540...df9
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud..ikke så veldig rart at mange norske kvinner blir voldtatt i utlandet når jeg hører disse historiene. Er dere virkelig så naive? Dere må ikke finne på å komme i snakk med en gjeng innfødte. Man må overse sike folk, ellers kan livet deres bli ødelagt!



Anonymous poster hash: 78b25...c74
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt helt gæren i hodet etter et innbrudd for 4 år siden.

Dette skjedde på kvelden. Jeg var hjemme alene og lå på rommet mitt i 2 etasje og så på tv. Plutselig hører jeg ytterdøra gå opp, men jeg trodde det var søskene mine som kanskje kom hjem, da det var helg og de har husnøkkelen. Jeg er 24 og bor enda med foreldrene mine.

Jeg hørte tunge skritt og syntes det hørtes så merkelig ut, siden alle i familien min er ganske små og lette. Fra ytterdøra til toalettet er det ca 5 skritt, også kommer man til trappen. Jeg telte seriøst antall skritt som ble tatt, og fikk panikk da det var gått over 5 skritt og jeg hørte noen gikk oppover trappen. Jeg er litt gutte-jente-aktig og hadde luftpistol med små blykuler under sengen (sånne som ligner softgun). Men man må skru på sånne lufttrykk-dingser for at man skal kunne skyte. Før jeg rekker å gjøre alt det der går soveromsdøra mi opp, og der står det to svæææære menn, han ene med pistol og han andre med brekkjern. Akkurat da måtte jeg bare slippe alt jeg hadde i hendene.

Vi hadde et stort safe-skap som vi fikk fra besteforeldrene mine, men vi har ikke hatt bruk for det. Det lå bare der og samlet støv. De tvang meg til å åpne skapet, men jeg klarte ikke det med det første siden jeg var driiit redd og stressa. Han med brekkjernet tok da og slo meg hardt i hodet. Det verste var at de visste hva jeg het. Så sa han "hvis du ikke åpner safen nå så voldtar jeg deg". Da ble jeg så redd at jeg bare måtte få opp safen. Det var ingenting inni der, utenom no papirer. Da ble de så sinna at de mørbanket meg, og sa "vi kommer tilbake i morgen". Så låste de meg inne på rommet og forlot huset. Jeg måtte klatre ut av vinduet og ned fra andre etasje for å komme meg ned i stua til hustelefonen, da de tok iphonen min. Ringte politiet og de kom med en gang. Holdt meg inne til avhør i noen timer, og var bombesikre på at jeg visste hvem som stod bak. Men jeg kjenner ingen så store menn, og han ene snakket skikkelig gebrokkent norsk også. Jeg ble sendt hjem igjen, men dro rett til broren min siden jeg ikke turte å være hjemme alene lengre. Kvelden etter fikk jeg tlf fra politiet om et nytt innbrudd, trolig av samme folk.

De fant dem aldri :( og nå er jeg redd hver gang jeg er alene, enten ute eller hjemme. Og det som jeg synes er skummelt er at jeg på en måte kjenner igjen øynene og blikket til han ene monstern. Og det har vært noen ganger hvor jeg har gått ute i byen og følt at vi har hatt blikkontakt. Men jeg har jo ingen bevis :(

Anonymous poster hash: f73fe...5f2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i andre etasje i huset der jeg bor, og så ut på veien og at biler stoppet plutselig opp.

Plutselig...... så, så jeg de tok opp min påkjørte døde katt etter halen og kastet den i grøfta og kjørte....

....... hvem gjør sånt?

Anonymous poster hash: 6e119...093

Fryktelig :(

Anonymous poster hash: c0aa1...917

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden idag var veldig skremmende, er fortsatt i sjokk.

vi bor i rekkehus og vi har delt opp terasse med naboen ut til hagen.

Jeg satt på rommet ikveld å leste litt, så hører jeg en del banking og bråk nede og syns jeg hører det komme fra terassen nede, jeg tenkte at paret jeg bor sammen med fortiden kranglet så jeg gikk ned etter en liten stund med denne bankingen for å se hva som foregikk.

Da jeg kom inn i stua nede for å sjekke så ser jeg at de ikke krangler men konen til paret jeg bor hos var også på vei ut på terassen for å sjekke hva som skjedde for hun hadde luktet røyk.

Så vi gikk sammen ut for å sjekke hva som foregikk.

Da ser vi en stor svart røyk sige ut av vinduet til naboene som bor vegg i vegg med oss og de hadde knuset den lille åpningsdelen av vinduet, vi hørte dem kavet veldig ved vinduet og spurte om det var dem det brant hos, for tydeligvis var dette brann, Da sa kvinnen i det brennende huset "JA HJELP OSS RING BRANNVESENET... HJELP OSS UT!" og hun ringte brannvesenet mens mannen kom løpende og prøvde å knuse vinduet, mens jeg ropte at dem skulle komme seg ut.

Jeg løp rundt huset og til ytterdøra deres (jeg tenkte ikke klart) så åpnet jeg døra og var på vei for å løpe inn og redde dem, men så kom det en diger svart røyksky som slo som en vegg og jeg svelgte mye av denne røyken, og jeg skal si det reiv godt i lungene. Jeg fikk helt panikk og så brannvesenet komme, og de spurte hvor mange som var inne, jeg sa "to stykker" og løp inn igjen tilbake til terassen deres og så de hadde fått ut den ene kvinnen, hun var helt naken stakkars, mens mannen fortsatt prøvde å komme seg ut vinduet. Brannvesenet ba meg løpe å hente teppe, og jeg løp som en forvirret høne og hentet teppe, samtidig med 30 naboer som også hentet teppe. Mannen kom seg også ut, men hele leiligheten er helt forkullet. Lysekronen i plastikk hang fra taket som istapper for all plastikken var smeltet. alle bildene på veggen hadde smeltet, var skikkelig ekkelt å se.

Jeg sitter fortsatt våken i sjokk og er redd for at brannen skal blusse opp i natt. De hadde ikke brannalarm og begge sov da brannen startet.

Seriøst, hadde ikke vi reagert som vi gjorde så hadde de brent inne....

SKUMMELT! er fortsatt i sjokk!



Anonymous poster hash: bb7d1...7c3
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...