Gå til innhold

Bowle like bra/dårlig med høyre og venstre arm.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å være like dårlig/god når man både bowler med venstre og høyre arm med akkurat lik resultat? Jeg får like mange kjegler ned uansett hvilken arm jeg bruker? Noen flere her som også gjør det? Er det rart? Det er vell vanlig å enten være venstre hent eller høyre hent men hva er jeg? Begge hent? Ehhh?

Anonymous poster hash: da85e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ingen som bowler her ?

Anonymous poster hash: da85e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som bowler? Bra en her bowler da :) Er bare rart om kun en bowler på hele kvinneguiden.

Anonymous poster hash: da85e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrehendte bowler som oftest med høyre og venstre, venstre. Kan du kaste kula med venstre har du en fordel siden de fleste bowler med høyre. Dette har med olja på banen å gjøre. Jo flere kast, jo mindre olje hvor kula triller, desto mer blir kulas retning påvirket.

nå har kanskje dette mer å si for de som spiller aktivt enn de som spiller noen serier for gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Er det ingen her som bowler like godt med venstre som høyre hånd? Må jo være flere som bowler her på kvinneguiden eller kanskje det bare er en eller to eller tre? Hvordan finner jeg ut hva som er mest vanlig?

Anonymous poster hash: da85e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver med begge hender men håndskriften er penere når jeg skriver med høyre enn med venstre. Vet ikke hva det har å si?

Anonymous poster hash: da85e...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...