Gå til innhold

Er du redd for å bli gjenkjent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt dum og postet personlige ting her inne. Jeg tror jeg har blitt gjenkjent og er redd for at noen skal sette ut rykter om meg osv. Håper de bare holder det for seg selv om de kjenner meg igjen. Men heldigvis tror jeg at jeg bare er gjenkjent som AB og ikke brukeren min.

Hva med dere?

Anonymous poster hash: f3ac3...cf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både og. Det er ikke krise hvis noen kjenner meg igjen og får vite hva jeg har skrevet her, men jeg setter pris på å ha ett sted på nettet hvor jeg er anonym, og jeg håper det forblir sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg er litt redd for å bli gjenkjent. Når jeg poster noe personlig gjør jeg det som AB, og endrer gjerne noen detaljer samtidig.

Dvs, hvis noen spør: "Hvilken hunderase har du?" vil jeg jo svare uten å endre detaljer, men siden rasen er såpass sjelden svarer jeg som anonym. Men hvis det er et spørsmål som er familie- eller samlivsrelatert, hender det at jeg endrer noen detaljer for ikke å bli gjenkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. Derfor poster jeg alltid anonymt! Hadde jeg ikke kunnet poste anonymt, hadde bekjente lett funnet ut hvem jeg er basert på alle de små hintene og detaljene i det jeg skriver..



Anonymous poster hash: 31b91...b32
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke:)



Anonymous poster hash: fd732...730
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt redd for å bli gjenkjent. Når jeg poster noe personlig gjør jeg det som AB, og endrer gjerne noen detaljer samtidig.

Dvs, hvis noen spør: "Hvilken hunderase har du?" vil jeg jo svare uten å endre detaljer, men siden rasen er såpass sjelden svarer jeg som anonym. Men hvis det er et spørsmål som er familie- eller samlivsrelatert, hender det at jeg endrer noen detaljer for ikke å bli gjenkjent.

Ja. Jeg har endret litt på alder og slik for å ikke bli gjenkjent, men har en liten klump i halsen uansett. Håper i alle fall de som har kjent meg igjen holder det for seg selv

Anonymous poster hash: f3ac3...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Deler ikke ting som kan føre til at noen gjenkjenne meg.

Anonymous poster hash: 3da60...98d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for det, ja, spesielt nå etter den gjenkjent tråden!

Anonymous poster hash: ef4ee...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei for ingen vil kjenne meg igjen. Her er jeg Gothminister og ute i den virkelige verden meg. Helt ulike personer med mange ulike meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. Derfor poster jeg alltid anonymt! Hadde jeg ikke kunnet poste anonymt, hadde bekjente lett funnet ut hvem jeg er basert på alle de små hintene og detaljene i det jeg skriver..

Anonymous poster hash: 31b91...b32

Med brukernavn er du jo anonym. Jeg heter ikke Gothminister i virkeligheten. Ingen aner hvem jeg er eller deg. Så forstår ikke behovet for og poste som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg bruker anonym-knappen en del nettopp av frykt for gjenkjennelse, ja. Har selv gjenkjent folk her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg bruker anonym-knappen en del nettopp av frykt for gjenkjennelse, ja. Har selv gjenkjent folk her.

Ja nå kjente jeg deg igjen, siden du ikke brukte anonym knappen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er redd for det. Etter disse gjenkjennelse-trådene så har jeg begynt å bruke anonymknappen mye mer. Synd, men sånn er det nå. AB går litt hus forbi hos enkelte her inne, og kan derfor ikke linke meg til andre innlegg for så å legge to og to sammen.

Men jeg har kjent igjen ei her inne, men det er fordi jeg diskuterte åpent med henne her på forumet. Utrolig interessant egentlig, fordi hun er ufyselig her på forum. Tøff, på en måte. I virkeligheten tør hun ikke si hei til meg engang.



Anonymous poster hash: 7c4f0...687
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innforstått med at folk kan kjenne meg igjen og poster derfor ingenting under nick som jeg ikke kunne stått ved ovenfor familie, venner eller arbeidsgiver. Om jeg vil være anonym, så bruker jeg den funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Ja, derfor har jeg endret bruker opp til flere ganger. Nå har jeg bestemt meg for å IKKE skrive noe personlig med brukeren, men heller bruke AB.
Jeg endrer små ting, for eksempel, skriver at jeg har ei søster, når jeg egentlig har to brødre.
Eller bor i Oslo, når jeg bor i Stavanger. Små ting som ikke er så viktig.

Men det er ikke det at jeg har skrevet noe ille, men mer flaut. Liker å holde livet mitt på Internett for meg selv. Liver på nett og i virkeligheten er liksom to forskjellige liv og bør holder separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er jeg ikke. Skriver fint lite personlig, og om det blir noe jeg frykter jeg kan gjenkjennes på bruker jeg AB-knappen.

Men jeg gjenkjenner en fyr fra samme by som meg, en fyr som er litt utenfor a4-boksen, men som jeg bare husker som hyggelig og små-snodig :)



Anonymous poster hash: 2730b...a1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jeg ikke. Skriver fint lite personlig, og om det blir noe jeg frykter jeg kan gjenkjennes på bruker jeg AB-knappen.

Anonymous poster hash: 2730b...a1a

Mulig jeg er dum her. Vi er jo uansett anonyme som brukere her. Så hvordan skal folk kjenne deg igjen, om du ikke skriver hvem du er og hvor du bor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaniljekjeks

Jeg gir blaffen, kan stå for det meste av det jeg sier. Blir det for ille er det bare å skifte bruker, finne et annet sted å henge på nettet eller gjøre noe fornuftig i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten har allerede "ødelagt" to kontoer her inne fordi hun kjenner meg igjen.... AB all the way



Anonymous poster hash: 0f859...73c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...