Gå til innhold

Har du kjent igjen noen fra virkeligheten i tråder på kg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjent igjen en person, pga hun postet et bilde av seg selv. Men denne personen har jeg ikke snakket med på flere år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, og derfor poster jeg som AB. Om noen skulle gjenkjenne noe jeg skriver skal de i hvert fall ikke vite at det er meg hver gang jeg skriver noe, ikke på et forum som dette. På et annet forum, et snevert lite forum for hobbyen min, er jeg åpen om hvem jeg er, og der blir mange kjent utenom forum også. Men så er det ikke like privat å diskutere bare hobby.



Anonymous poster hash: cf9ec...f3f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men hva betyr søndelig?

I denne sammenhen , ikke den skarpeste kniven i skuffen :)

Anonymous poster hash: ee53f...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne sammenhen , ikke den skarpeste kniven i skuffen :)

Anonymous poster hash: ee53f...bb6

sammenheng*

Anonymous poster hash: ee53f...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg kjenner igjen i virkeligheten. Har sett tråder hvor jeg har gjettet at den anonyme ts er den eller den brukeren men vet ikke om jeg har rett, har heller ikke spurt. Har et par ganger opplevd at noen har spurt en anonym ts om hun er min bruker, noe det ikke har vært.

Anonymous poster hash: fe903...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent igjen noen selv, gidder ikke lagre masse detaljer folk skriver for å finne ut om det er noen jeg kjenner. Er sikkert noen som har kjent igjen meg, jeg er en ganske åpen bok her, og det er helt greit for min del. Er lite jeg skriver på forumet jeg ikke kunne sagt høyt i virkeligheten til de fleste.

Synes noen skal si ifra om de kjenner meg igjen da, morsomt å vite om det er andre her som jeg kjenner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Felleshull" :fnise:

Da har jeg laget meg en ny bruker, teit at jeg ikke kan bruke samme epost. Men det får være. Nå blir det slutt på å dele personlig informasjon om selv, gud jeg burde bli beskyttet mot meg selv.

Har du blitt omtalt som felleshull? :-P

Jeg tenker at det er mange historier som er like rundt om i landet, veldig mange vrir litt på fakta om alder og bosted osv, så da kan det plutselig bli slik at man tror man vet hvem som har skrevet det og tror man kjenner de igjen. Man vet ikke om det er de før man spør den det gjelder da :)

Skal vel litt til for å kjenne igjen folk. Trodde jeg kjente igjen en her inne, men var ikke den jeg trodde allikevel.

Anonymous poster hash: d7ae2...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid en viss sjanse for at noen kan dra kjensel på en. Vet ikke om noen har kjent igjen meg her inne. Om noen har gjort det, kan de egentlig bare holde kjeft. De trenger ikke å si det til resten av verden, og dessuten kan jeg sikkert finne en del ting på dem, om de har skrevet under nick.



Anonymous poster hash: dbaac...f29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Har du blitt omtalt som felleshull? :-P

Jeg tenker at det er mange historier som er like rundt om i landet, veldig mange vrir litt på fakta om alder og bosted osv, så da kan det plutselig bli slik at man tror man vet hvem som har skrevet det og tror man kjenner de igjen. Man vet ikke om det er de før man spør den det gjelder da :)

Skal vel litt til for å kjenne igjen folk. Trodde jeg kjente igjen en her inne, men var ikke den jeg trodde allikevel.

Anonymous poster hash: d7ae2...027

TS skrev "Felleshull", jeg har heldigvis ikke blitt kalt det haha

Jeg har vrir på fakta, men så er jeg litt paranoid for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi da ville mest sannsynlig kontaktet meg på et eller annet tidspunkt!

Oki...men jeg vet hvem du er. Bare sånn du vet det :)

Anonymous poster hash: 26804...14c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente igjen en dame som klagde over sin urimelige sjef, og sjefen er mannen min :-P

Anonymous poster hash: c7716...ba0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente igjen en dame som klagde over sin urimelige sjef, og sjefen er mannen min :-P

Anonymous poster hash: c7716...ba0

Oj, det er blemme for dama det gjelder!

Anonymous poster hash: 0f174...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Kjente igjen en dame som klagde over sin urimelige sjef, og sjefen er mannen min :-P

Anonymous poster hash: c7716...ba0

Oii, hva skjedde så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min hadde bruker her i sin tid, ellers kjenner jeg ingen i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen en bruker som har bilde av seg selv som avatar her inne, så hun kan jo ikke være veldig overrasket hvis folk kjenner henne igjen. Ellers så tror jeg man fort "tror man kjenner igjen" folk, men i realiteten er det mange som har lignende historier...

Jeg trenger aldri å skrive et innlegg, noen er alltid før meg til å gjøre det. Jeg kan befinne meg i de særeste situasjoner, så dukker de opp på KG. Så mange kunne jo ha trodd at det var meg, uten at det har vært det en eneste gang.

Ellers er jeg ikke så personlig av meg her inne, og styrer unna bråkete tråder.

Anonymous poster hash: 0ce5c...dc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrev nok en del gjenkjennelig sånn i starten, så har vurdert å lage ny bruker - men kom frem til at det ikke egentlig er så veldig farlig om folk kjenner meg igjen. Skriver jeg noe jeg ikke vil at folk skal vite nå så bruker jeg ab-knappen. Synes forsåvidt det er veldig irriterende når du f.eks tar opp en tråd om f.eks kjæresten, og så er det noen som kommer med "åh, starter navnet hans på T?" uten å skrive noe mer.. Hvis du vet hvem jeg er og skjønner problemstillinga så kan du jo komme til meg og hjelpe meg i stedet? Eller?
Har ikke kjent igjen noen her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent igjen et par stykker.

Men det mest kleine jeg har opplevd her er å kjenne igjen mannen til ei som hadde dagbok her inne. Masse utleverende informasjon om hans holdninger til barn, både det de hadde og eventuelt nye barn (som var konfliktsak i forholdet..), hans sykdom, masse info om han som person som vi som kjenner han fra før ikke vet noe om, og til og med utleverende informasjon om helsen til en kamerat av mannen hennes igjen, som jeg også vet hvem er. Jeg kjenner ikke damen annet enn ved utseende, og hun har så vidt jeg vet ikke lagt ut bilde, men informasjon om navn, datoer for viktige hendelser i livet osv. gjorde allikevel at mannen var lett gjenkjennelig. Altså når man f.eks. legger ut at mann med sykdom X giftet seg X dato i X år i X kirke, med barn på den og den bokstaven.. Da er det ikke så mange andre det kan være.

Man velger selv hva man deler om seg selv, men det er kanskje en ide å tenke seg om litt før man legger ut informasjon om andre personer i livet sitt.

Endret av Ananas.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii, hva skjedde så?

Vi bare lo av det, fordi han har ikke vært urimelig, er heller hun som er litt ko-ko :-P Men hun vet nok ikke at vi vet at hun skrev her inne!

Anonymous poster hash: c7716...ba0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Vi bare lo av det, fordi han har ikke vært urimelig, er heller hun som er litt ko-ko :-P Men hun vet nok ikke at vi vet at hun skrev her inne!

Anonymous poster hash: c7716...ba0

Det er alltid (minst?) to sider av samme sak, men uansett så må det jo være superpinlig for henne å vite at dere vet da!

..Og siden hun vet at dere vet, så vet jo hun også at du er bruker på KG ;)

(Bare ikke nødvendigvis brukernavnet ditt såklart)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...