Gå til innhold

lest 50 shades of grey?


knudz3n

Anbefalte innlegg

Hvis dere ikke vil lese boken, men er litt nysgjerrig, så les de utrolig morsomme sammendragene av hvert kapittel på denne bloggen: http://www.snarksqua...asperation.html

Det er veldig artig! Jeg har ikke lest bøkene, men jeg ser jo utfra de utdragene som står her at de er helt elendige.

Anonym poster: 912a88c8bf0085649b8adf77935595b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg er så glad for at jeg leste bøkene på engelsk, for de er enda kleinere på norsk. Jeg leste et utdrag i skoleavise og trodde jeg skulle dø av latter.

"Nå skal jeg knulle deg, miss Steele," sier han, idet han plasserer hodet på ereksjonen sin ved kjønnsåpningen min. "Hardt" hvisker han og hamrer seg inn i meg. "Aah!" skriker jeg når jeg kjenner et underlig klyp langt inni meg idet han sprenger seg gjennom møydommen min

:ler:

Endret av Raindrops
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tvinger meg til å lese ferdig den første boka, men kommer ikke til å lese de andre.

Er så drittlei av å lese "I blush"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...."Ana" he screams and finds his release...

60% av avsnittene slutter jo helt likt.<br /><br /> Anonym poster: 45c056df7faa5707ffaaf973e557c8a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil lese boken, men er litt nysgjerrig, så les de utrolig morsomme sammendragene av hvert kapittel på denne bloggen: http://www.snarksqua...asperation.html

Det er veldig artig! Jeg har ikke lest bøkene, men jeg ser jo utfra de utdragene som står her at de er helt elendige.

Anonym poster: 912a88c8bf0085649b8adf77935595b1

Jeg synes også dette var morsom lesning, men jeg hatet boken i utgangspunktet så det overrasket meg ikke. Men faktisk så tror jeg mange som synes Grey høres ut som drømmemannen burde lese dette, for å se all "romantikken" i et mer realistisk lys. Det bunner ut i at han er en stalker med psykopatiske trekk, en slik type som de aller fleste ville ønsket besøksforbud på, mangemillionær eller ikke. Men Ana er jo helt blottet for selvtillit og lar seg veldig lett manipulere til å tro at han er kjempesnill når han tar alle de "vanskelige" avgjørelsene for henne (som hva hun skal spise og ha på seg). For han er jo så peeen *dån*

Dette har ikke noe med bdsm å gjøre, dette er to mennesker med svekkede sjelsevner slik som jeg ser det.

<br /><br /> Anonym poster: 418457dff33206b75d79743220d45f81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke vil lese boken, men er litt nysgjerrig, så les de utrolig morsomme sammendragene av hvert kapittel på denne bloggen: http://www.snarksqua...asperation.html

Det er veldig artig! Jeg har ikke lest bøkene, men jeg ser jo utfra de utdragene som står her at de er helt elendige.

Anonym poster: 912a88c8bf0085649b8adf77935595b1

Er på kapittel fire nå, jeg holder på å le meg fillete! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at jeg leste bøkene på engelsk, for de er enda kleinere på norsk. Jeg leste et utdrag i skoleavise og trodde jeg skulle dø av latter.

"Nå skal jeg knulle deg, miss Steele," sier han, idet han plasserer hodet på ereksjonen sin ved kjønnsåpningen min. "Hardt" hvisker han og hamrer seg inn i meg. "Aah!" skriker jeg når jeg kjenner et underlig klyp langt inni meg idet han sprenger seg gjennom møydommen min

:ler:

Ok nå lo jeg HØYT. Ååååh, får nesten lyst å lese den på norsk jeg - ser ut som om det hadde blitt riktig så morsomt :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Ok nå lo jeg HØYT. Ååååh, får nesten lyst å lese den på norsk jeg - ser ut som om det hadde blitt riktig så morsomt :skratte:

Da burde du få noen til å lese det til deg høyt, men innlevelse, jeg lo så jeg fikk vondt i magen :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er for tiden i utlandet for en lengre periode, kan jeg gjerne tenke meg å ha lesetid med samboeren som er hjemme i Norge. Sånn via Skype. For å kose oss. MMmmm. :nigo:

Ser meg suksessen i dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har lyst til å lese BDSM-erotika er det MASSEVIS av bedre bøker. Fifty Shades handler ikke om et normalt BDSM-forhold med jevn maktbalanse, forholdet deres er usunt som bare det. Finn bedre tips her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen er jo bare fantastisk! Utrolig bra. Jeg har ikke lest Fifty Shades men jeg har jo fått med meg en del gjennom anmeldelser osv. og de frister egentlig ikke så veldig, men jeg liker denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner virkelig IKKE hvorfor Christian Grey liksom skal være 'drømmemannen' Han er kontrollerende, sykelig sjalu og passer på hver eneste bevegelse hun gjør. Hun får ikke dratt på jobbreise til NY fordi han er så sjalu. Virker som bare fordi han er sykt rikt og så utrolig kjekk og dreamy, så slipper han unna med alt.

Anastasia er også utrolig irriterende, og det virker som hun finner seg i alt bare fordi han skal være så forbanna kjekk.

Jeg er halvveis i andre boken nå, og irriterer meg grenseløst, likevel er jeg for trigget til å stoppe, så jeg skal lese alle 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for at jeg leste bøkene på engelsk, for de er enda kleinere på norsk. Jeg leste et utdrag i skoleavise og trodde jeg skulle dø av latter.

"Nå skal jeg knulle deg, miss Steele," sier han, idet han plasserer hodet på ereksjonen sin ved kjønnsåpningen min. "Hardt" hvisker han og hamrer seg inn i meg. "Aah!" skriker jeg når jeg kjenner et underlig klyp langt inni meg idet han sprenger seg gjennom møydommen min

:ler:

Djesus, hvilken leksikonartikkeltørrpinne har oversatt den boka?! Nå skal jeg ikke sett meg ned og bevise noe, men jeg tror jaggu meg jeg kunne ha gjort en bedre jobb selv. Det var direkte usexy xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så glad for at jeg leste bøkene på engelsk, for de er enda kleinere på norsk. Jeg leste et utdrag i skoleavise og trodde jeg skulle dø av latter.

"Nå skal jeg knulle deg, miss Steele," sier han, idet han plasserer hodet på ereksjonen sin ved kjønnsåpningen min. "Hardt" hvisker han og hamrer seg inn i meg. "Aah!" skriker jeg når jeg kjenner et underlig klyp langt inni meg idet han sprenger seg gjennom møydommen min

:ler:

Faktisk, når jeg leste dette nå igjen.. Alt det med plassering og klyping og hamring minner meg om en håndbok om snekring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karateren Christian Grey er bare helt fantastisk, hadde ikke sagt nei hadde han stått på døren min for å si det sånn... Boken får nok aldri Nobels literaturpris, men samtidig så er det helt klart en grunn til at han er på bestselger listene. Alt i alt gav boken meg enn fanastisk leseropplevelse, jeg ble rett og slett hektet, og vet om flere andre som ble det og.

:overrasket: virkelig?

Les denne tankevekkende bloggposten som fyller ut ei sjekkliste for å gjenkjenne en potensielt farlig partner for Ana - 50 Shaded and Abusive Relationships

Jeg har en dragning mot bdsm. Grey er definitivt ikke en partner jeg ville hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...