Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal jeg starte med "Svøm med dem som drukner" av Lars Mytting. Gleder meg til å starte etter å ha hørt veldig mye bra om den :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg starte med "Svøm med dem som drukner" av Lars Mytting. Gleder meg til å starte etter å ha hørt veldig mye bra om den :)

Den har jeg også liggende i bokhylla, tror jeg skal starte på den nå straks.

 

Har litt sånn post-traumatisk-etter-ei-god-bok-syndrom opplevelse nå.... Føler meg helt tom etter å ha lest ut Jeg er Pilegrim, og bokverdenen blir ikke det samme igjen. Hva skal jeg lese nå liksom.. 

 

(men sånn har ofte hatt det etter gode bokopplevelser, så jeg overlever nok :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser vindeltorn og så langt er den veldig spennende og helt fantastisk :)

 

 

Den er flott!

 

 

 

Den skal jeg i gang med nå! :)  :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også liggende i bokhylla, tror jeg skal starte på den nå straks.

Har litt sånn post-traumatisk-etter-ei-god-bok-syndrom opplevelse nå.... Føler meg helt tom etter å ha lest ut Jeg er Pilegrim, og bokverdenen blir ikke det samme igjen. Hva skal jeg lese nå liksom..

(men sånn har ofte hatt det etter gode bokopplevelser, så jeg overlever nok :) )

Det blir ofte sånn etter gode leseopplevelser ;) Jeg får ofte et behov for å lese en helt annen sjanger hvis jeg har lest en bok som virkelig har satt spor, eller hvis jeg har lest ei bok jeg synes er småkjedelig.

Jeg har alltid slukt alt av krim og historier fra virkeligheten, men nå det siste året har jeg prøvd meg på en del bestselgere og oppdaget at det er en grunn til at de har blitt bestselgere - denne boka håper jeg føyer seg inn i rekken av de veldig gode leseopplevelsene :)

Kos deg med boka! Starten er lovende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ofte sånn etter gode leseopplevelser ;) Jeg får ofte et behov for å lese en helt annen sjanger hvis jeg har lest en bok som virkelig har satt spor, eller hvis jeg har lest ei bok jeg synes er småkjedelig.

Jeg har alltid slukt alt av krim og historier fra virkeligheten, men nå det siste året har jeg prøvd meg på en del bestselgere og oppdaget at det er en grunn til at de har blitt bestselgere - denne boka håper jeg føyer seg inn i rekken av de veldig gode leseopplevelsene :)

Kos deg med boka! Starten er lovende :)

Jeg er en real bokorm, og får alltid sånn "tomhetsfølelse" når jeg er ferdig med ei virkelig god bok. Hadde det sånn da jeg slukte Min Kamp-bøkene også.. 

 

Måtte utsette den nye boka til idag, jeg klarte ikke å komme igang pga jeg akkurat var ferdig med Pilegrim, så jeg fant frem "Og solen går sin gang" av Hemingway, som jeg sikkert har lest hundre ganger før, og leste litt i den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

På nattbordet hhv. i senga (sovner gjerne av midt i lesinga):

The Physics of Superheroes av James Kakalios

 

I veska for underveis:

The Ascent of Man av Jacob Bronowski

 

På skrivebordet: 

Physik av Tipler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Looking for Alaska av John Green.....igjen. Liker den boka veldig godt, og måtte lese den på nytt for å lande litt etter Jeg er Pilegrim. 

 

Ble litt bokforvirret og begynte på to forskjellige bøker da jeg var ferdig med Jeg er Pilegrim, så landet på ei tredje bok.

 

(venter på 5 bøker fra Norli.no nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

En ny bok i Corean Chronicles. Har kommet til bok 7: The Lord-Protector's Daughter (Lydbok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...