Gå til innhold

Mer sosialdarwinisme, men dummere barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mange i dag som er ganske sosialdarwinistiske. Slik som lesbiske par som velger sæddonnor. Og kvinner i dag når de velger mann eller donnor. Likevel viser tall at nordmenn bare blir dummere og dummere, mens de før ble smartere intill 90 tallet. Hvordan kan det ha seg?

Anonymous poster hash: df54c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir ganske skadefro når jeg ser at sosialdarwinister likevel får ødelagte barn :)



Anonymous poster hash: df54c...206
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det ikke er rette veien å gå, da? Sosialdarwinisme er dumskap, bare vent og se. Dette har jeg sagt i mange år, sannheten kommer for en dag. Alle vil se det til slutt

Anonymous poster hash: 5bef8...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får et visst inntrykk av at dere ikke vet hva sosialdarwinisme er.

Det er en ideologi som forsøker å anvende prinsippet om naturlig utvalg på samfunnet, og som faktisk anser det som en god ting at fattige mennesker eller andre som ikke klarer seg på egen hånd, går under. For slik overlever de sterkeste, og det fører verden fremover. Iflg sosialdarwinistene, altså.

Selv mener jeg det er en intenst dårlig og temmelig grusom ide. Men det har fint lite med lesbiske kvinner og kunstig inseminasjon å gjøre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får et visst inntrykk av at dere ikke vet hva sosialdarwinisme er.

Det er en ideologi som forsøker å anvende prinsippet om naturlig utvalg på samfunnet, og som faktisk anser det som en god ting at fattige mennesker eller andre som ikke klarer seg på egen hånd, går under. For slik overlever de sterkeste, og det fører verden fremover. Iflg sosialdarwinistene, altså.

Selv mener jeg det er en intenst dårlig og temmelig grusom ide. Men det har fint lite med lesbiske kvinner og kunstig inseminasjon å gjøre.

Men er fattige en belastning for samfunnet i form av sosial intelligens o.l? Det er mange, mange, mange grunner til at folk er fattige, men er de dummere?

Anonymous poster hash: b4459...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er fattige en belastning for samfunnet i form av sosial intelligens o.l? Det er mange, mange, mange grunner til at folk er fattige, men er de dummere?

Anonymous poster hash: b4459...498

Det driter sosialdarwinister i. Survival of the fittest, og mer er det ikke å si om den saken. Alt som luker ut de svake og dumme er av det gode, iflg dem. Det er en veldig simplistisk ideologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...