Gå til innhold

Hvor mye passer det å veie ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Jeg er 167,høy og veier 53. Det er trivselsvekta mi,og har veid det i ca 20 år.Om jeg tar 167 - 110 blir det 57 kg, høres egentlig greit ut det med 4 kg, tror ikke jeg ville følt meg fet om jeg la på 4 kg :fnise: mitt midjemål er 73 cm

Men om vi tar TS sine 160 cm høy -110 som blir 50 kg ,høres bra ut synes jeg, men en person på 50 kg har ikke 88-90 cm midjemål. Høres ut som du bør tenke litt på energi inn / energi ut.

Anonym poster: cdde9b68e2ad0de077f873688e864601

Hun skriver ikke at det er midjemålet, men magemålet. Det måles over hoftene og buken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver ikke at det er midjemålet, men magemålet. Det måles over hoftene og buken.

Ja.

midjenmålet mitt er ca: 74-76 cm.

må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor midjen er, men gjettet på at det var over "håndtakene" mine haha, der var jeg smalest.

Anonym poster: 82f68aecd6f47daf62c6f9815206be9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm høy og veier 94 kg. Skal ikke ned mer en til 85-80, men da er jeg veldig slank. har bare veldig kraftig kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 cm høy og veier 94 kg. Skal ikke ned mer en til 85-80, men da er jeg veldig slank. har bare veldig kraftig kropp :)

Jeg er 170 cm høy og veier 94 kg. Skal ikke ned mer en til 85-80, men da er jeg veldig slank. har bare veldig kraftig kropp :)

lykke til!

Jeg vil bare ned en 4-5 kilo.

Men jeg er så svak! Jeg spiser godteri hver dag, usunn mat. Klarer det aldri! Har prøvd lenge nå.

Men tenk hvor stolt man er når man har klart det!

Anonym poster: 82f68aecd6f47daf62c6f9815206be9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

midjenmålet mitt er ca: 74-76 cm.

må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor midjen er, men gjettet på at det var over "håndtakene" mine haha, der var jeg smalest.

Anonym poster: 82f68aecd6f47daf62c6f9815206be9a

Midjemål er der du er smalast, ja. Vanlegvis omtrent ved navlen. 74-76 cm er jo bra det, under "grensa" på 80 cm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Jeg er 176-177 høy eller noe der omkring, og tror jeg veier nærmere 100 kg. Har ikke vekt hjemme, så tar utgangspunkt i ei veiing for to år siden og hvor mye større jeg har blitt siden da. Hvis jeg skulle ha veid 67 kg hadde jeg vært mer enn slank. Min drømmevekt er rundt 80 kg. Hadde jeg hatt et helfigurbilde skulle jeg ha lagt det ut. Jeg er definitivt overvektig, men føler ikke for å miste mer enn 20 kilo.

Edit: Her er to helfigurbilder, begge tatt nylig. Det ene med tettsittende singlet (nei, jeg pleier ikke gå i bare tettsittende singlet til vanlig) til ære for dere på forumet, og det andre i mer normalt (mageskjulende) antrekk.

Mulig mange mener jeg burde ha tatt av nærmere 33 kg (ifølge den der 110-formelen nevnt her), men jeg ønsker ikke selv å gå ned så mye.

På det bildet med singleten var du utrolig sexy! (Måtte bare kommentere det :fnise:)

Endret av Gitte89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

På det bildet med singleten var du utrolig sexy! (Måtte bare kommentere det :fnise:)

Hæ? Hahaha, jo takk for det! :legrine: Føler meg ikke så veldig sexy der nei :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Hvor mye man kan veie, varierer ut i fra kjønn, om du er grov eller spinkel, hvor høy du er, andel muskler og hva du trives med. Noen trives med å se kraftig ut den ene eller den andre veien, andre trives med å se slank og/eller tynn ut.

Mange bruker BMI kalkulatoren. Der får du en pekepinn på hvor du står i forhold til idealet, men gir ingen klar innsikt i hvordan forskjellige mennesker ser ut. Dette på grunn av at den ikke tar hensyn til de tingene jeg skrev ovenfor. Derfor kan folk med store muskler og lite fett feilaktig bli kalt for overvektige.

Hva folk anser som å være feit er fullstendig individuelt. Noen synes at mennesker med litt antydning til mage er fete, mens andre folk har en mye større toleranse for det. Så du må ikke bekymre deg hvis noen personer slenger litt med leppa, det er ikke sikkert du ser så stor som de skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hahaha, jo takk for det! :legrine: Føler meg ikke så veldig sexy der nei :sjenert:

Hoho ser den, er sånn selv :sjenert:. Men kurvene dine ble så fine der see :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...