Gå til innhold

Spådom


Gjest Madelene1

Anbefalte innlegg

Gjest Lady Di

Naive og ukritiske personer som tror det de *vil* tro.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Men hva gjør du her da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gammel tante av min far beskrev moren min og antall barn. Og det før pappa flyttet 100 mil og traff mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Slike spådamer bør du holde deg unna. Det er en uskreven regel å ikke spå noens død.

Åja, absolutt. Var bare et eksempel. Kunne aldri spurt om slike ting.

Men det er mange andre til jeg gjerne vil spørre om. Derfor jeg lurer på om det er noen som har blitt spådd og om det kom i oppfyllelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Noen har altså fått et barn, og så får de et barn til litt over et år seinere? Ja, det må jo være første gang det har skjedd...

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Det er jo litt spesielt at en spåkvinne forteller at det snart kommer et barn til verden, 1 år senere så gjorde det det, Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg tror på spåing. Trodde ikke så mye før, men det var før jeg ble spådd og det var så mye som stemte.

jeg har blitt spådd et par ganger, og 99% har stemt. Ble også spådd for et par måneder siden, og det gjenstår å se om fremtiden min blir sånn som hun spådde. Spennende :)

Hvor og hvordan ble du spådd?

Vil du dele hva som gikk i oppfyllelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

En gammel tante av min far beskrev moren min og antall barn. Og det før pappa flyttet 100 mil og traff mamma.

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lady Di

Åja, absolutt. Var bare et eksempel. Kunne aldri spurt om slike ting.

Men det er mange andre til jeg gjerne vil spørre om. Derfor jeg lurer på om det er noen som har blitt spådd og om det kom i oppfyllelse. :)

Har opplevd flere ganger at ting har blitt som sagt, men utsagn er ikke alltid kommet fra "spåkoner". Det har gjerne vært en kommentar fra bekjente, som virket malplassert der og da, men som i ettertid har vist seg å faktisk skje. Men alt avhenger av hva du selv velger å gjøre underveis. Derfor kan noen "spådommer" bli tomme ord, mens andre blir reelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en klarsynt en gang, som fortalte veldig i detalj hvordan livssituasjonen min var der og da (jeg hadde såklart ikke gitt noe noe informasjon om meg selv på forhånd). Det var svært spesifikke ting og alt annet enn vagt. Alt stemte. Jeg fikk også beskjed om at jeg kom til å flytte inn hos en bestemt person som han hele tiden fikk opp veldig snart. Jeg lo veldig av det, for det virket så usannsynlig. 1 uke etter hadde jeg flyttet inn der, og jeg ble boende en god stund. Jeg fikk vite flere ting som kom til å skje innen året, så nå venter jeg vel bare i spenning :ler:

Når man blir spådd/får en reading så bør man vel ta det med en klype salt, bruke sin egen fornuft/intusjon, og bare fortsette å leve livet sitt som vanlig. Det som skjer, skjer uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Jeg snakket med en klarsynt en gang, som fortalte veldig i detalj hvordan livssituasjonen min var der og da (jeg hadde såklart ikke gitt noe noe informasjon om meg selv på forhånd). Det var svært spesifikke ting og alt annet enn vagt. Alt stemte. Jeg fikk også beskjed om at jeg kom til å flytte inn hos en bestemt person som han hele tiden fikk opp veldig snart. Jeg lo veldig av det, for det virket så usannsynlig. 1 uke etter hadde jeg flyttet inn der, og jeg ble boende en god stund. Jeg fikk vite flere ting som kom til å skje innen året, så nå venter jeg vel bare i spenning :ler:

Når man blir spådd/får en reading så bør man vel ta det med en klype salt, bruke sin egen fornuft/intusjon, og bare fortsette å leve livet sitt som vanlig. Det som skjer, skjer uansett.

Fantastisk! Hvor og hvordan ble du spådd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naive og ukritiske personer som tror det de *vil* tro.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Jaha, og du pleier selvsagt bare å tro på ting du *ikke vil* tro? Hvordan fungerer det?

Det er da helt normalt at man velger selv hva man vil tro på eller ikke, så da må du ha problemer med de fleste mennesker, inkludert deg selv.

Anonym poster: 61c46cce7f88d6cbf8b333a1ae3687f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Hvor og hvordan ble du spådd?

Dette var over skype, ble anbefalt en fra USA som jobber som medium/klarsynt. Jeg har ikke for vane å gjøre sånt overhodet, men jeg var i en periode som var vanskelig og ingenting ga mening, og sånn ble det :ler: Nå gjenstår jo selvsagt resten av det jeg ble spådd. Har hatt mine tvil fordi det også høres så usannsynlig ut, men det er jo fortsatt lenge igjen av året, så hvem vet. Jeg lever ihvertfall livet mitt på vanlig vis, som om jeg ikke skulle ha blitt spådd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt spesielt at en spåkvinne forteller at det snart kommer et barn til verden, 1 år senere så gjorde det det, Eller?

Sannsynligvis kunne hun gjette seg til at kvinnen var i riktig alder til å få barnebarn, og når de i tillegg ikke synes det gjør noe at det tar over et år før det går i oppfyllelse blir sjansen for å få rett temmelig stor.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Sannsynligvis kunne hun gjette seg til at kvinnen var i riktig alder til å få barnebarn, og når de i tillegg ikke synes det gjør noe at det tar over et år før det går i oppfyllelse blir sjansen for å få rett temmelig stor.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Jeg tror du bare må akseptere at noen faktisk har evnen til å se ting.

I det nevnte tilfellet skal kvinnen som fikk barn, allerede ha blitt gravid, men vært for flau til å ville si noe til familien. Noe denne damen fant ut da hun kom hjem og snakket med familien sin. Spørsmålet er, hvordan kunne denne kvinnen som spådde vite at den andre kvinnen var gravid? For hun skal ha sagt: Du blir bestemor snart. Dama skal ha fnyst, og kvinnen som spådde skal ha gjentatt: Jo, hun er gravid.

Jeg kan også legge til at kvinnen som spådde er elendig på huske / gjetteleker. forteller du noe til henne om fremmede hun ikke aner hvem er, så vil hun senere, når du spør, si: jeg aner ikke hvem du snakker om? For slik er hun. Hun går ikke rundt og gjetter og husker ting om andre som ikke er hennes sak.

Endret av Lady Di
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du bare må akseptere at noen faktisk har evnen til å se ting.

Evt. så kan du bare akseptere at når noen kommer med en masse ikke spesielt usannsynlige spådommer, så vil noen av dem slå til. I ettertid glemmer man alt som var feil, og husker slike tilfeller som dette spesielt godt. I tillegg er menneskers hukommelse for bare et par år tilbake veldig mye dårligere enn vi liker å tro, så sannsynligvis er flere av detaljene du kommer med for å få det til å virke mer fantastisk, feil.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. så kan du bare akseptere at når noen kommer med en masse ikke spesielt usannsynlige spådommer, så vil noen av dem slå til. I ettertid glemmer man alt som var feil, og husker slike tilfeller som dette spesielt godt. I tillegg er menneskers hukommelse for bare et par år tilbake veldig mye dårligere enn vi liker å tro, så sannsynligvis er flere av detaljene du kommer med for å få det til å virke mer fantastisk, feil.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

At noen spår sannsynlige hendelser, kan vel også ha noe med å gjøre at vi mennesker egentlig er ganske like. Mange søker etter bolig, en partner, ønsker seg barn, en bedre jobb og er opptatt av penger. Folk går gjerne med de samme vanskelige tankene og bekymringene.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Evt. så kan du bare akseptere at når noen kommer med en masse ikke spesielt usannsynlige spådommer, så vil noen av dem slå til. I ettertid glemmer man alt som var feil, og husker slike tilfeller som dette spesielt godt. I tillegg er menneskers hukommelse for bare et par år tilbake veldig mye dårligere enn vi liker å tro, så sannsynligvis er flere av detaljene du kommer med for å få det til å virke mer fantastisk, feil.

Anonym poster: 12bcbbdd3f2a6a558f9c64e5ac7b4484

Denne historien er faktisk sann. At du er skeptisk, så fint for deg da. Men hva er poenget med å komme med påstander om at jeg skriver detaljer for å få det til å virke mer fantastisk? Spekulering er imot reglene her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At noen spår sannsynlige hendelser, kan vel også ha noe med å gjøre at vi mennesker egentlig er ganske like. Mange søker etter bolig, en partner, ønsker seg barn, en bedre jobb og er opptatt av penger. Folk går gjerne med de samme vanskelige tankene og bekymringene.

Anonym poster: 3837c33cff58d621b32bec7471cebd49

Det som er med mange klarsynte, er at man får veldig konkrete hendelser, og ikke nødvendigvis i den retning man ønsker. Jeg er helt enig i at "Du vil få 2 barn i løpet av 5 år" ikke har noe som helst med å kunne forutsi fremtid å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har lyst til og bli spådd så går det an og lese litt inne på livsstilsguiden.no

Der står det veldig mye, ellers er det ei ved navn Elisabeth Lian som er utrolig dyktig!! akkurat hun er det ikke noe humbug med.

Anonym poster: 94d419a008e0ac019a56c0c9e7a52cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...