Gå til innhold

Hvordan overføre kontakter fra iphone til Samsungtelefon? Håper på hjelp! :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal hjelpe min gamle svigerfar med å overføre telefonkontaktene fra iPhone til Samsung Galaxy SIII, men jeg vet rett og slett ikke hvordan. Har aldri hatt iPhone så har utrolig dårlig peiling på den.

Noen som kan forklare hvordan jeg kan gjøre det på enklest mulig måte? Da hadde både jeg og svigerfar blitt utrolig glad :)



Anonymous poster hash: f3ee8...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, men jeg har ikke tilgang til itunes eller noe.. Finnes det ikke en enklere løsning?



Anonymous poster hash: f3ee8...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å høres veldig tåpelig ut, men hvorfor har du ikke tilgang til iTunes?

Er bare å overføre det til en minnepenn, evt ta med mobilen din til noen som har iTunes.

Ellers kan du lage en gmail konto til svigerfaren din, skrive inn alle kontaktene og sync mobilen din til gmail kontoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det til :) Fulgte samme oppskriften, bare en på norsk. Men det stod jo ikke hvordan man fant kontaktene igjen på Samsungen. Jeg er egentlig ganske god på mobil, men jeg har aldri brukt iPhone eller iTunes. Jeg trodde man trengte en konto som var samme som mobilen eller noe for å få til iTunes. Vanligvis bare prøver og feiler jeg, men siden jeg er uvant med iPhone ville jeg ikke rote til noe for svigerfar som virkelig ikke har peiling på telefon, men er helt avhengig av den pga jobben.

Men nå er jeg faktisk ganske letta ;)



Anonymous poster hash: f3ee8...232
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...