Gå til innhold

Hacket webcam?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk hinting av en kompis om at han så meg ta på meg selv. Jeg vet han har hacket webcam tidligere. Syntes dette er fryktelig ekkelt. De var en gjeng sammen, og nå er jeg redd de har tatt noen bilder eller lignende.

Jeg er redd og lei meg for at de kan finne på å gjøre noe sånt, og lurer på om dette er veldig lett å gjøre? Ville jeg sett kameraet lyse?

Jeg har macbook.



Anonymous poster hash: 73ac0...499
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk hinting av en kompis om at han så meg ta på meg selv. Jeg vet han har hacket webcam tidligere. Syntes dette er fryktelig ekkelt. De var en gjeng sammen, og nå er jeg redd de har tatt noen bilder eller lignende.

Jeg er redd og lei meg for at de kan finne på å gjøre noe sånt, og lurer på om dette er veldig lett å gjøre? Ville jeg sett kameraet lyse?

Jeg har macbook.

Anonymous poster hash: 73ac0...499

Vet ikke. Men dekk over webcamen heretter, når du ikke skal bruke det selv, for sikkerhets skyld

Anonymous poster hash: 34c4f...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hinting av en kompis om at han så meg ta på meg selv. Jeg vet han har hacket webcam tidligere. Syntes dette er fryktelig ekkelt. De var en gjeng sammen, og nå er jeg redd de har tatt noen bilder eller lignende.

Jeg er redd og lei meg for at de kan finne på å gjøre noe sånt, og lurer på om dette er veldig lett å gjøre? Ville jeg sett kameraet lyse?

Jeg har macbook.

Anonymous poster hash: 73ac0...499

om det er lett eller ikke avhenger veldig av hvert enkelt tilfelle. får du lokal tilgang til vertsmaskinen, er det lett å installere en bakdør, men fjernstyrt installasjon er litt verre. skal som sagt ikke til mer enn et uoppdaget sikkerhetshull for å ta full kontroll over et webkamera, inkludert varsellampen. er du i tvil er det best å dekke til kameraet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I smell bullshit. Spør om å få se bildet for jeg er sikker på at han bare kødder med deg. Ville uansett dekket til linsen når du ikke bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...