Gå til innhold

Melding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HEI

Jeg har sendt et bilde til min tante på mobil, altså en mms. Hun er tom for batteri og jeg lurer på om hun får den meldingen når hun lader opp igjen batteriet? Eller er den meldingen forsvunnet??

Eller må hun inn å se meldingen på nettet?

Og er det forskjell på bilde og smileys? Ser at når jeg bruker smileys i sms blir de konventert til mms.

Vil hun få disse meldingene når hun lader mobilen sin?

Anonymous poster hash: 64019...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro at hun vil få meldingen når hun får strøm på mobilen. Ser ikke hvorfor hun ikke skulle få MMS'n.

Selv så ville jeg aldri sendt et bilde som MMS, siden sist jeg sjekket så komprimere den ned bildet noe voldsomt. Sender heller som en mail da.

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så utrolig mange forskjellige meldingsapper, finnes det blant utviklerne forskjellige måter å legge tilrette for smileys. Smileypakker av typen emoji e.l. går gjerne greit over sms, men andre typer oppfattes av mobilen som kun en haug av mange tegn, og sendes derfor som mms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så utrolig mange forskjellige meldingsapper, finnes det blant utviklerne forskjellige måter å legge tilrette for smileys. Smileypakker av typen emoji e.l. går gjerne greit over sms, men andre typer oppfattes av mobilen som kun en haug av mange tegn, og sendes derfor som mms.

Dette er vanlige smileys som var på mobilen min da jeg fikk den (samsung galaxy s4). Bryker jeg disse blir mld konventert til mms.

Uansett; takk for svar 😊

Anonymous poster hash: 64019...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsungmobiler har vel egen meldingsapp (med custom-smileys) om jeg ikke tar feil..? Så i så fall kan det være forståelig, men samtidig ikke-forståelig? :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...