Gå til innhold

Er kjærestens telefon hacket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde å ringe kjæresten min i stad. Men det var ikke kjæresten som tok den. Det var noen som bare sa "halo" mange ganger. Kjæresten er i Tyrkia.

Sendte derfor mld til kompisen hans og spurte, og han sa at telefonen til kjæresten er slått av fordi den er tom for strøm. Så er det noen som driver og ringer med kjæresten sin telefon uten at de bruker kjærestens telefon? Slik at det går på hans regning?

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utro?Anonymous poster hash: 4cc1b...e46

Ja, han er selvsagt utro mot meg med flere andre menn.

Jesus.

Spørsmålet er om telefonen er hacket eller om de har en sånn telefonsentral eller noe i Tyrkia? Hvorfor er det noen som tar telefonen når jeg ringer når kjæresten sin telefon er slått av og han har telefonen? Så den er jo ikke stjålet heller. Hvordan er det mulig?

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ringe kjæresten min i stad. Men det var ikke kjæresten som tok den. Det var noen som bare sa "halo" mange ganger. Kjæresten er i Tyrkia.

Sendte derfor mld til kompisen hans og spurte, og han sa at telefonen til kjæresten er slått av fordi den er tom for strøm. Så er det noen som driver og ringer med kjæresten sin telefon uten at de bruker kjærestens telefon? Slik at det går på hans regning?

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Ring kameraten igjen og spør om å få snakke med kjæresten angående dette.

Dame eller mann som sa "halo"?

Anonymous poster hash: b7833...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring kameraten igjen og spør om å få snakke med kjæresten angående dette.Dame eller mann som sa "halo"? Anonymous poster hash: b7833...cc0

Det var først en mann som sa halo og så gikk den videre (som om jeg ble satt over) til en annen mann. Hørtes ut som han hadde telefonen på høyttaler. Spurte om han snakket engelsk, men han fortsatte bare å si halo. Når jeg ringer nå kommer det "den du ringer kan ikke nås for øyeblikket" så jeg blir ikke klok på dette. Jeg ringte også opp igjen flere ganger, og det samme skjedde da.

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro?

Anonymous poster hash: 4cc1b...e46

Idiot. Hvis man er utro hiver man jo ikke telefonen sin bort til en tilfeldig tyrker og sier "Hey, can you do me a favor? If my girlfriend calls, could you just say 'Hello' a bunch of times in a row?". Det er da ingenting ved dette som trekker i retning av utroskap, det er bare en rar ting som skjedde.

Jeg tror nok det skal mye til for at en telefon skal kunne hackes og misbrukes slik, TS, men noe muffens er det jo fort. Kan alltids hende han faktisk har mistet telefonen sin, men da ville han vel sagt det. Kan han få kontaktet operatøren sin, eventuelt logget inn på nettsiden til sin operatør og sjekket foreløpig forbruk på månedens telefonregning?

Anonymous poster hash: 5b4fd...9a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husket du å bruke +47 før du skrev nummeret hans?



Anonymous poster hash: 79a5d...28b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot. Hvis man er utro hiver man jo ikke telefonen sin bort til en tilfeldig tyrker og sier "Hey, can you do me a favor? If my girlfriend calls, could you just say 'Hello' a bunch of times in a row?". Det er da ingenting ved dette som trekker i retning av utroskap, det er bare en rar ting som skjedde. Jeg tror nok det skal mye til for at en telefon skal kunne hackes og misbrukes slik, TS, men noe muffens er det jo fort. Kan alltids hende han faktisk har mistet telefonen sin, men da ville han vel sagt det. Kan han få kontaktet operatøren sin, eventuelt logget inn på nettsiden til sin operatør og sjekket foreløpig forbruk på månedens telefonregning? Anonymous poster hash: 5b4fd...9a2

Ja, de kan sikkert gjøre det når de kommer tilbake til hotellet. Så vet du om det er sånn sentral i Tyrkia eller noe slikt?

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husket du å bruke +47 før du skrev nummeret hans? Anonymous poster hash: 79a5d...28b

Ja, det skal være det automatisk <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot. Hvis man er utro hiver man jo ikke telefonen sin bort til en tilfeldig tyrker og sier "Hey, can you do me a favor? If my girlfriend calls, could you just say 'Hello' a bunch of times in a row?". Det er da ingenting ved dette som trekker i retning av utroskap, det er bare en rar ting som skjedde.

Jeg tror nok det skal mye til for at en telefon skal kunne hackes og misbrukes slik, TS, men noe muffens er det jo fort. Kan alltids hende han faktisk har mistet telefonen sin, men da ville han vel sagt det. Kan han få kontaktet operatøren sin, eventuelt logget inn på nettsiden til sin operatør og sjekket foreløpig forbruk på månedens telefonregning?

Anonymous poster hash: 5b4fd...9a2

:icon_lol::icon_lol:

Anonymous poster hash: 08115...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ofte når jeg ringer familie i Afrika. Slett ikke uvanlig der nede, hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææ.... Den er nok ikke hacket.

Sjekk nr du ringer til igjen evt skriv det inn manuelt og ring igjen. Hvis du er i norge og ringer til kjæresten i tyrkia så trenger du ikke skrive +47/0047 foran, men er du selv i utlandet så må du.

Jobbet hos teleoperatør i 3 år og ikke vært borte i det før, men det er mest sannsynlig det samme du får beskjed om å gjøre hos din operatør.



Anonymous poster hash: 10d17...937
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ofte når jeg ringer familie i Afrika. Slett ikke uvanlig der nede, hvertfall.

Okei, så da er det kanskje bare en slik sentral da.. :) takk :)

Anonymous poster hash: 212b4...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleide å ringe en (norsk) venninne i Tyrkia, på hennes tyrkiske nummer, via en tjeneste som heter vopium (du betaler inn en viss sum, og så koster det omtrent ingenting å ringe til utenlandske nummer). Da var det ofte "støy" på linjen, og av og til kunne man høre mennesker som snakket, langt langt borte. I tillegg var ringelyden veldig rar, ikke sånn vanlig, jevn "tuuuut *lang pause* tuuuut", men mer ujevn, som "tuuut tut tut tuuuut tut tuuuuut tuut" om du skjønner. Veldig merkelig. Jeg trodde det kom av vopiumen, som kobler en opp via en linje der nede. Har aldri opplevd det når jeg har ringt norske nummer i Tyrkia, men det kan vel være noe lignende du opplever.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...