Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Ja, har spilt hele triologien veldig mange ganger. Er ganske hardbanka fan. ;)

Det er hardcore :)

Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hardcore :)

Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen

Shame on you! Haha.

Jeg sitter ofte å drømmer om å spille Mass Effect igjen når jeg spiller andre spill. Ingenting som tilfredsstiller like mye, så jeg ender alltid opp med å avbryte en playthrough i et annet spill for å spille Mass Effect igjen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Shame on you! Haha.

Jeg sitter ofte å drømmer om å spille Mass Effect igjen når jeg spiller andre spill. Ingenting som tilfredsstiller like mye, så jeg ender alltid opp med å avbryte en playthrough i et annet spill for å spille Mass Effect igjen. :)

Skulle ønske jeg følte det slik. Var slik jeg brukte å gjøre når jeg var liten men nå spiller jeg et spill en gang og er ferdig. Om spillet er bra nok kan det hende jeg replayer det
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske min nåværende PC kunne kjøre ME, men dessverre. Har kost meg med bøkene isteden, samt at jeg har fått rundet Morrowind, som også er fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske min nåværende PC kunne kjøre ME, men dessverre. Har kost meg med bøkene isteden, samt at jeg har fått rundet Morrowind, som også er fantastisk :)

Finnes mass effect på bok?

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mass effect på bok?

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Det er skrevet fire bøker :) Den første, Revelation, beskriver hva som skjedde mellom Saren og David Anderson før første spillet. Den andre, Ascension er i mellom spill 1 og 2, og handler om Cerberus og hvordan de tukler med Reapers-teknologi. Den tredje, Retribution, er fra hva som skjer rett etter ME2, som er litt en fortsettelse på den forrige. Den fjerde har jeg ikke turt å lese, for det er fra en annen forfatter :P Men de tre første slukte jeg på to dager! Kjempespennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ME-bøkene (de tre første) har jeg på lydbok, og har vel hørt gjennom alle tre ganger nå. Storkoser meg med den verdenen!

Morrowind er jo et enestående spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW og til tider Dragon Age 1 og/eller 2.

Det er hardcore :)

Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen

Det må du jo. Det som er artig er å gjøre ting annerledes, for eksempel være tidenes bad-ass (Renegade) eller litt klisjé helte-type (Paragon). Dessuten er det mange ting du kan gjøre som har en betydning for slutten (I hvert fall i ME1 og ME2.. Tre'ern har egentlig ikke så mye å si siden slutten er basert på et valg du tar i slutten).

Liker best 2'ern og har nok spilt det rundt 50 ganger. Det kuleste oppdraget finner man i Mass Effect 3, i form av en DLC. Oppdraget heter "Leviathan". Vet ikke hvorfor jeg liker det, synes bare det er litt tøft på slutten.

De skal visst lage Mass Effect 4, som er en ny historie med nye folk. Blir spennende. Dragon Age 3 kommer jo også om 4 mnd eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kjøpte "To The Moon" i går, og har så vidt kommet i gang. Liker det lille jeg har sett så langt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starcraft II kampanjen. Historien er litt halvkjedlig, så jeg hopper over en del cutscenes og har bare sånn halveis peiling på hva det handler om. Er gøy å spille, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooh, har aldri spilt det, men ser morsomt ut. Har pusla litt med Tie Fighter, da. :)

Altså, er snakk om dette, ikke dette. ;) Jeg fikk aldri prøvd meg på de gamle PC-spillene, var nok delvis for ung og hadde delvis for slapp PC. Hadde vært moro om Disney kom med noe nytt sånt, forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...