Gå til innhold

Jenter! Kvinner!!


Kevin

Anbefalte innlegg

Hei til dere alle! Hege har nettopp stengt tråden til Angus om Kvinner og søppel. Dere virket rett og slett så opprørte at jeg tenkte jeg skulle komme med en liten oppmuntring! :sjarmor:

Slike utbrudd mot kvinner er dyrket ut i fra små, skremte menn, som i det kvinner endelig oppleves som deilige, innovative, kraftfulle sexdyr, kryper inn i sitt lille hjørne skremt over å ha mistet kontrollen over den manndom som engang var der. Heldigvis er det ikke alle menn som opplever dette på samme måten. Det er mange menn som vil elske å møte utfordringen fra dere deilige skapninger.

Det er altfor mange menn som sitter igjen med såre hoder og krummet rygg etter å ha opplevd en sterk, rå kvinne. Styrken behøver ikke nødvendigvis komme i egenskap av muskler, men ved hjelp av en leken hjerne som søker utfordring både i og utenfor senga. Det er dessverre de som ikke takler et slikt press på seg selv. Det oppleves som et tap i stedet for det det virkelig er. En stor seier. Det er slik vi vil ha kvinnen! Det er deilig å ha noen å bryne seg på. Leke spill med, og oppleve uante verdener med.

Det er derfor jeg er her. Jeg ønsker å lære. Det er i denne verdenen som kalles KG, et utall med læremestere og gudinner. Jeg suger til meg all informasjon jeg kan for å benytte det senere i livet når situasjonen tilsier det. Jeg ønsker å lære meg spillet. Jeg vil gjerne spille med dere. Være med å lage regler. Være med på å gjøre leken til et gode for begge parter. Og alle dere herlige kvinner her inne på forumet har bidratt til nettopp dette! Jeg har lært mye, jeg har tatt det med meg, og spillet har startet. Det er ikke en maktkamp, og det er ikke et spill man spiller kun for å slå partner, for det er ingen tapere.... bare vinnere! Poenget er å tørre å spille.

Er man redd moderne livsglade kvinner, er det selvsagt enkelt å spre edder og galle inne på et slikt forum som dette, gjent bak skjerm og tastatur, men en ting er uansett sikkert.... If you don't play, you don't win.... Gleden er å finne ut mest mulig om hverandre, for det er denne leken, dette spillet, som vil holde den lille gnisten som skal til for at man skal nyte livet til det fulle....sammen! :wink:

Så takk til alle kvinner på dette forumet som har gitt meg innsikt og fått meg sulten på mer informasjon om deres herlige verden! Dere er herlige, alle som en, og hva dere nå enn gjør... fortsett med å være disse interessante, dyriske og fristendes vesnene! Det er mange av oss gutta som liker spreke, friske jenter som vet hva de vil med hvem.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerter: Åh såå fantastisk!

En mann som tar ansvar for egne meningers mot og som har baller til å snakke menigheta midt i mot, dvs. å løfte stemmen mot det store maskuline hegemoni av unisone røster som her inne kronisk jamrer på følgende vise: "sier du noe pent om kvinner bare beviser det hvor undertrykket og patetisk du er."

Saken er den at alle oppegående individer innser at over nevnte klagesang handler om menn og ikke om kvinner. Som Kevin påpeker det, slikt kommer fra engstelige og forskremte guttetasser fulle av uoppfylt kjærlighetssug etter Varme og Hengivne Kvinner. En lengsel som selvsagt bikker over i/ kamufleres av bitre piller og nedlatende, sjåvinistiske spark.

Og kom ikke her å si at kvinner ikke tåler motstand, historien har faktisk bevist det motsatte. Det er også mange av oss som setter pris på at mannfolk er ærlige, direkte og tør være sinte når vi er teite. Det beviser tross alt at vi blir behandlet med respekt.

Det er hånen, den repeterende jamringen, forakten og hetsingen vi godt kan klare oss for uten.

Så Kevin, TUSEN HJERTELIG TAKK! :kysse: U made my day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et varmende innlegg, Kevin. Vil også gi deg klem :)

Du høres ut som det jeg velger å kalle et mannfolk! Og det er et kompliment, altså!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Lasse,

kjekt at du er med på Vinnerlaget du også :P

Takk og pris er det mange av dere, og helt ærlig tror jeg at blant norske menn i vår aldersgruppe, så er det et flertall av menn som er oppriktig glade i kvinner og som i tillegg behandler kvinner med respekt og nysgjerrighet.

Kevins godord varmer, helt klart. Men aller mest begeistra ble jeg for at en mann taler andre menn i mot. Faktisk sier det rett ut. Det er ofte skummelt for menn å oppdra menn, "reglene" deres sier at de skal gjøre noe helt annet, nemlig holde høflig distanse. Tenke sitt kan de, men å faktisk gå ut å kritisere andre menns holdning til privatsfæren? Det er verre. Og det var igrunn det jeg ville oppmuntre.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det er gutter som dere her inne, Kevin og Lasse!! Vi trenger nemlig litt manneblod her på KG. Men vi trenger i bunn og grunn ikke å bli kalt både det ene og det andre - selv om gudene skal vite at vi trenger å bli satt på plass innimellom... :blunke:

Keep up the good work!

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg gladelig til pynt og prakt under denne fanen, jeg.

Godt skrevet.

Så nå er vi tre!

:)

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Takk for støtten gutter!

Det er flott at slike menn finns som tørr si i fra, men jeg tror det ville ha større effekt om dere gjorde det i de inleggene som er diskriminerende mot oss kvinner.

Har registrert at spesielt Kristian71 er tøff og tar igjen når noen forsøker å starte slike idiot tråder. Det krever litt ekstra mot å gjøre det når man samtidig vet at man vil få dritt slengt etter seg fra disse "tøffe guttene*.

Jaja, idoter til tross, ditt inlegg Kevin fikk meg til å bli registrert bruker av forumet, ellers ville jeg ikke ha kunnet gi dere ros.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg, Kevin!

Du er en bra kar du :D

Lasse og Milo også.

Takk for at dere er her :D :D

Det er bra med motvekter til disse analfabete grisete snørrungene....

Blir fort lei sånt.

Klemmer til dere :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o Er du hankjønn Milo?..... :wink: Suprt, vi eer tre, hva med kristian, Dorian, Arnie.... osv osv... er dere med oss eller dem?... :wink:

:sjarmor:

La oss markere en gang for alle? Dersom dette ikke blir noe av, lager jeg en egen tråd som skal hete menn for som setter pris på kvinnen, eller noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er med! (Fire no då :-))

Eg meinar, alle fornuftige mannfolk vil kunna stilla seg bak det Kevin skriv. Og fornuftig, det synest eg eg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese denne tråden :P Det varmer å lese slike ord etter alt det som har stått å lese her på KG i det siste.

Flott gutter ! Tøffe er dere som våger å "stå frem" på var side :wink:

:kysse: til dere alle

Virgo

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...