Gå til innhold

Spørsmål til Englepusen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg la inn ent spørsmål til deg under tråden om menssmerter, hvor du hadde lagt inn et svar som fikk meg til å lure på en ting. Legger det herved inn under en egen tråd i tilfelle du ikke har sett det.

Til Englepusen:

Tilgi min nysgjerrighet :oops: , men nå begynte jeg å lure litt. Leste for en stund siden innlegget du skrev under en tråd om Roaccutane, hvor du bl.a. sa: Jeg, mannen englepus, har brukt Roaccutane. Greit nok, men nå skriver du at du har hatt sterke menssmerter? Jeg føler meg slem som lurer på dette men...Er du mann eller er du kvinne? Du virker jo veldig kvinnelig! Hvis du er en gutt som har tatt kjønnsskifteoperasjon, man får vel ikke menstruasjon da, eller...?? :forvirra: Er det jeg som er helt dum?

Siden du selv skrev at du var mann, har du vel tatt med i betrakningen at noen blir litt nysgjerrige? Dette er ikke vondt ment på noen måte!

Klem fra meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg, mannen englepus, har brukt Roaccutane

Det er ikke du som har lest feil da?

Jeg og englepusmannen f.eks?

Det er vanlig at damene her inne bruker "*mannen". F.eks. Min ville blitt "jordbærmannen"... og Englepus "englepusmannen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, setningen er faktisk kopiert direkte fra Englepusen sitt innlegg.. Søk selv på Roaccutane og les Englepusen sitt innlegg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, mannen englepus, har brukt Roaccutane. sitat fra Englepusen sitt innlegg.....

Jammen sto det det gitt :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg forstå at noen lurte..

Det var mannen min som skrev det. Han har glemt og sette inn til mellom mannen og Englepus..

Ikke værre enn det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg forstå at noen lurte..

Det var mannen min som skrev det. Han har glemt og sette inn til mellom mannen og Englepus..

Ikke værre enn det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...