Gå til innhold

Til Milla


Gjest Haugtussa

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
.... var hun ikke en flott person før da .... INNI SEG??????

Jovisst var hun det, men hun hadde det ikke godt med seg selv pga. sitt utseende. Hvordan ville du hatt det hvis du måtte barbere/nappe deg i ansiktet hver morgen, være konstant sliten pga. dårlig kondisjon? Ville du hatt det godt med deg selv da Daisy?

Nå har hun overskudd til mann og barn, flott figur, god holdning, ryggsmertene hennes er en saga blott, håret hennes som før var tørt og livløst har begynt å vokse og blitt blankt og tykt, problemet med mørke ansiktshår er borte for evig og alltid (hun gikk til elektrolysebehandling) og hun kan handle klær i vanlige butikker.

Hvis man ikke er komfortabel med sitt utseende så har man det heller ikke godt inni seg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vips...... nok en hjemmeseier til moi  :kul:  

Milla

Akkurat det innlegget der var latterlig Milla, og sa en hel del om deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er 25 år, ikke 15 :sjarmor:

Når det gjelder Daisy så må jeg få lov til å ha det litt gøy med henne- for hun tør nemlig ikke å ta til motmæle- ganske enkelt fordi hun tok feil og jeg ELSKER å ha rett, hele tiden....absolutt hele tiden.

Ganske irriterende men akk så gøy.

Ferdig med denne debatten nå!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Milla.

Jeg kan så gjerne ta til motmæle, og skrive side opp og ned med argumenter som slår ihjel dine holdninger, problemet er bare at det er jo så forgjeves! Fornuft preller av deg som vann på gåsa. Om det har med det at du elsker å provosere å gjøre, eller om du rett og slett bare er forblindet av egen fortreffelighet - samma det!

Ellers vil jeg bare nevne at noen av oss har et liv ved siden av pc'en, - derfor leste jeg ikke ditt svar før på kvelden, og måtte bare le. Det gjør jeg fremdeles.....selv om jeg egentlig syns litt synd på deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg kan så gjerne ta til motmæle, og skrive side opp og ned med argumenter som slår ihjel dine holdninger

Hadde du kunnet det hadde du gjort det!

Ingen grunn til å synes synd på meg- det er bare din måte å forsøke å vri deg unna på. :fy:

Når det gjelder Frida så kunne hun vært pen, men ingen kvinner er pene med bart og sammengrodde øyenbryn- det er ett faktum.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya
Når det gjelder Frida så kunne hun vært pen, men ingen kvinner er pene med bart og sammengrodde øyenbryn- det er ett faktum.

Nei. Det er en personlig mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det er en personlig mening.

Finn en mentalt frisk person som synes det er pent og jeg skal gi meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg nå sier at min personlige mening er at kvinner med bart og sammenvokste øyenbryn ikke nødvendigvis trenger å være stygge så er jeg ikke mentalt frisk da???

Nå får du skjerpe deg Milla. Tror ikke du kan synke lavere nå. Men du vil sikkert forsøke kjenner jeg deg rett :blunke: :blunke:

Og som Starya sa, dette

Når det gjelder Frida så kunne hun vært pen, men ingen kvinner er pene med bart og sammengrodde øyenbryn- det er ett faktum.

er din mening, ikke et faktum. Så høyt opp kan man rett og slett ikke sett seg selv Milla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Starya

Finn en mentalt frisk person som synes det er pent og jeg skal gi meg.

Milla

Jeg må si det er ..triste.. holdninger du forfekter. Desverre har nok ikke psykologene i landet fått med seg hvor mange mentalt syke personer det egentlig finnes her i landet... Er alle som er uenige med deg på andre punkter også i mentalt ubalanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde jeg kanskje ikke bruke tid og krefter å skrive noe innlegg til deg i denne tråden, men jeg gjør det nå likevel fordi jeg vil si at jeg synes holdningene til dine medmennesker stinker! Du sier at når du skriver har du ikke i bakhodet at du skal la være å såre folk.... Nei, du går jo direkte inn for det! Jeg har vanskelig for å tro at det er bare når du skriver at du tenker slik. Om du har integritet i deg selv, så er vel dette ditt sanne ansikt mot omverdenen... Og om det er, så kan ikke jeg tro at du har alle disse vennene som du skriver om hele tiden. For ei som generaliserer, snakker nedsettende og sårende om sine såkalte venner, har ei jeg-har-ALLTID-rett-holdning, og aldri innrømmer feil, er ikke ei venninne å ta vare på, spør du meg.

Så, synes nesten litt synd på deg og det oppdiktede livet ditt. Men bare nesten. :kul:

Tiit (fryktelig irritert etter å ha lest en lang tråd med masse bullshit!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tungt for det, Milla???

Å kaste bort mer tid på å argumentere med deg det gidder jeg ikke - interessen for å diskutere med mennesker som er så forstokket i sine meninger som du, er lik null. Om du stempler meg som feig eller mentalt forstyrret eller hva som helst - who cares?

Må jo forresten si at jeg er litt nysgjerrig på en person som har slike holdninger som deg, og er spent på hjemmesidene dine - når kommer de???? Det må forresten være uhyre vanskelig å overleve i en verden som er så full av mennesker med feil meninger....... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...