Gå til innhold

Forhold 2.0: developer's notes (et nerdebryllup)


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer så mye!!, vi er et ganske så geeky par vi også :)

men hvordan geeky er dere?sånn matte/kjemigeeker, IT geeker eller bokgeeker liksom :fnise:

jeg antar at det er datageeker derav navnet 2.0? :fnise:

vi går under IT geeker hvor alt av data er prøvd ut :P vi ble nærmere kjent på mIRC når det var inn :fnise: WoW og CS var vår felles hobby osv.. (etter vi fikk vår new edition i familien har det blitt lite spilling på meg, men mer facetime :P..)

grunnen til at jeg spør er at du får så utrolig mye ting til bryllup på geeky vis :)

http://geekywedding.tumblr.com/

sjekk disse geeky kakene da!!

http://www.anvari.org/cols/Geeky_Wedding_Cakes.html

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn kjolen Ping, KJOLEN!?!?! Hvordan skal den se ut? :hoppe:

J-man: Du får ikke være her inne :opplyser: selvom du er en racer til å fri :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Dette var virkelig ikke et sted å forville seg inn for min gravide hormonhjerne. :fnise: Så utrolig fiiiint! :hjerte:

Gleder meg veldig til å følge med dere videre i planleggingen. Jeg stemmer for et anime-bryllup. :happy:

3759845567_0b2a95ef5b_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :strix: nydelig frieri!

Lykke til med planleggingen :klem:

takk, takk! :happy:

:grine: Masse cred til J-man, det kunne vel strengt talt ikke vært gjort på en bedre måte. :rodmer: Og SÅ lurt å fóre deg litt først, jeg er selv av typen som kan bli passe ufyselig når jeg er sulten og vet hvor dårlig stemning det kan bli av sånt. :fnise:

Lykke til med planleggingen, gleder meg kjempemasse til å følge med. :)

Ja uff, sultne folk skal man være forsiktig med :ler:

Han er super :hjerte:

Ok, det var ikke en god ide å lese frierihistorien på nytt, mens man sitter ute i offentligheten og venter på takeaway-middag. Tørker tårer fordi det var så fint, og ler for meg selv av tanken på J-man som ruller ned bakken uten bukse :fnise:

Aw naaaai, søta! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Gabs, du er så søt!

:Nikke:

gratulerer så mye!!, vi er et ganske så geeky par vi også :)

men hvordan geeky er dere?sånn matte/kjemigeeker, IT geeker eller bokgeeker liksom :fnise:

jeg antar at det er datageeker derav navnet 2.0? :fnise:

vi går under IT geeker hvor alt av data er prøvd ut :P vi ble nærmere kjent på mIRC når det var inn :fnise: WoW og CS var vår felles hobby osv.. (etter vi fikk vår new edition i familien har det blitt lite spilling på meg, men mer facetime :P..)

grunnen til at jeg spør er at du får så utrolig mye ting til bryllup på geeky vis :)

http://geekywedding.tumblr.com/

sjekk disse geeky kakene da!!

http://www.anvari.org/cols/Geeky_Wedding_Cakes.html

takk, takk, ooooh linker!

geektyper? hjelp, hvor begynner man? :ler: For det første er vi begge skeptikere og dermed interessert i så og si ALT som rører seg av vitenskaplige morsomheter. så er det jo historie og arkeologi og slikt. Og begge er glad i fantasy og slikt, men ingen av oss leser noe særlig sånt for tiden. Egentlig er det han som er datanerden, men jeg er litt interessert jeg og. og han spiller mest dataspill, men jeg er heller ikke akkurat uinteressert. Øl og whisky og matlaging er vi veldig glade i - går på smakinger og lærer om produksjon og synes det er gøy med matkjemi. og jeg er glad i manga/anime. Og illustrasjon/grafisk design. Og er android-fangirl in the måling.

Enn kjolen Ping, KJOLEN!?!?! Hvordan skal den se ut? :hoppe:

J-man: Du får ikke være her inne :opplyser: selvom du er en racer til å fri :rodmer:

vet ikke enda! :opplyser:

skal nok diskuteres her inne ganske snart ;)

:grine: Dette var virkelig ikke et sted å forville seg inn for min gravide hormonhjerne. :fnise: Så utrolig fiiiint! :hjerte:

Gleder meg veldig til å følge med dere videre i planleggingen. Jeg stemmer for et anime-bryllup. :happy:

3759845567_0b2a95ef5b_z.jpg

:overrasket:

...kan jeg SLIPPE å ha Mayuri Kurotsuchi i bryllupet mitt!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååååååå så romantisk frieri!!!!!!!!!! :rodmer: Og morsomt, og spesielt og og og ... ÅH så fiiiiine dere er begge to! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J-man: Du får ikke være her inne :opplyser: selvom du er en racer til å fri :rodmer:

Selv om jeg overlater denne lekegrinden til Pingting og resten av verden, kommer jeg til å holde et våkent øye med hva som skjer her :ninja:. Det er tross alt mitt bryllup også, og jeg tør da pokker ikke overlate planlegginga til Pingting, Vaffelpingvin og resten av fjåsemiklene på KG uten tilsyn! :sjokk:

:takke: Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger om mitt frieri, fra Gaby og alle andre! Dere hadde nok ikke blitt like imponert uten Pingings levende gjenfortelling. :tongue:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Har dere satt noen omtrentelig dato for bryllupet? :nigo:

Hei, og velkommen!

Nei, ikke helt enda. Vi har funnet sånn ca. når det bør være med tanke på både min og hans jobb og når det går an å ta fri etc. Det ligger an til høstbryllup; september/oktober 2013 :hjerte:

Nerdekaker! :hoppendeglad:

(men ærlig talt: en Angry Birds-kake er da virkelig bare å be om at folk leker med maten? :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et fantastisk frieri! Også må jeg bare si (med fare for beskyldninger om klikkeri og fandens oldemor) at du er det mest geniale i to sko (evt. med to arkeologi-teskjeer) her på KG. Skal definitivt følge med her!

Samboer og jeg er geeks, vi også, så håper jeg kan bli litt inspirert. Jeg kom med anvil-sized hints til ham om at han ikke har fridd enda og fikk tilbake: "Nå skal ikke du blande deg i dette her!", så vi får se hva fremtiden bringer. :rodmer:

Gratulerer igjen! :kosteskaft:

Og for å bidra med noe mer substansielt. Her --> http://geekweddingguide.com/

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, høsten er den vakreste årstiden av alle :jepp:

Jaah! Eller - jeg liker egentlig alle like godt, jeg. Nå har jeg lyst på lokale med peis!

For et fantastisk frieri! Også må jeg bare si (med fare for beskyldninger om klikkeri og fandens oldemor) at du er det mest geniale i to sko (evt. med to arkeologi-teskjeer) her på KG. Skal definitivt følge med her!

Samboer og jeg er geeks, vi også, så håper jeg kan bli litt inspirert. Jeg kom med anvil-sized hints til ham om at han ikke har fridd enda og fikk tilbake: "Nå skal ikke du blande deg i dette her!", så vi får se hva fremtiden bringer. :rodmer:

Gratulerer igjen! :kosteskaft:

Og for å bidra med noe mer substansielt. Her --> http://geekweddingguide.com/

Jeg har en klikk! :hoppendeglad:

*føle seg beæret*

Jeg har jo hinta litt jeg og, da. Stort sett etter at jeg kom opp i en viss promille. :fniser:

Så ble jeg så flau fordi jeg hinta sånn, så en stund ble det til at jeg etter hver forbanna fest MÅTTE fortelle at det er ikke såååh fali assåh, at jeg er like glad så lenge jeg får dele livet med ham på en eller annen måte. (noe som forsåvidt stemmer, men det blir kanskje litt rart å si det fire lørdager på rad?)

454763264_6a4576fc47.jpg

trench-cake.jpg

cake-archeology.jpg

:fnise:

:hakeslepp:

Fantastisk! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...