Gå til innhold

Det mest kinky/vågale/ekstreme du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trekant med to menn på nach mens jeg var så høy på E at jeg stod på alle fire og spøy i ei bøtte mens jeg blei tatt bakfra. Høres sikkert ekstremt og rart ut men er det heftigste ejg noen gang har vært med på.



Anonymous poster hash: d9cee...771
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det? Putta du hele pikken inni, eller bare hodet? Eller er du en kvinne? I så fall hvordan?

Anonymous poster hash: 12bac...08f

Svir vel med pikken inni en mandarin?

Anonymous poster hash: 14b16...5ab

Skar et hull tvers igjennom, og så runka med den. De fleste menn har vel pult noe de fant i kjøleskapet da de var tenåringer?

Anonymous poster hash: 56569...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 26-åring knulla jeg ei dame på 64...... Det var helt utrolig deilig sex. Hun var helt vill. Hadde tidligere vært sterkt religiøs med klare grenser for sex, og vokst om der sex var noe ekkelt. Hun hadde mye å ta igjen på sexfronten for å si det forsiktig :)

Var jo ikke akkurat vakker, men fitte er fitte.... :)



Anonymous poster hash: 6d11e...274
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Blitt fingret på en av bryggene(de mørklagte) ved Aker Brygge.
  • Besvimt under sex pga mangel på oksygen + sliten
  • Sex på toget (egensex på toget x 3-4)
  • Gitt trusen min til exen mens vi satt på kino.
  • Ble pult offentlig, ved kih, skjult fra folk som gikk forbi, men med full mulighet for meg å se dem.

Anonymous poster hash: 84325...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 år gammel hadde jeg over en 3 månders periode regelmessig sex med en 19 åring jente. Alt fra myk kos til røff sex og kinky anal.



Anonymous poster hash: 6d62e...27f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt seg med treneren min. Whops.

Anonymous poster hash: da133...3f9

Samme. I tillegg til en tidligere kompis (som hadde dame, jeg var ikke klar over det og det er grunnen til at det endte. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig heftig og spennende, men dessverre er dette en god oppskrift for en ung tenåring på å bli misbrukt og i verste fall bortført av gamle griser..... Vil fraråde slike "stevnemøter" på det sterkeste for unge jenter.

Anonymous poster hash: 6d11e...274

Det er faktisk ikke så farlig. Gærne kidnappere er ute etter sex, når man møter folk på denne måten har man allerede samtykket til sex, og da faller mulig motiv vanligvis bort. Det er nok like farlig å stå i samme busskur og vente på bussen, i forhold til kidnapping og voldtekt.

Anonymous poster hash: 12bac...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke gjort noe skikkelig kinky.

Har hatt sex i bilen når den sto på en veilomme ved en veldig traffikert vei.

Har hatt sex i bilen i parkeringshus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg hadde et meget hett og intenst forhold til en gutt som var veldig mange år yngre enn meg. Beste og meste sexen jeg har hatt hittil :) Han tente meg noe voldsomt, bare han så på meg var jeg klar, og skal vel innrømme at jeg har et lite håp om å få oppleve det igjen.



Anonymous poster hash: 015d8...176
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være da jeg hadde et meget hett og intenst forhold til en gutt som var veldig mange år yngre enn meg. Beste og meste sexen jeg har hatt hittil :) Han tente meg noe voldsomt, bare han så på meg var jeg klar, og skal vel innrømme at jeg har et lite håp om å få oppleve det igjen.

Anonymous poster hash: 015d8...176

Hva stopper deg fra å oppleve det igjen?

Anonymous poster hash: 7e47a...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva stopper deg fra å oppleve det igjen?

Anonymous poster hash: 7e47a...f55

Nei, si det..Tror ikke det er så vanskelig å finne en å ha sex med, men kanskje litt vanskeligere å finne en det klaffer så bra med :) Skulle så skje at han og jeg fikk en sjans igjen, er det ikke tvil i min kropp ihvertfall.. :laugh: Enn så lenge får jeg nøye meg med minnene og fantasere om det som var *gliser*

Anonymous poster hash: 015d8...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha blitt teaset hele dagen av samboern mens vi var ute på bytur endte det med at vi stoppet på veg hjem, tok oss en skogstur og fikk kvittet oss med litt frustrasjon der! Ekstreeeemt spennende, siden hvem som helst kunne funnet oss! :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Hatt sex med en som var 37 år eldre enn meg

-Sex i en "solariums-bås" - tørket opp og vasket etter oss

-Sex i skogen et par ganger

-Sex bak en stor stein langs en turløype

-Bilsex, diverse steder der folk kunne ha oppdaget oss



Anonymous poster hash: 14b16...5ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt fingra under et håndkle på en offentlig strand med barnefamilier.



Anonymous poster hash: 28935...631
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har forøvrig hatt sex mange steder i bergen sentrum, inkl. bakgård ved Katten, sugd på benken ytterst i Nordnesparken, tatt en dame i 2'ern bak gjerdet mot Verftet i samme parken, pult bak HF og i en trappenedgang i Botanisk hage.



Anonymous poster hash: 6d62e...27f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hatt sex i Blue Lagoon på Island mens folk svømte rett forbi oss. De ante nok noe, men ingen turte å si noe.
- Blitt tisset på
- Hatt sex i skog og bil, offentlige toaletter og bakgater.
- Hatt sex med ganske mye eldre menn

Ingenting som egentlig var så tennende, men det var jo interessant å prøve.



Anonymous poster hash: 3e8c1...b64
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingret kona på flyet, jeg satt innerst og hun i midten. Hun kom ganske hardt og rykket til noen ganger. Spennende følelse at man kan bli fersket.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff en kar på en sexdatingside på nettet og chattet noen ganger, før han kom hjem til meg og hentet meg for å ta meg med på swingersklubb hvor jeg hadde sex med flere samtidig. Deilig opplevelse faktisk. Har også testet ut bl.a fisting og sex med langt eldre og også langt yngre menn, og blitt fingret til orgasme mens jeg selv kjørte bil i 120 km\t på E6. Heftig opplevelse.



Anonymous poster hash: 4d97d...886
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...