Gå til innhold

Hverdagen med vannmelonen på utsiden


Nautika

Anbefalte innlegg

Haha! Sære graviddrømmer er definitivt på plass! I natt drømte jeg at jeg hadde fått navlebrokk, plutselig åpnet navlen seg opp i en stor sprekk uten at det var noe særlig blod. I tillegg fikk jeg av og til luft under huden fra navlen som spredde seg oppover magen. Det var dritvondt! Og plutselig var all lufta borte. Og midt oppi dette hadde jeg og M flyttet til nytt hus og dreiv og "innviet" alle rommene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, artig med graviddrømmer! Er helt merkelig hvor absurd drømmene kan bli!! :P

Så bra du har funnet noe som funker mot kvalmen. :) Doc er jo virkelig ikke det verste man kan spise på heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Time til tidlig ultralyd er bestilt! Det blir 24. November når jeg er akkurat 12 uker! :strix: i morgen er det bare 1 måned igjen! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som først hadde en diskusjon med kona på telefon om noen kasser i garasjen som skulle reorganiseres på 10 min. Nå har han jammen tatt seg friheten å snakke på Lync med en eller annen kar. Lurer på hvor lenge det varer... :sukk: Hallo! Det er ledige møterom 5 m unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg kommer hjem sånn ca 2 timer senere enn planlagt. Heldigvis fintet jeg ut de aller fleste ved Oslo s ved å gå 5 min ekstra til et tidligere stopp på bussruta :lur: Jeg fikk sitteplass :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må se det fra den positive siden ;)

I natt og i morges har jeg hatt noen skikkelige stikninger. Virker som om blåbæret begynner å kreve litt bedre plass ;) Om en uke har jeg kommet lenger enn forrige gang :hoppe: Eller torsdag er dagen jeg begynte å blø skikkelig, så jeg ser frem til at den dagen kommer og går uten at det skjer noe galt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper dere har rett. Hvis det ikke går denne gangen er barnehagefristen ute for lengst! :P Haha, at en dato har så mye å si ;)

Jeg tror jeg er litt pessimistisk for å beskytte meg selv i tilfelle det går galt. Håper jeg kan begynne å se frem til juni etter tidlig UL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var også en ting å fokusere på, ja :P

Skjønner det godt, og jeg håper du får sjelero etter ultralyden :) Og kan glede deg til lille sprellerten ligger i armene dine ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, er trist at en dato skal ha så mye å si.. Men for de aller fleste har det jo faktisk ganske mye å si da.. Vi er heldige og ha bestemødre som går en del hjemme som kunne stillt opp, men ikke alle har det slik...

Krysser virkelig fingrene for deg og blåbæret ditt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær graviddrøm igjen i natt. :P

Jeg var rekruttert til å jobbe med ebola-syke på et senter i afrika et sted, og ble sendt inn med beskyttelsesutstyr uten å ha fått noen som helst opplæring i det. Etter først å ha "besøkt" et rom med syke oppdaget jeg at jeg ikke hadde hanskene på meg lengre :hakeslepp: Så på kontrollposten inn til neste rom ble jeg jo stoppet og fikk ikke slippe inn uten hansker. Siden de var tomme for plasthansker, måtte damen i skranken lage hansker til meg av keramikk. :lol: Så hun formet leiren rundt fingrene mine, så ble det "herdet" i et vannbad med litt strøm :ler: Og da ble det plutselig mykt og behagelig.

Og litt senere i drømmen husker jeg at det var satt ut en skål med potetgull som folk forsynte seg av med ebola-hanskene sine. Rett ved siden av var det en skål med sprit til å desinfisere hendene, og i den skålen var det mange som hadde "mistet" potetgullet sitt oppi, og jeg var så uheldig å forsyne meg av spritskålen i stedet :blink:

Er det noen som holder på med drømmetyding eller? :P:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...