Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

God morgen :) haha

Jammen jøss, hei, var du våken! :D Trodde jeg var helt alene så jeg!

Fine magen ♥️

:hjertesmil::hjertesmil:

Blir det ikke verre av sitronvann da? Halsbrannen altså.

Nei, den blir faktisk borte hver gang jeg drikker det! Derimot blir ikke forkjølelseshalsen min noe bedre av det da! Den er jo rimelig sår :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag blir en.... lang dag.

Med omtrent 2 timer søvn, er vi nå oppe og hopper og setter oss snart i bilen for å kjøre noen mil.

Har snakket med kommunen og "misforståelsen" (som de så pent kalte det) er nå oppklart, og mannen får være hjemme i 14 dager. :jepp:

I dag blir det litt julegaveshopping innimellom slaga! Jeg skal få pøøønta meg litt og støpt negler i dag, før vi drar på modningsakupunkur senere i kveld. :nigo: Mye kjøring da alt er langt unna, så jeg er vel hjemme før midtnatt. Puh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jøss, hei, var du våken! :D Trodde jeg var helt alene så jeg!

:hjertesmil::hjertesmil:

Nei, den blir faktisk borte hver gang jeg drikker det! Derimot blir ikke forkjølelseshalsen min noe bedre av det da! Den er jo rimelig sår :plystre:

Åh, såpass! Det var bare så veldig lite logisk, da syre pleier å forverre halsbrann, mens melk for eksempel, som er basisk, pleier å hjelpe. :P Jaja, da skal jeg prøve det hvis jeg også får halsbrann etter hvert! ;)

Haha, missforståelse altså? Det skal de ha dere til å tro, ja.. ;)

Lykke til med biltur og det hele. Det er kanskje dumt sagt til ei med stor preggomage og dermed vanskelig for å sitte godt i bil, men prøv å få deg litt tid på øyet i bilen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mye søvn i bilen, men duppa av litt under akupunkturen da :nigo:

Han tok skikkelig modning på meg nå. ettersom jeg er så nærme termin mente han at det ikke var noe vits å holde tilbake! :fnise: Håper det setter igang litt modning. Magen sto fortsatt høyt, så han trodde ikke det ble noe med det første.
Ny runde torsdag neste uke, også blir det et par ganger i terminuka (og uka etter hvis jeg går overtid).

Han synes jeg var veldig stiv og hard muskulært, så han anbefalte å få løst opp/massert endel før fødsel. Så nå har mannen massert meg litt :laugh:

Fikk meg fiiine negler i dag! GRATIS.. Elsker at søstern min driver med det, sparer de 800 kronene :danse:

.. På lørdag skal jeg ta med kamera og mannen i studio og ta litt preggobilder :gravid: håper vi får til noe fint! må jo eviggjøre de jævla strekkmerkene som blir verre og verre for hver dag!!!! nå er det SÅ mye synes jeg :trist:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på bilder av meg selv, så synes jeg i grunn aldri magen sank noe særlig. Vannet bare plutselig gikk fire dager over termin. :P

Får satse på at det modnes godt nå ja! Nå når du er over 38 uker så er jo baby født til termin uansett om den blir født nå eller om to uker. :)

Så artig med studio og photoshoot! Det blir nok verdifulle bilder ja! Jeg har jo magebilder av meg som gravid forrige gang, men egentlig få "helbilder". Det skal vi få tatt mer av denne gangen. :) Nå kommer det jo både jul og dåp hvor jeg skal være gudmor før fødsel da, så blir jo en del settinger hvor det blir naturlig å ta bilder framover. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke verst med modningsakupunktur først og så massasje fra mannen :nigo:

Høres koselig ut å forevige gravidmagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på bilder av meg selv, så synes jeg i grunn aldri magen sank noe særlig. Vannet bare plutselig gikk fire dager over termin. :P

Får satse på at det modnes godt nå ja! Nå når du er over 38 uker så er jo baby født til termin uansett om den blir født nå eller om to uker. :)

Så artig med studio og photoshoot! Det blir nok verdifulle bilder ja! Jeg har jo magebilder av meg som gravid forrige gang, men egentlig få "helbilder". Det skal vi få tatt mer av denne gangen. :) Nå kommer det jo både jul og dåp hvor jeg skal være gudmor før fødsel da, så blir jo en del settinger hvor det blir naturlig å ta bilder framover. :fnise:

Kanskje den ikke synker noe særlig mer? Hodet er festet, så hvor mye lenger ned kan han komme, da? :klo:

Jeg er veldig forberedt på overtid, så jeg får bare unngå å bli utålmodig, og foreløpig går det veldig bra!

Ja, det blir nok fint å se på i ettertid, det er bare akkurat nå ikke så veldig gøy å bli avbildet :fnise:

Da får du jo masse bilder framover! :jepp: vi har ingen slike bilder som er tatt. angrer sikkert når baby kommer at vi har så lite å se tilbake på... Jaaa,jaa

Ikke verst med modningsakupunktur først og så massasje fra mannen :nigo:

Høres koselig ut å forevige gravidmagen :)

Nei, det var helt alright :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så sinnsykt tung i kroppen. Klarer ikke å sitte godt eller noe.
Synes det er veldig rart at kroppen min er veldig ferdig med det svangerskapet her og orker snart ikke mer, mens hodet mitt ikke er klar for at han skal komme enda.

Har mye nedpress i dag. Synes synd på meg selv, så jeg og samboer bestilte oss ny telefon. Wopsi. :plystre: Var 2-3 uker ventetid, men da får jeg fin fødselsgave til meg selv :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i deig-knainga ser jeg at jeg er tom for mel.................... :bond: Dette blir BARE kliss....... og ikke en jevn deig, åååneeei.

Sender mannen i hui og hast på butikken, håper ikke det går helt skeis når den står uferdig klissete og hever en halvtime mens jeg venter på mer mel :fnise: Og jeg som skulle være flink å bake litt så vi hadde i frysern.. JA JA.. Godt mamma har sagt ja til å lage verdens beste krydderkake til meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kanelboller. Og de ble veldig gode! funka bra å bruke kesam i :nigo: yummm. Så nå har alt slengt i frysen, så har vi hvert fall noe å tilby hvis vi får noe besøk i barseltiden.

... Ellers har jeg virkelig begynt å synes alt er tungt og vondt nå. Har så intense smerter øverst på høyre side ved ribbeina. Vært slik i tre dager nå, og jeg kan ikke ligge på noen side, så søvn er vanskelig. Det er bare skikkelig ubehagelig (jeg vil ikke si vondt, for det kan ikke sammenlignes med vondten jeg må igjennom!) + at halsen min aldri blir bedre, så det er jo faen meg pain å svelge enda.

har hatt litt magevondt - typ svake menssmerter, bekkenet har blitt helt håpløst igjen, og det er vondt å gå og stå og sitte og ligge...... Kroppen min orker ikke mer, og det er litt psykisk tungt for meg, jeg vil sette meg ned å grine fordi jeg vil bli ferdig - men på en annen side er jeg så langt i fra klar til at han skal komme. Så jeg stritter i mot min egen kropp. 12 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry fornat jeg baila på samfødinga ;-)

Hehehe, det var bare jeg som ikke rakk å henge med! :nigo:

Du har gjort en fantastisk jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under to uker igjen til termin! :o Og jeg som var prøver da du ble gravid! Du er så langt foran meg!

Jeeeeeppp. Én uke til menstermin i dag! Men tror nok han her blir inne et par uker til! Han stresser ikke for å si det sånn ;)

Neeeida tiden går plutselig fort og vips føder du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte på deg når jeg pusset tenner! Nå skjer det snart - bare vent ;)

når du pussa tenner faktisk 😂😂 JASSÅ, når da 😁😁 iløpet av tre uker er han hvertfall ute 😳
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for gravidfotografering i dag!!

Etter det setter jeg snuta HJEM!!! Til mamma 😃😃 blir jo siste turen hjem uten baby.

Mannen skal bort på guttekveld en time unna, så jeg vil ikke være alene. Synes det er litt ubehagelig TILFELLE det skjer noe, selv om ingen av oss tror det........ Så da får jeg være trygg hjemme hos foreldrene mine i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...