Gå til innhold

MissStiles har blitt mor for første gang!


MissStiles

Anbefalte innlegg

I går var vi på Babyshop og kjøpte bilstol siden det var "crazy days" på senteret i nærheten av der vi bor. Så vi sparte 1000kr. Selv om vi ikke hadde tenkt til å kjøpe utstyr enda, så er det greit å ha den i boks og ikke minst, så sparte vi penger.

http://www.babyshop.no/maxicosi-cabriofix-pack-caf-fix-total-black?nosto=nosto-category-top

Veldig fornøyd!!

Bare 8 timer til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det er et godt kjøp! :) Vi skal ha samme bilstol, men vet ikke hva slags bil vi kommer til å kjøpe, så vi får ikke kjøpt base ennå. Hvis senteret er i Oslo-området, kunne du kanskje ha sendt meg en pm med hvilket senter du kjøpte bilstolen på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over igjen!

Igår begynte vi å snakke om vi skal ta en helgetur før jul. Jo mer vi snakket om det, jo mer fristet det. Og etter at vi hadde kikket litt på nettet, ble vi enig om Brüssel. Om ca 1 mnd. Gleder oss allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår møtte jeg ei venninne etter jobb. Hyggelig å skravle med noen som har barn fra før av. Hun synes jo det er hyggelig at vi skal ha barn og at vi får en jente. Spesielt siden hun har 2 jenter selv. Vi satt på fridays fra kl 17-20:30. Jeg var så sliten når jeg kom hjem. Hyggelig å være sosial men slitsom rett etter jobb. Også er hun den første som tok på magen min. Merkelig.. Uten å spørre. Kommer aldri til å forstå det. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår møtte jeg ei venninne etter jobb. Hyggelig å skravle med noen som har barn fra før av. Hun synes jo det er hyggelig at vi skal ha barn og at vi får en jente. Spesielt siden hun har 2 jenter selv. Vi satt på fridays fra kl 17-20:30. Jeg var så sliten når jeg kom hjem. Hyggelig å være sosial men slitsom rett etter jobb. Også er hun den første som tok på magen min. Merkelig.. Uten å spørre. Kommer aldri til å forstå det. Men men..

Hehe, det forstår ikke jeg heller.. Hun av alle burde jo skjønne at man spør først? :klo: Med mindre hun synes det var koselig når noen gjorde det på henne da, uten å spørre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste uka har jeg merket flere ganger at jeg plages av ryggsmerter. Spesielt når jeg kom hjem igår kveld. Vanglivis har det gått over etter en godnattssøvn men jeg har fortsatt vondt i dag. Så da spørs det om jeg må begynne å ta det på alvor.

Sjefen min kom inn til meg for en time siden og da klarte jeg ikke å la være og si det. Bare dra hjem du.. Det hadde jeg ikke trodd at han skulle si.. Og han forsto veldig godt at jeg ikke orker å være med på et arrangement som vi blitt invitert på imorgen.

Lykke! Så nå er jeg på vei hjem. Bare slappe av ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at sjefen er forståelsesfull :klem: Du får ta det opp med lege/jm og høre hva de har å si. Pass på kroppen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste kontrolltime hos legen er ikke før om 2 uker. Det er litt lenge til. Så da ordnet jeg en time hos kiropraktor på egenhånd. Jeg fikk time allerede på fredag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Koselig å komme hjem etter middag med venninne og se at det ligger en blomsterbukett på bordet. Jeg føler meg litt fæl som tenker "hva har han gjort galt nå" men vi har jo ikke kranglet noe særlig i det siste så.. Han mente det var lenge siden jeg hadde fått blomster!

Til og med røde roser!! :hjerte: Snill samboer!! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...