Gå til innhold

malicious' fikk 2 blå raskere enn tenkt!


malicious

Anbefalte innlegg

Her er det så fult så jeg ikke har pusta godt på lenge, så det er kanskje ikke uvanlig?;)

Haha er det nå jeg sier: godt å høre? Føler jo akutt for å legge meg ned når jeg har spist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha er det nå jeg sier: godt å høre? Føler jo akutt for å legge meg ned når jeg har spist!

ja, det er jo fint å vite at man ikke er alene.. :fnise: bare vent til om 15 uker, DA er du stappa da :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo fint å vite at man ikke er alene.. :fnise: bare vent til om 15 uker, DA er du stappa da :laugh:

Hehehe! Faktisk hjalp det med litt oppknekk i ryggen hos Kiropraktor. Nå er jeg mett men får likevel puste - how bout that, liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda.. 4 uker med 50% sykemelding! Hun ville sykemelde meg helt men da fikk jeg noia - DET tør jeg ikke. Da blir jeg sikkert gørr deprimert av og ikke gjøre noe. Tanken er nå å starte fysio (har fått henvisning) og gå til kiropraktor èn gang i uken. Hun vil også at jeg skal jobbe halve dager, noe som er helt OK for meg. Da kommer jeg meg i allefall litt ut hver dag, samt at jeg ikke får hele sofadager, eller jobbdager :)

Spørsmålet er jo hvordan sjefen tar dette.. Og ikke minst min ene kollega, som jeg gjør samme jobb som. Verst for han tror jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Ikke ha dårlig samvittighet... Du kan jo ikke noe for dette, det er jo ikke sånn at du har valgt å bli sykemeldt! Du må heller fokusere på at både du og bebisen skal ha det bra :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får fortelle sjefen at du ikke tok 100%, selv om du ble anbefalt det. Så vet h*n at du ønsker å bli i jobb selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ha dårlig samvittighet... Du kan jo ikke noe for dette, det er jo ikke sånn at du har valgt å bli sykemeldt! Du må heller fokusere på at både du og bebisen skal ha det bra :hjerte:

Enig med snuttepi!

Ja, enig jeg også!

Halve dager skal nok bli fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bra med 50% sykmelding jeg, så får du slappet av litt også :)

Har vært hjemme en halv ettermiddag og føler meg skikkelig nedfor allerede - dette blir jo bra?? Hvordan får man mestringsfølelse når man ikke jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg kjenner meg litt igjen i det å føle seg kjip som er hjemme, da :/

Men tenk på at du gjør jo noe hele tida, du bygger og fôrer baby i magen! :jepp: DET burde gi mestringsfølelse, det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bygge litt rede når du har fri ;) Pusle med babyting, kanskje gjøre litt håndarbeid og sånt. God tid til det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag leverte jeg telefonen min inn på service. På vei hjem mistet jeg simkortet mitt. Jeg er smart. Hilsen dum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, sånt er kjipt! Du har tittet i alle lommer?

Haha, jess. La det i lommeboka. Helt utrolig at det forsvinner - men får fikse et nytt et i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jess. La det i lommeboka. Helt utrolig at det forsvinner - men får fikse et nytt et i morgen tidlig :)

SIM-kort er jo bittesmå, så det er ikke så rart at det kan ha falt ut. Sjekk blant alle sedler, kort og smålommer før du bestiller nytt, da ;) Man finner jo alltid sånt igjen en time etter at man bestilte nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...