Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Første svangerskapskontroll overstått, alt bra, men er fortsatt ikke klart å bli helt immun mot røde hunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det strekker sånn over mage og bekken om dagen. Antar det er bekkenet som beveger seg. Hodepine er også sterkt til stede. Kjenner mye rart i magen for tida, leamus i ryggen og bevegelser rundt skambenet. Håper jo det er gode tegn, skal straks på UL..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevegelser rundt skambeinet høres ut som spark fra lille? :) Har du vært på ul nå?

Nei, skal til torsdag. Er 12+1 da, så blir å begynne fortelle det til de som ikke vet det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn passe sliten nå. Hatt visning på huset, bare håper vi får solgt i morgen. Jobber fortsatt fullt og har holdt på med hussalg i mange uker allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig Ultralyd overstått! Satt fram en dag, så er 12+2 nå. Fantastisk å se at en 6 cm liten krabat allerede kan ha så mye karakter! Var på tidlig UL i uke 8 sist, kan ikke sammenlignes :) Morsomt å se på de keitete bevegelsene og utrolig deilig at alt var i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig Ultralyd overstått! Satt fram en dag, så er 12+2 nå. Fantastisk å se at en 6 cm liten krabat allerede kan ha så mye karakter! Var på tidlig UL i uke 8 sist, kan ikke sammenlignes :) Morsomt å se på de keitete bevegelsene og utrolig deilig at alt var i orden!

Å så gøy! Å så morro å bli satt litt frem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig koselig :) Og som sagt, fikk ikke samme opplevelse på tidlig UL i forrige svangerskap fordi jeg var i uke 8 :) Var ikke like koselig å se på reka som det var å se på den lille som prøvde å turne litt klønete i magen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så veldig overbevist om at jeg får gutt denne gangen, er nesten utenkelig at det kan være jente. Så blir nok en omstilling om det ikke er det. Men nå har gutten begynt å svare at han ønsker seg lillesøster :P Så er veldig spent på begrunnelsen for det, men svarer hvertfall konsekvent lillesøster ;) Håper han ikke blir skuffet om lillebror kommer da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så veldig overbevist om at jeg får gutt denne gangen, er nesten utenkelig at det kan være jente. Så blir nok en omstilling om det ikke er det. Men nå har gutten begynt å svare at han ønsker seg lillesøster :P Så er veldig spent på begrunnelsen for det, men svarer hvertfall konsekvent lillesøster ;) Håper han ikke blir skuffet om lillebror kommer da :)

Hehe, jeg var bombesikker på at lille var en gutt. Trodde nesten ikke på jordmor da hun sa det var en jente. Er fremdeles ikke helt omstilt :P

Så koselig at han tenker på den lille, da. Skjønner han at han faktisk skal få en å dele oppmerksomheten med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg var bombesikker på at lille var en gutt. Trodde nesten ikke på jordmor da hun sa det var en jente. Er fremdeles ikke helt omstilt :P

Så koselig at han tenker på den lille, da. Skjønner han at han faktisk skal få en å dele oppmerksomheten med?

Haha, nei akkurat DET tror jeg ikke han har tatt med i beregningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har så vondt i hodet om dagen :S Er helt kjørt etter jobb, har funnet fram brillene og smertene er da mindre, men er fortsatt like sliten. Sover 2-3 timer på ettermiddagen, har ingenting å stille opp med. Skal til legen på fredag, denne uka er uendelig.. Vet ikke om jeg skal be om sykemelding eller vente til etter at jeg har vært hos optiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om en gradert sykmelding kan hjelpe? Jeg er 20% sykemeldt, og det er gull verdt. Fri på onsdager, så får jeg dratt til fysioterapeut og lege utenom arbeidstid også. Og sove litt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om en gradert sykmelding kan hjelpe? Jeg er 20% sykemeldt, og det er gull verdt. Fri på onsdager, så får jeg dratt til fysioterapeut og lege utenom arbeidstid også. Og sove litt lenger :)

Har satt opp timeplan for neste uke på jobb og har bare ikke tid til å være borte. Får høre om jeg kan ta en hjemmedag neste uke. Hodet er MYE bedre i dag og har klart meg bare med en time slumring på sofaen. Laget middag til i morgen i kveld og. Vært veldig flink i følge meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var hos legen i dag og jeg har lavt blodtrykk. Han antok det var derfor jeg hadde hodepine. Har vært litt svimmel i det siste også.. Så er nok derfor jeg har vært så utkjørt etter jobb. Hodet er der, men er fortsatt bedre. Ble tilbudt sykemelding, så skal tenke litt på det framover. Har egentlig ikke tid akkurat nå, men om formen blir som i starten av denne uka må vi finne på noe lurt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag og jeg har lavt blodtrykk. Han antok det var derfor jeg hadde hodepine. Har vært litt svimmel i det siste også.. Så er nok derfor jeg har vært så utkjørt etter jobb. Hodet er der, men er fortsatt bedre. Ble tilbudt sykemelding, så skal tenke litt på det framover. Har egentlig ikke tid akkurat nå, men om formen blir som i starten av denne uka må vi finne på noe lurt..

Du kan jo forhøre deg rundt muligheten for en hjemmekontordag, og evt vurdere sm hvis du ikke får til noe hjemmekontor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forhøre deg rundt muligheten for en hjemmekontordag, og evt vurdere sm hvis du ikke får til noe hjemmekontor?

Må prøve å få det til uka etter neste. Har egentlig en avtale med min fagansvarlige om at hun tar mine pasienter en dag, sånn at jeg kan jobbe hjemme med et prosjekt jeg driver med. Så få ta en runde til uka og se om vi får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært hos optiker i dag og synet er som før. Men har likevel bestilt nye briller med litt andre egenskaper for å se om det kan hjelpe.. Har VONDT i dag igjen, så må bare bruke briller alltid foran skjermen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...