Gå til innhold

Mirakelbarnet er på vei <3


Gjest Solstråla88

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Da var jeg endelig fri for kunstige hormoner, ihvertfall som jeg merker selv. Tenker med skrekk og gru om jeg skal gå på dobbel kur også, håper virkelig det klaffer denne runden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Lenge leve frustasjonen! nå er jeg på god vei til og gi opp hele babyprosjektet!

Var og tok nye prøver på mandagen, disse var negative, Konklusjon: Enkel pergo kur funket ikke!

Ny runde med dobbel kur i mars! hurra!!! Da ønsker jeg nye humørsvingninger, 5 dager uten søvn, hetetokter og dårlig humør velkommen!

Kjenner at dette virkelig tærer på kroppen, alle håp og drømmer blir knust hver eneste måned! Og mannen har null forståelse!

Høydepunktet i hverdagen er planlegging av Usa tur til neste år, det gleder jeg meg stort til:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

I dag fikk jeg den verste beskjeden jeg kunne fått akkurat nå. Beste venninnen min har fått kreft! Vet ikke hva jeg skal hverken føle eller si! Det er så sinnssykt trist og urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge leve frustasjonen! nå er jeg på god vei til og gi opp hele babyprosjektet!

Var og tok nye prøver på mandagen, disse var negative, Konklusjon: Enkel pergo kur funket ikke!

Ny runde med dobbel kur i mars! hurra!!! Da ønsker jeg nye humørsvingninger, 5 dager uten søvn, hetetokter og dårlig humør velkommen!

Kjenner at dette virkelig tærer på kroppen, alle håp og drømmer blir knust hver eneste måned! Og mannen har null forståelse!

Høydepunktet i hverdagen er planlegging av Usa tur til neste år, det gleder jeg meg stort til:-D

Du må prøve å tenke positivt, hold motet oppe! Når du får dobbel kur med bivirkninger så er kanskje det "tingen"... :) Mannen din vet vel ikke hvordan han skal reagere. Og når mennene ikke vet så gjør ikke mennene noe? Er det noe jeg ikke har peiling på så er det akkurat dette, så da er det kanskje feil av meg å svare. Men du må prøve å tenke positivt, holde motet oppe. Det ville jeg si til deg..

I dag fikk jeg den verste beskjeden jeg kunne fått akkurat nå. Beste venninnen min har fått kreft! Vet ikke hva jeg skal hverken føle eller si! Det er så sinnssykt trist og urettferdig!

Da har man ikke ord... Men man må bare håpe at det går bra, og at det er oppdaget på et tidlig stadium. Selv om du har opplevd mye vondt med kreftsykdom og dødsfall i din omgangskrets, så kan det gå bra med din venninne vet du :hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Du må prøve å tenke positivt, hold motet oppe! Når du får dobbel kur med bivirkninger så er kanskje det "tingen"... :) Mannen din vet vel ikke hvordan han skal reagere. Og når mennene ikke vet så gjør ikke mennene noe? Er det noe jeg ikke har peiling på så er det akkurat dette, så da er det kanskje feil av meg å svare. Men du må prøve å tenke positivt, holde motet oppe. Det ville jeg si til deg..

Da har man ikke ord... Men man må bare håpe at det går bra, og at det er oppdaget på et tidlig stadium. Selv om du har opplevd mye vondt med kreftsykdom og dødsfall i din omgangskrets, så kan det gå bra med din venninne vet du :hug::hug:

Bare hyggelig når noen leser:-) Joda, må jo prøve og holde motet oppe, i hvertfall for venninnen min. Ting er tøft, men vi må bare prøve og takle det på best mulig måte. Det var bare skikkelig sjokk i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei, det var synd å høre! Jeg skjønner hvordan du har det, har vært i samme situasjon selv. Gi meg et pip hvis du ønsker å snakke om det :)

Ta vare på henne og ikke minst deg selv oppi alt det som skjer nå. Du kan ikke være til støtte for noen hvis du er utslitt selv :) Håper hun får rask og god behandling - mamma ble syk i 2006 og er helt frisk igjen nå. Det er mange solskinnshistorier! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ja, det er forferdelig trist! Jeg bare gråt i hele går, jeg orker ikke tanken på og miste flere nå, synes 3 nære er nok på et år. Hun vil veldig gjerne ha meg med på sykehuset når vi kommer dit, så tar ut litt ferie slik at hun får det som hun vil, det er det viktigste for meg. Hun skal forøvrig være med til Usa, så vi snakker mye om dette for og få fokus vekk fra sykdommen. Prognosene er heldigvis veldig gode, de aller,aller fleste blir friske av den krefttypen hun har fått, heldigvis. Det er i ihvertfall godt og kunne skrive ned følelser og tanker et sted, og bare få det ut.. Tusen takk for støttende ord alle sammen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Solstråla88

Lenge siden sist nå, må bli flinkere til og skrive! :sjenert:

Siden sist jeg skrev har mye skjedd, venninnen min skal snart inn til biopsi, så hun fikk seg en venninne tur til syden nå på mandag, før alle prøver skal taes og hun skal opereres.

Vi har også bestemt oss for og pusse opp kjøkkenet siden sist, dette blir 3 prosjektet siden januar. Mannen begynte på trappa, denne var trehvit og lakkert bare, men veldig slitt, så mens han var sykemeldt begynte han og pusse, holdt på en uke bare med pussingen, så skulle den oljes og lakkes på nytt. Oljet trappen i fargen valnøtt og malte opptrinnene hvite, dette ble så fint!

Andre prosjekt var yttergangen. Vi byttet døren, til en med glass i slik at vi får litt lys inn på vinteren, malte i fargen morgendis, byttet gulv og la opp nytt elektrisk anlegg, Superfornøyd! Og så morro når oppussingsprosjektet begynner og ta form!

Tredje prosjektet var innergangen. Denne malte vi i cafelatte, det ligger fint panel både i yttergangen og innergangen, så malejobben var enkel. Vi la også nytt gulv, slik at gulet i de åpne rommene i 1.etage går i ett. Ble kjempefornøyd!

Siste prosjekt er nå kjøkkenet. Bestillingen er kjørt igjennom, og kjøkken med hvitevarer blir levert siste uken i Mai, gud som jeg gleder meg! På kjøkkenet har vi bestemt oss og og tapetsere de få flatene vi må gjøre noe med, og legge kitchenboards mellom overskapene over vask og platetoppen og benken. Benkeplaten kommer vi til og kjøre i valnøtt farge og tapeten er cafelatte ich, så da blir spørsmålet, brune "fliser" eller hvite? Innredningen blir hvit, det er det eneste som vil passe inn hjemme hos oss. Håper også på besøk av svigerfar og svigerinne som kan hjelpe til med montering av kjøkken, eneste måten og få han ned er hvis det er noe som skal gjøres.

Mannen har også blitt friskmeldt siden sist, og gud hvor deilig det er! Godt og få litt alene tid igjen.

Mars har ankommet og tankene svirrer rundt 2 pp med Pergo, denne gangen dobbel dose. Vi har snakket litt frem og tilbake ang henvisning til Ivf om jeg ikke får El av denne kuren heller, og har vel egentlig bestemt oss for og spørre om dette, vi ønsker og bli henvist til Ullevål, da dette er nærmest oss.

Ellers har jo våren ankommet østlandet, ihvertfall for en liten periode, og gud så deilig det er med sol, og lyse dager, selv etter arbeids slutt kl 17! Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Sitter på jobb med de verste mensmurringene! Og jeg venter jo ikke mensen før om en uke! Tror ikke jeg er gravid fordi monitoren ikke har slått ut. Hmm, kansje TR kommer før tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Mye rare murringer nederst i magen i dag, IKM til Torsdag, så får se hva som skjer. Håper på et mirakel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Dette har vært en av de hyggeligste frihelgene på lenge, lunsj med hyggelige KG damer i går, det var kjempe hyggelig! I dag har mannen startet og omorganisere nede i kjelleren, lurer på om jeg finner igjen tingene mine etter på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Da har jeg startet et nytt og bedre liv. Livstilsendring, her kommer jeg! Vi har hatt en god rutine i og gå turer flere ganger i uken, jeg hater treningstudioer. Jeg har forsøkt dette før, men har satt meg for store mål og gitt opp alt for raskt. De nye målene er derimot veldig oppnåelige. Tror dette blir br tilslutt:-) ha en fortreffelig kveld alle KG damer:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med en ny start! Som du skriver, så er det de oppnåelige og realistiske målene som faktisk fungerer. Jeg må la meg inspirere og finne meg noen gode, håndfaste mål selv! ;) *Tyvlåne litt motivasjon*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solstråla88

Spennende med en ny start! Som du skriver, så er det de oppnåelige og realistiske målene som faktisk fungerer. Jeg må la meg inspirere og finne meg noen gode, håndfaste mål selv! ;) *Tyvlåne litt motivasjon*

Motivasjon lånes gjerne ut:-)) nå som været er bra er det jo kjempe enkelt og komme seg ut på en deilig gåter, men tror det blir vanskelig hvis regnet kommer. Vi får satse på sol fra nå og til november, optimister i meg håper:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Hurra! Endelig klart og lage meg en kake side på Facebook :danse: Kansje jeg får bakt litt mer etterhvert! ellers går livet som vanlig, solen skinner og jeg skal jobbe, men det var jo meldt bra vær på søndagen også. Tirsdag sendte jeg brev til gyn ang videre henvisning til Ullevål om denne runden med Pergo heller ikke fungerer. Spennende tid i møte nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, kake! Hvis du skal dele oppskrifter med tilhørende bilder tar jeg gjerne imot en link, hvis det er mulig ;)

Håper selvsagt at pergokuren fungerer for dere denne gang, men om det ikke går blir det spennende med veien videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Fjernet bare navnet mitt. Men nå har du funnet den spiremor:-))

Endret av Solstråla88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...