Gå til innhold

Problemer med å finne bikini


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sommeren er på vei, og jeg sliter grusomt med å finne meg bikini. Jeg finner ingen som er passe i størrelse som samtidig ser bra ut.

Jeg er ca. 167/168 og veier rundt 63/64 kg. Vil ikke anse meg selv som overvektig, men jeg har former. Spesielt brystene gjør det håpløst og finne fine, gode bher og bikinier som jeg føler meg komfortabel med å gå på stranda med. Jeg bruker vel 70I eller J i bhstørrelse.

Jeg er ung og ser at mye av bh'ene og bikiniene til f.eks Change blir veldig feil for min del. Ønsker noe enkelt, men det er jo ikke engang mulig å få tak i en glatt, enkel T-skjortebh med spiler en gang. Jeg har sjekket ut sider som Freya, bravissimo(?) og det som tidligere har blitt nevnt i forumene her. Finner ingen jeg liker som er så enkle at de kan matches med forskjellige truser og har god passform. De fleste er jo mønstrete med farger jeg ikke liker og ser rett og slett tantete ut.

Noen som kan hjelpe? Jeg skal til syden i august og ønsker også å se bra ut sammen med venninnene mine. Like før jeg gir opp og stenger meg inne i sommer. Er så lei av dårlig utvalg, høye priser og alt for mye dilldall på bh'ene! Noen som har noen tips?



Anonymous poster hash: 43c27...1df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett på ASOS? Ellos? Der kan de ha en del fint og enkelt. Eller Modcloth, om du liker retro-stilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asos har ganske mye for større bryster, men er enig i at det er vanskelig å finne noe som ikke ser "kjerring" ut i den størrelsen.

Har du virkelig strl 70 I eller J? Er ikke det veldig tungt? Du kan helt sikkert få betalt brystreduksjon. Det kan slite veldig på ryggen med årene. Har en venninne hvor både moren og bestemoren hennes fikk gjort det.



Anonymous poster hash: 9b507...7d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asos har ganske mye for større bryster, men er enig i at det er vanskelig å finne noe som ikke ser "kjerring" ut i den størrelsen.

Har du virkelig strl 70 I eller J? Er ikke det veldig tungt? Du kan helt sikkert få betalt brystreduksjon. Det kan slite veldig på ryggen med årene. Har en venninne hvor både moren og bestemoren hennes fikk gjort det.

Anonymous poster hash: 9b507...7d5

70J er ikke en gigantisk størrelse. Jeg har 65J og, ja de er store, men ikke monstrøse. Er en myte at alt over C er stort. Hadde blitt mange gratis operasjoner da gitt.

Ingen råd. Sliter med å finne bikini selv. Lett i mange butikker, men alt har så stygt mønster. Har sjekket ut nelly, change, dick&daisy. Jeg fant omtrent ingen fine, ensfargede overdeler på jakten. Siste forsøk er netty, og jeg håper de har noe utvalg.

Anonymous poster hash: 2cd85...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Ellos som anbefalt over her, mange forskjellig typer og gode bikinitopper, de koster litt, men verdt det. Om ikke gå i disse spesial undertøys butikkene, de har greie på det og mye fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte en enkel knallgul bikinioverdel på Change igår, i str 75G, veldig fin, eller så fin som en bikini fra Change kan bli. Men i rysjer eller prikker eller blomster heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasenza tror den nettbutikken heter. De har veldig fine bher i alle fall. Til store pupper å. De selger badetøy, men har ikke sett så mye på det.

Anonymous poster hash: b2494...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...