Gå til innhold

Krever du orgasme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kreve, orgasme?. De jentene som ofter sliter med orgasme med en partner er som oftest ikke helt trygg på seg selv. Er ingen som kan kreve orgasme, er ikke alltid jeg kommer og er ikke alltid jenter kommer slik er det bare.



Anonymous poster hash: aed04...f27
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever at han gir det et forsøk, i hvert fall. Disse som legger seg på rygg og snorker etter egen orgasme forsvinner fort ut døra her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..ja hvorfor ikke?

Nei,seriøst så må man regne med at man ikke alltid får en orgasme. Kvinner skapt litt annerledes, og kan ha problemer med å oppnå orgasme,selvom dette har svært lite med å være trygg på seg selv, det er jo basic kunnskap.

Menn for utløsning av biologiske grunner. Kvinner er de eneste som får orgasme for nytelsens skyld, en kvinne trenger ikke orgasme for å bli gravid så det har derfor ingenting med biologien å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kravmentalitet er ingen god ting å ha med seg i sengen.

Gi-mentalitet, derimot, er bra. Menn (og kvinner) liker jo at partneren kommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men personlig så har jeg ikke ONS, har jo prøvd et par ganger, men det var jo dårlige fylleknull der han fikk "sitt"for så å ikke gjøre noe med meg, så ons for min del er uaktuelt, man burde rett og slett ikke ligge med fulle menn da sexen er som regel veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krever at han gir det et forsøk, i hvert fall. Disse som legger seg på rygg og snorker etter egen orgasme forsvinner fort ut døra her.

Du snakker her om tilfeldige ligg, regner jeg med.

En må ikke bli overrasket, hvis man er av typen som ligger rundt, at vedkommende man tar med seg hjem ikke bryr seg nok om deg til å gidde å prøve.

I utgangspunktet så vil jeg jo tro at også disse prøver. For det er jo digg å få noen til å komme.

Men tilfeldige ligg med folk man tar med seg hjem fra byen, eller knullekompiser, at de ikke føler seg like forpliktet til å sørge for at partneren kommer, skjønner jeg.

Det er jo litt sånn at litt av grunnen til at man går de ekstra rundene for å sørge for at også partneren kommer, er jo fordi man er glad i dem, og ønsker dem godt. Med et tilfeldig ligg, eller en knullekompis, derimot, er dette mindre viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke ansvar for sin egen seksualitet og sin egen orgasme?

Han bør selvfølgelig gjøre sitt beste, men å forvente at han skal gjette hva som trigger henne er vel litt mye forlangt.

Anonymous poster hash: a6fa4...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men personlig så har jeg ikke ONS, har jo prøvd et par ganger, men det var jo dårlige fylleknull der han fikk "sitt"for så å ikke gjøre noe med meg, så ons for min del er uaktuelt, man burde rett og slett ikke ligge med fulle menn da sexen er som regel veldig dårlig.

Tips: Ha ONS med edru menn.

Anonymous poster hash: 7b0e1...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker her om tilfeldige ligg, regner jeg med.

En må ikke bli overrasket, hvis man er av typen som ligger rundt, at vedkommende man tar med seg hjem ikke bryr seg nok om deg til å gidde å prøve.

I utgangspunktet så vil jeg jo tro at også disse prøver. For det er jo digg å få noen til å komme.

Men tilfeldige ligg med folk man tar med seg hjem fra byen, eller knullekompiser, at de ikke føler seg like forpliktet til å sørge for at partneren kommer, skjønner jeg.

Det er jo litt sånn at litt av grunnen til at man går de ekstra rundene for å sørge for at også partneren kommer, er jo fordi man er glad i dem, og ønsker dem godt. Med et tilfeldig ligg, eller en knullekompis, derimot, er dette mindre viktig.

Når jeg har sex med noen er det for gjensidig nytelse. Gidder han ikke gjøre en innsats, men kun tenker på seg selv ryker han ut døra. Jeg krever ikke orgasme, men at han gjør en innsats for å gi meg nytelse. Hvis ikke, hva er vitsen da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe krav, men som Petra75 krever jeg at han skal gjøre et forsøk. Bare penetrering gir meg ca ingenting nytelsessett, og jeg synes i alle fall at sex skal være til nytelse for begge parter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har sex med noen er det for gjensidig nytelse. Gidder han ikke gjøre en innsats, men kun tenker på seg selv ryker han ut døra. Jeg krever ikke orgasme, men at han gjør en innsats for å gi meg nytelse. Hvis ikke, hva er vitsen da?

Nå liker jo mange kvinner å gi nytelse bedre enn å motta det da.

Anonymous poster hash: e2336...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå liker jo mange kvinner å gi nytelse bedre enn å motta det da.

Anonymous poster hash: e2336...688

Og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det kan være vanskelig å nå klimaks, så det er absolutt ikke noe jeg krever hver gang. Men et forsøk derimot er det lov å kreve om ikke annet er avtalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jo mange kvinner å gi nytelse bedre enn å motta det da.

Anonymous poster hash: e2336...688

Hvor har du det fra?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg har sex med noen er det for gjensidig nytelse. Gidder han ikke gjøre en innsats, men kun tenker på seg selv ryker han ut døra. Jeg krever ikke orgasme, men at han gjør en innsats for å gi meg nytelse. Hvis ikke, hva er vitsen da?

Er ikke sikker på om det er noen vits, da. Sier bare at tilfeldige ligg ikke har noe insentiv for å bry seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra?

Kvinner liker som regel ikke sex på samme måte som menn, det er mer et nødvendig onde i forhold.

Anonymous poster hash: e2336...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner liker som regel ikke sex på samme måte som menn, det er mer et nødvendig onde i forhold.

Anonymous poster hash: e2336...688

Jaok.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner liker som regel ikke sex på samme måte som menn, det er mer et nødvendig onde i forhold.

Anonymous poster hash: e2336...688

Hvorfor har da kvinner ons?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...