Gå til innhold

Kadust sitt nye treningshjørne :)


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefint her! Vi fant desverre ikke noe sted å spise da. Vi rakk ikke museumsrestauranten i Fagernes og ingenting annet så fristende ut der, så vi kjørte videre i håp om å finne noe på veien. Fant ingen steder før vi var fremme, men da var alt her stengt (de stenger tidlig her altså, vi var her 20.30 og ikke engang matbutikken var oppe). Så middagen vår ble da altså brød, siden vi line hadde handlet inn til frokosten i morgen. :daane:

Gleder meg til tur i morgen da, blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder fra dagens tur:

10660267_867672053252552_168117432767136

1613787_867672906585800_7360592087197431

10672312_867675469918877_735679033285159

10590522_867672086585882_662991633573155

Hovedutsikten idag gikk over til Jotunheimen. Kjempeflott! Toppen jeg var på var 1518 moh, og vi gikk opp på en side og ned en annen, så måtte vi følge veien et godt stykke for å komme tilbake til bilen. Ble litt over en 4 timers tur. Kjempedigg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag nummer to på fjellet gikk vi en tur hvor toppen var 1454 moh. I går rakk vi en topp på 1386 moh før vi dro hjemover. Har kost meg masse og gleder meg til neste helg hvor jeg skal til Hemsedal og samboer skal bli for første gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har jeg trent mandag og onsdag. Skal trene igjen i dag. Åh, jeg husker ikke alle øvelsene nå, så jeg skriver de ned etterpå når jeg finner boka mi. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har vært veldig fraværende i dagboken i det siste av flere årsaker. Jeg har vært syk. Først influensa som senere utviklet seg til bronkitt. Altså har jeg ikke vært i stand til å trene. I tillegg har jeg hatt mye å gjøre på skolen. Starter heldigvis med å bli bra igjen nå og skal se til mandagen om jeg er i form nok til å trene igjen da. Håper det!

En ting til er at jeg har snublet helt kostholdsmessig. Så nå skal jeg forhåpentligvis komme meg back on track.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så dårlig på å kommentere her etter at jeg fikk jobb! Bra du er på bedringens vei, hørtes ille ut å være så dårlig!! Fjellbildene dine er forøvrig helt utrolig flotte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er fortsatt ikke bra og blir bare verre når jeg prøver å trene. Er vel en grunn til at man får alltid beskjed om å holde seg i ro når man skal bekjempe bronkitt. :( Jeg er blitt skikkelig rastløs nå og blir gal av å "holde meg i ro" hele tiden.

:bond:

Heldigvis er det mye å gjøre på skolen, så jeg har ikke såå mye dødtid, selvom jeg fortsatt har for mye. Er altfor effektiv med skolearbeidet, så det blir for lite å gjøre fort. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikke bra og blir bare verre når jeg prøver å trene. Er vel en grunn til at man får alltid beskjed om å holde seg i ro når man skal bekjempe bronkitt. :( Jeg er blitt skikkelig rastløs nå og blir gal av å "holde meg i ro" hele tiden.

:bond:

Heldigvis er det mye å gjøre på skolen, så jeg har ikke såå mye dødtid, selvom jeg fortsatt har for mye. Er altfor effektiv med skolearbeidet, så det blir for lite å gjøre fort. :P

Det er bare å holde seg i ro til du blir kvitt den plagsomme hosten hver gang du gjør noe, ja. Ellers tar det desto lenger tid å bli kvitt den. Fryktelig frustrerende, særlig når man begynner å føle seg ganske bra fram til man anstrenger seg litt.

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...