Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

I dag gjorde jeg den ene økta jeg til nå ikke har fått gjort, Lower focus, som er fokus på alle de store muskelgruppene på nedre halvdel av kroppen :P Og det merkes, jeg er tålig sterk i beina, men er lenge sidne jeg aktivt har trent dem, er så slitsomt!! Men fikk til det meste fint. Merker at jeg gleder meg til det blir litt kjøligere i stua nå :ler:

Føler meg veldig flink denne uka, har fått tatt alle treningene til nå, og har planer om resten også! I kveld er det venninnebesøk, så må bare hoppe i det og få dusjet og kjørt til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink. :nigo: Ikke alltid lett å få seg til å trene i ekstrem varme!

Kos deg på venninnebesøk :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobba! Det er ekstremt tungt å trene hver dag nå, syns jeg! I denne varmen!! Lower focus er tøff, ja! Kjenner den godt etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Så flink. :nigo: Ikke alltid lett å få seg til å trene i ekstrem varme!

Kos deg på venninnebesøk :

Takk, og jeg koste meg masse! :)

Kjempebra jobba! Det er ekstremt tungt å trene hver dag nå, syns jeg! I denne varmen!! Lower focus er tøff, ja! Kjenner den godt etterpå!!

Merker det godt at denne varmen er ekstrem ja :ler: Lower focus kjennes litt i lårene i dag, men hadde forventet verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Cardio i dag, gikk helt fint, men renner fortsatt bort i svette :ler: Jeg fikk ikke spist langt på nær nok mat i går, så nå skal jeg hive innpå noen egg, og har planer om en meget stor middag senere. *fortsetter å svette bort*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Svetter alltid på knærne når jeg trener, jeg. Det skal sies at jeg har vært heldig å arve pappas svetting da, aka jeg renner bort bare jeg er i litt aktivitet selvom det ikke er så slitsomt engang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Er så herlig med svetting, komplett med knallrødt (lilla?) ansikt i en time etterpå :P

I går var jeg på sjøen hele dagen, svømte og var i vannet i ca 30 min, god trening! I dag tok jeg abs treningen, skulle tatt total body circuit også, men det er rett og slett for varmt! Uansett, 5 treninger denne uken og ellers ganske aktiv, så jeg er happy!

Imorgen skal vi sannsynligvis beise mer, bade igjen, og vaske hus, så det blir mer aktivitet, og jeg kjenner jeg liker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba! Utrolig respekt til dere som (a) orker å trene i denne varmen (jeg smelter rett og slett), og (b) orker å trene hjemme.

Hadde aldri funka for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ser ut til at jeg tåler varmen bedre enn jeg har trodd hittil, men jeg trener jo ikke ute i sola, det er jo stor forskjell!

Det fine med å trene hjemme er jo 1. mat og vann lett tilgjengelig, 2. dusj lett tilgjengelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jevnt 30+ her inne hele døgnet, og gjerne mer når det er sol ute, så helt utelukket for min del.. så ufattelig varmt inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

I går gikk vi en times tur i det fine været.

Kom nettopp hjem fra en halvtimes joggetur, den var bare møkk. Har hatt litt smerter i dag, sikkert pga varmen som ikke gir seg, og det kjentes på kroppen. Har heller ikke fått i meg nok mat/vann i dag. Svelgte et insekt, og endomondo mista gpsen. Men av og til kommer det sånne teite økter, heldigvis sjeldent! Jeg er uansett glad jeg fikk jogget, tok det i stedet for Cardio på T25 :) Herlig ute da, det skal sies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, sånne økter kommer og går sånn innimellom. Du tar det jo veldig bra og lar det ikke ødelegge videre så da gjør det ingenting heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Nei, kan ikke la en dårlig økt ødelegge :)

Fikk ikke trent mer forrige uke, kroppen ville ikke, så da hørte jeg på kroppen. Ikke fordi jeg var uopplagt, men pga smerter og generelt ubehag, bare så det er sagt.

Var bortreist i helgen, var kjempehyggelig i venninnes bursdag! Til helgen skal jeg jogge 10 km, og det er jo ikke akkurat mye jeg har fått trent til det :ler: Får se om jeg kan ta en liten joggetur i kveld, har selvsagt fått meg gnagsår fra helga. Men løpe skal jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jo, vekta vår fungerer visst for tiden, så jeg veide meg. 63,5 kilo, trenger ikke å miste mer vekt altså! Veide bare litt mindre når jeg var syk i fjor høst, og da så jeg syk ut. Men jeg tror helt ærlig at jeg ser mye bedre ut nå selv om jeg veier bare litt mer, det er muskler her altså :ler: Jeg føler meg i alle fall bra!

Jeg har aldri hatt fokus på å miste vekt, det har jeg sagt så mange ganger og det tror jeg dere her inne vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Daenerys

Fikk du jogget?

Nope :ler:

Hele forrige uke var jeg ikke noe i form, mye pga stress. Men nå fikk jeg jogget litt i kveld! :) Har lært meg å høre godt etter på kroppen nå, spesielt denne høsten her. Mye som skjer rett og slett, men om jeg har noe som helst overskudd skal jeg på trening, det er sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Daenerys

Lever altså, har jogget et par ganger siden sist, men pga master så har jeg hatt et par uker med mye fri nå. Jeg skal skrive som en gal fremover, men nå har jeg straks tilgang til treningssenter igjen og skal forsøke å få til noen økter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...