Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake


Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

...og jeg slår til med trening igjen :fnise: I dag ble det styrke på treningssenteret, lenge siden jeg har vært der, men det er SÅ herlig å trene musklene! Er helt gåen etterpå, på en god måte :)

Ble hele kroppen i dag, og klarte å øke et par av vektene. Yes!

Nå blir det ikke trening før onsdag morgen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Du er så flink! :duskedame: Jeg har ikke satt for på treningssenteret mitt siden før mai :sjenert:

Fy fy unge dame, på treningssenteret med deg :fnise: Neida, men til høsten igjen, ikke sant? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som fortsetter å trene midt i stilleste fellesferie :) kom meg såvidt på trening i dag selv, men det var hardt :fnise: har du noen spennende sommerplaner du har lyst til å dele med oss da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Så flink du er som fortsetter å trene midt i stilleste fellesferie :) kom meg såvidt på trening i dag selv, men det var hardt :fnise: har du noen spennende sommerplaner du har lyst til å dele med oss da? :)

Nja, spennende og spennende :) Om en uke har jeg 3 uker ferie, og det meste av den skal brukes på Sørlandet :) Har ikke planer om noe utenlands før til høsten, gidder ikke å reise når det er sommer (forhåpentligvis) i Norge!

Så det blir nok båtturer, grilling, venninner, familie og det man ellers gjør på ferie: ingenting :ler: (+ trening da ;))

Men jeg gleder meg veldig til å komme bort fra Oslo, greit nok her altså, men er ikke det samme som Sørlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fy unge dame, på treningssenteret med deg :fnise: Neida, men til høsten igjen, ikke sant? ;)

Til høsten ja! :jepp: Nå er det jobb for alle penga... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Til høsten ja! :jepp: Nå er det jobb for alle penga... :gjeiper:

Masse jobbing her og :) Må gjøre det når man har sjansen!

Her må jeg fortsette å lese, og forhåpentligvis hjelper det på motivasjonen min :)

Velkommen hit! :)

Flink du er! :D

Hvor på sørlandet er det du skal hen da? :)

Skal farte rundt litt, men holder meg mest i Kristiansands-området :)

Nei, nå er det straks på tide å kjøre. Kjeeedelig, gruer meg allerede! Satser på litt musikk på full guffe, radio, vann... Og sjokolade :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg syns turen sørover fra Oslo er så vakker :) Kjørte der tidligere i sommer, og vi hadde strålende sol hele veien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åh, jeg syns turen sørover fra Oslo er så vakker :) Kjørte der tidligere i sommer, og vi hadde strålende sol hele veien!

Tja, den er helt grei :) Er ganske lei av veien for å si det sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Ny joggetur i dag, 5 km! Og jeg er fornøyd med tida, samme som når jeg trente mye i høst - 37:20. At jeg kom meg dit på under to uker aktiv trening er jeg overrasket over, men da må jeg jo gjøre noe rett! Så jeg har store planer om å fortsette som jeg gjør, som er ca:

1. økt - rolig tur

2. økt - 4x4 intervaller

3. økt - rolig tur

+ styrke :)

Nå kan det bare gå raskere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en gepard! ;)

Hihi, enig! ;)

Trur jeg får prøve meg på det jeg også, fordi løpeformen min er elendig om dagen. Jeg får nesten lyst til å gråte når jeg må stoppe opp etter 10 min, med tanke på at jeg glatt løp en halvtime i strekk i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Dere altså :sjenert:

Nå har jeg kjørt 100 mil på ca 2 døgn. Holdt på å sovne på vei innover i dag (så dobbelt), tok min første powernap på en bensinstasjon. Har aldri trengt det før, men i dag er jeg virkelig sliten! Og jeg skal på jobb om en time :ler:

Jaja, 3 dager til med jobb, så er det FERIE!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Jaaa, nå er det FERIE! :) Hadde planer om å jogge i dag morgen, men klarte ikke å stå opp tidlig nok. Blir nok en del trening i ferien, så det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ferie! Forstår veldig godt at du vil tilbringe den i Norge på denne tiden av året, særlig på sørlandet :) og så kan man heller reise når det blir kaldere her.

Betyr det at du skal kjøre femti mil enda en gang nå snart? Imponerende :)

Edit: har forresten ny dagbok, se link :)

Endret av Violet Hill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Gratulerer med ferie! Forstår veldig godt at du vil tilbringe den i Norge på denne tiden av året, særlig på sørlandet :) og så kan man heller reise når det blir kaldere her.

Betyr det at du skal kjøre femti mil enda en gang nå snart? Imponerende :)

Edit: har forresten ny dagbok, se link :)

Er heldigvis ikke 50, kjørte bare masse ekstra tidligere i uka :fnise: Men nærmere 40 er nok riktig. Imorgen, så jeg må nok stikke i seng ganske snart! Skal bare innom boka di først.

Ferie! :duskedame:

Også syns jeg at vi må få til den kaffien vi har prata om til høsten en gang! :jepp:

Deal! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...