Gå til innhold

Hvilke brukere på forumet har du lagt mest merke til i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest alegria

Ikke enig, synes hun er veldig opptatt av å fremstille seg selv som fantastisk i senga, haha. Blir litt kleint.

Anonymous poster hash: 7dfa2...2bc

Vel, kanskje hun er det? Man trenger ikke å prøve å fremstå fantastisk. Kanskje alt hun skriver bare er naturlig i senga for henne. Synes hun virker som en skikkelig søt og hyggelig dame :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sabrina

Jeg har lagt merke til Anonym Bruker, som jeg synes kan være en super bitch mot andre til tider. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til Anonym Bruker, som jeg synes kan være en super bitch mot andre til tider. :fnise:

Det er sikkert meg.. Eh.. Neida! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Og jeg har lagt merke til RusaPåBrus siden ingen andre legger merke til henne. :P Hihi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erazor har jeg lagt godt merke til. Han har alltid de beste rådene, og tenk at slike mennesker eksisterer!
Jeg husker jeg i starten ikke likte Tris. Husker ikke hva det var, men vi hadde en liten diskusjon. Men etterhvert har jeg altså begynt å like henne, og føler hun egentlig har ganske like meninger som meg. Hoppetaujenta har jeg lagt merke til, og Yvonne er bare kjempe søt og snill!
Gjest har jeg også lagt merke til. Hun kommer alltid med korte og litt aggressive svar. Har litt sånn hat/elsk forhold til henne. Hun har noen absurde meninger, men er også artig, syns jeg. Hun er sikkert en kul dame i virkeligheten.

Det er mange andre brukere jeg har lagt merke til også, som Chloe og mange andre som ofte kommenterer.
Uansett, føler at vi alle har blitt en stor familie med mange forskjellige medlemmer. Har jo vært her i 1-2 år, og har fått kjenne KG-personligheten til mange av dere. Når noen kjente kommenterer noe som er typisk de så begynner jeg bare å flire fordi .. det er bare så typisk de. Litt vanskelig å forklare, men er en koselig følelse :)

Endret av Skilpadden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg er egentlig ikke så glad i slike brukerfikserte tråder, men jeg liker deg, uAnonymbruker, innleggene dine får meg ofte til å le. Du virker snill og humoristisk.

Maqnifique (eller noe lignende) virker utrolig koselig og empatisk.

Anonymous poster hash: 11933...0b1

:laugh:

Hører dere det, jeg er SNILL OG MORSOM!

Husk det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:laugh:

Hører dere det, jeg er SNILL OG MORSOM!

Husk det.

Enig! :Nikke: Og jeg husker det . :kyss2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erazor har jeg lagt godt merke til. Han har alltid de beste rådene, og tenk at slike mennesker eksisterer!

Jeg husker jeg i starten ikke likte Tris. Husker ikke hva det var, men vi hadde en liten diskusjon. Men etterhvert har jeg altså begynt å like henne, og føler hun egentlig har ganske like meninger som meg. Hoppetaujenta har jeg lagt merke til, og Yvonne er bare kjempe søt og snill!

Gjest har jeg også lagt merke til. Hun kommer alltid med korte og litt aggressive svar. Har litt sånn hat/elsk forhold til henne. Hun har noen absurde meninger, men er også artig, syns jeg. Hun er sikkert en kul dame i virkeligheten.

Det er mange andre brukere jeg har lagt merke til også, som Chloe og mange andre som ofte kommenterer.

Uansett, føler at vi alle har blitt en stor familie med mange forskjellige medlemmer. Har jo vært her i 1-2 år, og har fått kjenne KG-personligheten til mange av dere. Når noen kjente kommenterer noe som er typisk de så begynner jeg bare å flire fordi .. det er bare så typisk de. Litt vanskelig å forklare, men er en koselig følelse :)

Ja vi hadde en liten teit krangel om noe jeg ikke engang husker hva det var :) Men jeg har skjønt at vi bare hadde litt ulik ordbruk og holdning til temaet. Men jeg husker altså ikke hva det var om. :fnise: Takker, jeg syns du virker som en knall jente! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi hadde en liten teit krangel om noe jeg ikke engang husker hva det var :) Men jeg har skjønt at vi bare hadde litt ulik ordbruk og holdning til temaet. Men jeg husker altså ikke hva det var om. :fnise: Takker, jeg syns du virker som en knall jente! :blomst:

Hahaha, det gjør nemlig ikke jeg heller!

Jeg bare husker jeg irriterte meg grønt over deg. Men så sa du deg enig med meg i en annen diskusjon, og bløt som hjertet mitt er, begynte jeg å tenke at det var idiotisk å mislike deg. Og nå syns jeg du er en kjempe flott dame, Tris! Og at du er en divergent-fan topper det hele bare enda mer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det gjør nemlig ikke jeg heller!

Jeg bare husker jeg irriterte meg grønt over deg. Men så sa du deg enig med meg i en annen diskusjon, og bløt som hjertet mitt er, begynte jeg å tenke at det var idiotisk å mislike deg. Og nå syns jeg du er en kjempe flott dame, Tris! Og at du er en divergent-fan topper det hele bare enda mer :hug:

Det var noe du sa også som gjorde at jeg tenkte: Faen heller, hun har jo rett i det der! Og så måtte jeg plusse og gi positiv tilbakemelding. Jeg elsket Divergent, bare så synd jeg må vente en stund til neste film... (grine..) Takk det samme til deg :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var noe du sa også som gjorde at jeg tenkte: Faen heller, hun har jo rett i det der! Og så måtte jeg plusse og gi positiv tilbakemelding. Jeg elsket Divergent, bare så synd jeg må vente en stund til neste film... (grine..) Takk det samme til deg :hug:

Hææ, blir det en ny film??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i avsporinger, da. Denne tråden omhandler hvilke brukere folk har lagt merke til, om dere er sugne på å småprate, så finnes det egne underfora eller PM til det.



Anonymous poster hash: 4f076...954
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hææ, blir det en ny film??

Jeg håper det. Det var noen som sa det var 3 bøker i serien (som jeg må få lest) så jeg regner nesten med at det kommer oppfølgere. Håååååper ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i avsporinger, da. Denne tråden omhandler hvilke brukere folk har lagt merke til, om dere er sugne på å småprate, så finnes det egne underfora eller PM til det.

Anonymous poster hash: 4f076...954

Beklager :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje hun er det? Man trenger ikke å prøve å fremstå fantastisk. Kanskje alt hun skriver bare er naturlig i senga for henne. Synes hun virker som en skikkelig søt og hyggelig dame :)

Det er vel heller det er svært overdrevent, uansett hva som blir spurt om blir dette tatt opp svært ofte av henne. Har ei heller påstått at hun ikke er søt og hyggelig, jeg synes bare at hun kansje er litt oppmerksomhetssyk men dette skader ingen. Jeg svarte kun på spørsmålet.

Anonymous poster hash: 7dfa2...2bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i avsporinger, da. Denne tråden omhandler hvilke brukere folk har lagt merke til, om dere er sugne på å småprate, så finnes det egne underfora eller PM til det.

Anonymous poster hash: 4f076...954

Jeg håper det. Det var noen som sa det var 3 bøker i serien (som jeg må få lest) så jeg regner nesten med at det kommer oppfølgere. Håååååper ihvertfall! :)

Tris: Jeg håper virkelig også det! Aldri sett en mann kjekkere enn Theo James i Divergent *SikleSikle*

AB: Du har veldig rett! Beklager. Siste avsporingen. Jeg bare syns det ble frekt å ikke svare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...