Gå til innhold

Hvilke brukere på forumet har du lagt mest merke til i det siste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tilfeldigvis lagt merke til Mann 42. Dette fordi han ofte kommer med fornuftige, saklige og gode svar. Dessuten virker svarene til dels ydmyke, i den forstand at han har sin mening, men ikke nødvendigvis tråkker andre ned på en negativ måte. Noe ikke alle får til i sine svar.

Ellers veldig mange andre også, men Mann 42 er den eneste jeg kom på i farten!

Chloe-

Hun virker reflektert over hva hun skriver, kommer nesten aldri fram som noe negativt men heller som konstruktiv kritikk når resten av tråden er i fyr og flamme. Hun virker i tillegg positiv.

Legger mye merke til Gjest på en positiv måte :) Hun kommer ofte med konsise fakta som jeg er enig i om ting!

Synes også Yvonne er spennende å lese innlegg fra, spesielt når det går på "samliv og relasjoner". Mye jeg kjenner meg igjen i.

Enig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske ny her selv, men Mann42 har jeg lagt merke til. Blir sjarmert i senk av avataren hans - det hjelper nok på. Også liker jeg å lese alt han poster om Game of Thrones.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt skremt av at brukere som har hetset andre og skrevet flere innlegg som har brutt forumregelene ift diskriminering blir "hyllet" i denne tråden:/ mulig de som skriver noe positivt om brukeren/brukerne ikke er klar over alt som er postet selvsagt - jeg håper virkelig det.

Anonymous poster hash: e98c0...ef3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Blir litt skremt av at brukere som har hetset andre og skrevet flere innlegg som har brutt forumregelene ift diskriminering blir "hyllet" i denne tråden:/ mulig de som skriver noe positivt om brukeren/brukerne ikke er klar over alt som er postet selvsagt - jeg håper virkelig det.

Anonymous poster hash: e98c0...ef3

Det er vel heller det at de som slenger med leppa og er frekke blir sett på som kule, litt som på ungdomskolen. Ganske ukult spør du meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine88 og New_girl virker som reflekterte, morsomme og hyggelige jenter :) De er ikke høye på seg selv sånn som mange andre og de virker som sånne jenter som hadde vært gode å ha i venninnegjengen :) Kult at alvorlige ting kan diskuteres med humor!!

Anonymous poster hash: 5a9c3...001

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cathrine88 og New_girl virker som reflekterte, morsomme og hyggelige jenter :) De er ikke høye på seg selv sånn som mange andre og de virker som sånne jenter som hadde vært gode å ha i venninnegjengen :) Kult at alvorlige ting kan diskuteres med humor!!

Anonymous poster hash: 5a9c3...001

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Pompom virker veldig hyggelig. I tillegg så pleier jeg ofte være enig i det hun skriver.

Ikke enig, synes hun er veldig opptatt av å fremstille seg selv som fantastisk i senga, haha. Blir litt kleint.

Jeg la merke til Alija eller noe sånt når hun skrev etter eller annet ganske drøyt om syklister som jeg synes var litt skremmende.

Anonymous poster hash: 7dfa2...2bc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem jeg legger merke til, går i perioder, og handler mye om hvor hyppig disse poster. Det er jo noen man ser i omtrent hver tråd på en del underfora, og da er det vanskelig å ikke legge merke til disse, enten negativt eller positivt.



Anonymous poster hash: 4f076...954
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg så mange navn, men syns iallefall Yvonne virker genuint snill inside out.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått med meg så mange navn, men syns iallefall Yvonne virker genuint snill inside out.

Støtter denne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sansen for Chloe, Mann42 og Herr Heftig.

Anonymous poster hash: 68956...484

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Arabella har den egenskapen at hun fint innrømmer det hvis andres argumenter får henne til å se annerledes på en sak. Det føler jeg er en sjeldenhet her inne.

Anonymous poster hash: 68956...484

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest, Silfen, skreppamedleppa og så selvfølgelig Aldrisur!

Jeg er egentlig ikke så glad i slike brukerfikserte tråder, men jeg liker deg, uAnonymbruker, innleggene dine får meg ofte til å le. Du virker snill og humoristisk.

Maqnifique (eller noe lignende) virker utrolig koselig og empatisk.

Anonymous poster hash: 11933...0b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...