Gå til innhold

Hvorfor er du våken nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke .. får angst hver gang jeg skal legge meg, så ender med å sitte oppe langt på natt

Huff, kjenner til dette. Er ikke noe gøy. Har det bare innemellom, men det er nok for min del. Klem til deg :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg bare må gjøre noe før jeg skal legge meg :-p Type : ta kattedoen, fylle nytt vann, bruke opp energien på er facebook spill osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjenner til dette. Er ikke noe gøy. Har det bare innemellom, men det er nok for min del. Klem til deg :klem:

Så søt du er! Det er så deilig med mennesker som får andre til å smile :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har ikke ordna døgnrytmen etter at jeg kom hjem fra USA. Det er eksamensperiode uansett, så jeg MÅ ikke opp tidlig. Sitter og jobber nå om natta heller :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg ikke har døgnrytme og fordi jeg har 4 eksamener hengende over meg som pesten :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Litt sånn temmelig vondt i magen etter operasjon (og fikk bare sukkertøy-smertestillende hos legen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fordi det fremdeles er tidlig på kvelden, og det ikke enda er blitt mørkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg ser på Friends å klarer ikke å slutte fordi jeg ikke har selvkontroll..? :opplyser::regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greier ikke slå av hjernen. Kroppen bare nekter å slappe av. Har hatt det sånn i lang tid, så jeg har bare gitt opp. Selv ikke sovepiller fungerer - greier ikke slappe av nok til at de rekker å virke før de har gått ut av systemet igjen. Prøvd alt. De eneste gangene jeg sovner er nå jeg er så utmattet at jeg ikke en gang greier å holde meg oppreist, og da greier jeg nesten ikke å våkne igjen. Prøvd å snu døgnet for å se om rutiner hjelper også, funker ikke, snur det bare tilbake igjen - ellers så er jeg våken i 1,5 døgn. Prøvd å trene - fungerer ikke. Er så lei!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er syk og har allerede sovet 16timer idag. Våknet rundt for en time siden. Er sulten,men alt jeg spiser kommer opp så nå ligger jeg bare og koser meg med cola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...