Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Gjest pærecider

Hvordan vet man om hodet er festet (fra graviditet og spebarn)

Er bare å ta tak i hodet og skru til. Hvis det er litt slarkete, ta gaffateip rundt halsen noen ganger. Funket fjell med barbiedukkene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærecider

Tomt for dopapir, hva skal jeg tørke meg med?

Sandpapir. Og så blir du kvitt døde hudceller i tillegg. Hvis ikke du har det for hånden, gå for høytrykkspyleren. Gratis tarmskylling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomt for dopapir, hva skal jeg tørke meg med?

Sandpapir. Og så blir du kvitt døde hudceller i tillegg. Hvis ikke du har det for hånden, gå for høytrykkspyleren. Gratis tarmskylling!

Den kunne du godt tatt i selve tråden. Instant +1

Hvorfor ødelegges kylling med grillkrydder?

Hvorfor ødelegge grillkrydder med kylling?

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lyst til å svare et troll i dag, men tråden ble slettet før jeg kom så langt. Det var en som påsto at hun var så sykt vakker og rik og fikk alt hun ville og moret seg med å få andre til å føle seg små. I løpet av dagen hadde visstnok hun og hennes to smellvakre venninner vært en tur i Paris. Jeg tenkte å svare noe à la dette:

Hei, Grethe har fortalt alt om Paris-turen deres. Hun og Kari-Mari visste dessverre ikke at pillene dine gikk dårlig sammen med sjampis. Men at du tryna rett utenfor optikeren, kom åpenbart ikke av alkoholen, men av din vane med å speile deg i butikkvinduene.

Du gjorde for øvrig stor lykke med din kommentar om at kaviaren var frø fra kaviartreet. Du gikk kanskje litt langt da du ville betale i naturalia, men kelneren tok det med et smil (om enn noe påtatt). Du vet at alle utgiftene går på kortet til KarMa, ikke sant?

Forresten så KarMa at du stakk av med Gucci-veska hennes, så du gjør nok lurt i å levere den tilbake før hun blir skikkelig sint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? :klo: Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? :vetikke:

Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet...

Endret av Noz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eskortepike - Hvor gjør man av pengene?

Gir dem til en rimelig god psykolog etterhvert vil jeg tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? :klo: Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? :vetikke:

Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet...

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet man om hodet er festet (fra graviditet og spebarn)

Er bare å ta tak i hodet og skru til. Hvis det er litt slarkete, ta gaffateip rundt halsen noen ganger. Funket fjell med barbiedukkene mine.

Stussa virkelig på denne selv. Var ikke klar over at hodet til babyen ikke sitter fast i kroppen med en gang.. :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? :klo: Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? :vetikke:

Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet...

Enig. Mange kjedelige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ødelegg tråden med å kritisere den. Jeg synes den er veldig morsom.

Liker dere den ikke er det bare å la være å lese den.

Utrolig mange morsomme svar. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Er det for tidlig å kysse på første date?"

- Nei, og heller ikke for tidlig å knulle typen/dama sønder og sammen, om dere ønsker det. Herregud, bare klin i vei!

Liker denne tråden! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ikke ødelegg tråden med å kritisere den. Jeg synes den er veldig morsom.

Liker dere den ikke er det bare å la være å lese den.

Utrolig mange morsomme svar. :)

Vi som har kommenter har skrevet i denne tråden lenge og liker tråden,men vi kommenterte at vi synes det har sporet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...