Gå til innhold

datamusen


truemaster

Anbefalte innlegg

Hei jeg har problemer med datamusen og håper at noen snille kan hjelpe meg :)

På datamusen helt til høyre er det en sånn greie hvor man kan bla opp og ned siden ved og dra fingeren opp eller ned. Den plutselig sluttet og virke og jeg har lett og googlet etter hvordan jeg skal få den til å fungere igjen uten resultat. Er det noen som har hatt dette probleme eller rett og slett vet hva jeg kan gjøre eller gå inn på for å få denne til å fungere igjen vil jeg gjerne ta i mot tilbakemeldinger. Plis hjelp meg jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten denne funksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje jeg er stokk dum, men jeg forstod ikke mye av det du skrev.

Er det musehjulet du snakker om?

Det hadde vært lettere om du bare sa hva musen din heter (no pun intended) ?

Endret av -Leon-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei. Ikke en sånn datamus som har et sånn hjul på seg men selve datmusen på pcn. Er ikke helt sikker på hva den heter. Ikke alle pcer har denne funksjonen på datamusen.

Hvis du ser så er det en strek på datamusen og der kan man dra fingeren opp eller ned for å bla opp og ned.748px-Acer_Aspire_8920_Gemstone_by_Georg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er stokk dum, men jeg forstod ikke mye av det du skrev.

Er det musehjulet du snakker om?

Det hadde vært lettere om du bare sa hva musen din heter (no pun intended) ?

Jeg snakker ikke om en datamus med hjul men om selve datamusen på pcn. Jeg kan legge inn et bilde så du får se hva jeg snakker om. Hvis du zoomer inn på datamusen er det en strek og der kan du dra fingeren sånn at du blar opp og ned. Dette er selve pcn som jeg bruker.Acer-Aspire-E1-531.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hva du mener nå og jeg tror det heter vel kanskje touchpad.

Jeg har selv en laptop med den greia.

Hvis du har navnet på pcen din så kan jeg prøve å søke etter drivere som kanskje kan fikse den greia du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hva du mener nå og jeg tror det heter vel kanskje touchpad.

Jeg har selv en laptop med den greia.

Hvis du har navnet på pcen din så kan jeg prøve å søke etter drivere som kanskje kan fikse den greia du spør om.

åh takk gud! acer aspire E1-531. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke den vil linke til det jeg søkte på. Men bare skriv inn e1-531 under 'Search by Product model'

Jeg er litt usikker på hva du bør laste ned og teste først, men jeg ville begynt med den det står ToucPad ELANTECH, den er jo størst og inneholder kanskje det du trenger. Installer og test den ut før du prøver TouchPad Synaptics.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den vil linke til det jeg søkte på. Men bare skriv inn e1-531 under 'Search by Product model'

Jeg er litt usikker på hva du bør laste ned og teste først, men jeg ville begynt med den det står ToucPad ELANTECH, den er jo størst og inneholder kanskje det du trenger. Installer og test den ut før du prøver TouchPad Synaptics.

Tuusen takk!! men på den touchpad elantech, der var det bare videoklipper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk!! men på den touchpad elantech, der var det bare videoklipper

Det ligger en Setup.exe fil i den file du lastet ned, prøvde du å starte den for jeg lastet ned selv og da stod det at den ville installere drivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...