Gå til innhold

Snapchat flauser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil legge til at jeg da hadde lagt ut minst 4 videoer på 10 sekunder hvor jeg sitter og driter meg ut!



Anonymous poster hash: 14677...e53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

En ting kan en kanskje trøste seg med. Så lenge du ikke får beskjed om "Anne120 replayed your snap!" eller "Anne120 took a screen shot!", har det aldri skjedd ;)

Anonymous poster hash: 000eb...1b8

Neeeeei! Får de beskjed om slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahhaaha, mulig jeg er helt null nå, men hvordan fungerer den MyStory egentlig? Og hvor lenge blir bildene liggende? Er det sånn at om man fortsetter å legge bilder på mystory, så blir den lengre og ligger lengre ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Jaa.. hehehe.. Kan ikke møe om snapchat, men det har jeg sett.. og SÅNT kan bli pinlig =P

Åhhhhh! Det har jeg gjort flere ganger... Må jo framstå som den stalkeren. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh! Det har jeg gjort flere ganger... Må jo framstå som den stalkeren. Grøss.

Hehehhe fort gjort ;) Jeg har også sendt snap av helt random ting, som jeg så noen tok screenshot av.. Begynner å lure litt da ja =P =P =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har, bank i bordet, enda ikke gjort noen større tabber når det kommer til snapchat! :fnise:

Men har motatt noen snapper fra kompiser jeg håper er flauser fra deres side... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå i solen i bh og shorts en deilig sommerkveld å skulle snappe alle vennene mine å vise de hvor deilig det er i solen. En selfie, der jeg ligger på albuene, jeg syntes selv bildet ble fint å lagret det. Når jeg så på bildet inne å fikk sett ordentlig, var det mine bryster som var i hovedfokus der. Det forklarte alle svarene jeg fikk med selfie-glis og teksten "pupper!". Det var rimelig flaut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, bank i bordet, enda ikke gjort noen større tabber når det kommer til snapchat! :fnise:

Men har motatt noen snapper fra kompiser jeg håper er flauser fra deres side... :klaske:

Hva har du fått da? Ble nysgjerrig her nå.. hehehehhe :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide å sende hele fem halvnakne bilder til en kompis i stedet for daten min. Skjønte at jeg hadde tatt litt feil da jeg fikk til svar "Jeg er homofil, din syke faen!"



Anonymous poster hash: 16e2e...4bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle prøve å bleke håret blondt, men endte opp med gul-orange-hår.

Det så helt JÆVLIG ut........

så jeg gråt og fjeset mitt var ganske hovent rødt, og generelt var jeg ikke så pen akkurat da. sendte melding til bestevennen min og hun spurte om å å få se.

skulle ta en selfie men klarte (aner ikke hvordan) å poste det på my-story... her var det close up av et hovent-gråtetryne med røde øyne og gult hår... hvor jeg så med tårefulle øyne inn i kameraet......



Anonymous poster hash: aa454...f02
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på mer:

Sendte nakenbilde til kjæresten min.

Jeg hadde imidlertid glemt at han hadde lånt telefonen sin til en kompis av seg, som var på fest. Det ble... godt mottatt.

En annen gang skulle jeg overbevise venninna mi om at jeg ikke var full, og logisk nok laget jeg en film hvor jeg med slørete blikk og snøvlende stemme bedyrer at vi "e'kje fodle." Deretter kastet jeg opp, skylte munnen med vodka, og stirret inn i kameraet i noen sekunder før jeg hikket og avsluttet filmen. Den havnet på MyStory. Lenge.



Anonymous poster hash: 16e2e...4bf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh nooooo... Pinlig :omg: Skjønner ikke folk tørr å sende sånne bilder i hytt og gevær jeg.. :takke:

At det var ja... Jeg sank ned mellom putene i sofaen jeg :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var ja... Jeg sank ned mellom putene i sofaen jeg :flau:

Verste må være å åpne slike bilder i en sosial setting, så andre kan se skjermen også..(feks tbane, buss) DA hadde jeg blitt pinlig berørt, kan du si..

Lurer på hva de hadde tenkt om meg da... :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En annen gang skulle jeg overbevise venninna mi om at jeg ikke var full, og logisk nok laget jeg en film hvor jeg med slørete blikk og snøvlende stemme bedyrer at vi "e'kje fodle." Deretter kastet jeg opp, skylte munnen med vodka, og stirret inn i kameraet i noen sekunder før jeg hikket og avsluttet filmen. Den havnet på MyStory. Lenge.

Anonymous poster hash: 16e2e...4bf

:hoho: Jeg må visst få meg snapchat, det er der moroa er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

En annen gang skulle jeg overbevise venninna mi om at jeg ikke var full, og logisk nok laget jeg en film hvor jeg med slørete blikk og snøvlende stemme bedyrer at vi "e'kje fodle." Deretter kastet jeg opp, skylte munnen med vodka, og stirret inn i kameraet i noen sekunder før jeg hikket og avsluttet filmen. Den havnet på MyStory. Lenge.

Anonymous poster hash: 16e2e...4bf

:ler:

Det er jo helt fantastisk!

---

Jeg fikk en snap en gang. Helt sort, først hørte jeg bare oppkastlyder, etterfulgt av "Carali, jeg treeeeenger deg". Da lå jeg og sov, men hun fikk kaffe, cola, pizza og potetgull levert på døren dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Jeg skulle prøve å bleke håret blondt, men endte opp med gul-orange-hår.

Det så helt JÆVLIG ut........

så jeg gråt og fjeset mitt var ganske hovent rødt, og generelt var jeg ikke så pen akkurat da. sendte melding til bestevennen min og hun spurte om å å få se.

skulle ta en selfie men klarte (aner ikke hvordan) å poste det på my-story... her var det close up av et hovent-gråtetryne med røde øyne og gult hår... hvor jeg så med tårefulle øyne inn i kameraet......

Anonymous poster hash: aa454...f02

:fnise::fnise::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 51993...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Jeg sover kun i boxer, ikke noe annet, det var varmt så dynen dekket ikke overkroppen. Skulle sende en "jeg får ikke til å sove"-snapp... bruker å ta bilde av nattlampen eller veggen.
Kameraet var vendt mot meg, kom borti den knappen hvor man poster rett på mystory.
Sendte uheldigvis et puppebilde, flaut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...