Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ei på facebook som skriver minst en gang i uka: Sitter på legevakta IGJEN. Folk lurer på hva det gjelder og hun svarer, skriver det på melding i innboksen din jeg. Eller så svarer hun ingen. Oppmerksomhet JA.

Har ei av sdet slaget jeg også. Jeg er skrekkelig flink til å ignorere slike stauser.

Ang det der "minsin" har ALDRI sett det på staus.. Er det overalt i Norge, eller mer lokalt? Minsin.. jeg leser det med trønder-dialekt av en eller annen grunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

"glede meg så jævli te @Olav e heme, kan satan ikkje gå fjorten dage uten kjærstekos <3 ;);)"

Hvorpå Olav bestemmer seg for å fjerne all tvil om hva "kjærstekos" betyr, og kommenterer:

"he savna deg og, jm<3 ska fan meg rundknulle deg i natt!"

For å gjøre det enda litt verre kommer moren til jenta/kvinnen og kommenterer: "Må kose dokke, he he! Huske endå når @Oddgeir å eg va unge ja! He he gla i dokke:)"

Eplet faller ikke langt fra stammen... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4dcd1...0b1

Å herregud! Her snakker vi om en status som er selveste definisjonen av oversharing :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"glede meg så jævli te @Olav e heme, kan satan ikkje gå fjorten dage uten kjærstekos <3 ;);)"

Hvorpå Olav bestemmer seg for å fjerne all tvil om hva "kjærstekos" betyr, og kommenterer:

"he savna deg og, jm<3 ska fan meg rundknulle deg i natt!"

For å gjøre det enda litt verre kommer moren til jenta/kvinnen og kommenterer: "Må kose dokke, he he! Huske endå når @Oddgeir å eg va unge ja! He he gla i dokke:)"

Eplet faller ikke langt fra stammen... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4dcd1...0b1

Hæææææ???? Omfg. Det der ble bare mer og mer feil dess mer jeg leste.

Jeg er mamma til en voksen datter selv, og jeg vil virkelig ikke vite hva hun og kjæresten gjør når de er alene, jeg hadde blitt helt satt ut om hun hadde skrevet noe sånt åpent, dritflau om han hadde kommentert som dette, og som mor tror jeg faen meg jeg hadde slettet hele Facebookkontoen min i skam. Erre mulig??

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"glede meg så jævli te @Olav e heme, kan satan ikkje gå fjorten dage uten kjærstekos <3 ;);)"

Hvorpå Olav bestemmer seg for å fjerne all tvil om hva "kjærstekos" betyr, og kommenterer:

"he savna deg og, jm<3 ska fan meg rundknulle deg i natt!"

For å gjøre det enda litt verre kommer moren til jenta/kvinnen og kommenterer: "Må kose dokke, he he! Huske endå når @Oddgeir å eg va unge ja! He he gla i dokke:)"

Eplet faller ikke langt fra stammen... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4dcd1...0b1

omg... :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææææ???? Omfg. Det der ble bare mer og mer feil dess mer jeg leste.

Jeg er mamma til en voksen datter selv, og jeg vil virkelig ikke vite hva hun og kjæresten gjør når de er alene, jeg hadde blitt helt satt ut om hun hadde skrevet noe sånt åpent, dritflau om han hadde kommentert som dette, og som mor tror jeg faen meg jeg hadde slettet hele Facebookkontoen min i skam. Erre mulig??

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Verken mødre eller barna deres har ALDRI sex :grine:... De fleste andre i verden ja, men ingen i ens egen familie :riste: Sånn er det bare!

(den statusen var bare skikkelig nasty!)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som poster sånne klissete bilder med enda mer klissete sitater om en datter/sønn, med påskriften "del denne hvis du elsker din datter/sønn!"

Altså. Er det sånn at det er kleint å fortelle egne unger at man er glad i dem, eller er det aller helst det at man så veldig gjerne vil vise det fram til omverdenen? Jeg for min del pleier å si det til dem, for det synes jeg er så jævlig mye mer verdt. :roll:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"glede meg så jævli te @Olav e heme, kan satan ikkje gå fjorten dage uten kjærstekos <3 ;);)"

Hvorpå Olav bestemmer seg for å fjerne all tvil om hva "kjærstekos" betyr, og kommenterer:

"he savna deg og, jm<3 ska fan meg rundknulle deg i natt!"

For å gjøre det enda litt verre kommer moren til jenta/kvinnen og kommenterer: "Må kose dokke, he he! Huske endå når @Oddgeir å eg va unge ja! He he gla i dokke:)"

Eplet faller ikke langt fra stammen... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4dcd1...0b1

ER DET MULIG??? :grine::sjokkert::hakeslepp:

Anonymous poster hash: 9f2e5...a6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som poster sånne klissete bilder med enda mer klissete sitater om en datter/sønn, med påskriften "del denne hvis du elsker din datter/sønn!"

Altså. Er det sånn at det er kleint å fortelle egne unger at man er glad i dem, eller er det aller helst det at man så veldig gjerne vil vise det fram til omverdenen? Jeg for min del pleier å si det til dem, for det synes jeg er så jævlig mye mer verdt. :roll:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Jeg så ei som posta en slik om å være tante....og tagger da alle tantebarna slik at de MÅ kommentere hvor bra tante hun er.

Ja, jeg har skrevet om denne dama før :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden: "æh macen vil ikke lade"

14 timer siden: "Hvilken butikk selger macbook ladere billigst? Den jeg har er dø:("

1 time side: "Da har man ny lader til macen:) Dyrt men helt klart verdt det siden alle notatene mine til eksamen var på macen"

Spennende!

Endret av hakunamatataa
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden: "æh macen vil ikke lade"

14 timer siden: "Hvilken butikk selger macbook ladere billigst? Den jeg har er dø:("

1 time side: "Da har man ny lader til macen:) Dyrt men helt klart verdt det siden alle notatene mine til eksamen var på macen"

Spennende!

Sukk, ja!

Samme gjelder de poster bilder av hva sjærsten-min-sin har lagd til middag. Hadde det enda vært gourmet mat så hadde jeg blitt imponert. Men når maten ser ut som noe bikkja har gulpa opp så blir jeg bare xtra kvalm.

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg og @Anne så american pie i går, så spørte jeg om jeg kunne få knulle en pai jeg å. OG trur du jaggu ikke det stod ei eplekake klar på benken da jeg kom hjem fra jobb i dag! Da blir det litt solokos i kveld, god fredag alle sammen!"

Hjelpes..

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går denne om og om igjen på veggen:

"Jeg gjør som flere andre og erklærer herved:
På denne dagen, 28. november 2014, som svar på de nye Facebook-retningslinjer og under artikler L.111, 112 og 113 av koden av intellektuell eiendom, erklærer jeg at mine rettigheter knyttes til alle mine personlige data, tegninger, malerier, bilder, tekster osv publisert på profilen min og mine sider, både det som allerede er publisert, og det som måtte bli publisert senere.
For kommersiell bruk av det foregående kreves mitt skriftlige samtykke til enhver tid.
Dette tillater meg å plassere meg under beskyttelse av opphavsrett.
Med dette erklærer jeg overfor Facebook at det er strengt forbudt å avsløre, kopiere, distribuere, kringkaste ting fra min profil og / eller dens innhold. Handlingene som er nevnt ovenfor, gjelder både ansatte, studenter, agenter og / eller andre ansatte i regi av Facebook, samt deres samarbeidspartnere, eiere og kunder.
Innholdet i profilen min omfatter privat informasjon.
Brudd på personvernet er straffbart.
Facebook er nå en åpen kapitalenhet. Alle medlemmer er invitert til å legge ut en melding av denne typen, eller hvis du foretrekker det, kan du kopiere og lime inn denne versjonen. Hvis du ikke har publisert dette utsagnet minst én gang, vil du stilltiende tillate bruk av elementer fra din profil/statuser/oppdateringer
."

Trur det kommer til å hjelpe veldig. :fnise:



Anonymous poster hash: d30a9...bfd
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, den der "personvernerklæringa"... Skulle skrive en rant, men gidder ikke. Det hele er for dumt. "Om jeg skriver dette som status, bestemmer JEG hva facebook får lov til å gjøre med bildene JEG har lagt ut på DERES side." LOL!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går denne om og om igjen på veggen:

"Jeg gjør som flere andre og erklærer herved:

På denne dagen, 28. november 2014, som svar på de nye Facebook-retningslinjer og under artikler L.111, 112 og 113 av koden av intellektuell eiendom, erklærer jeg at mine rettigheter knyttes til alle mine personlige data, tegninger, malerier, bilder, tekster osv publisert på profilen min og mine sider, både det som allerede er publisert, og det som måtte bli publisert senere.

For kommersiell bruk av det foregående kreves mitt skriftlige samtykke til enhver tid.

Dette tillater meg å plassere meg under beskyttelse av opphavsrett.

Med dette erklærer jeg overfor Facebook at det er strengt forbudt å avsløre, kopiere, distribuere, kringkaste ting fra min profil og / eller dens innhold. Handlingene som er nevnt ovenfor, gjelder både ansatte, studenter, agenter og / eller andre ansatte i regi av Facebook, samt deres samarbeidspartnere, eiere og kunder.

Innholdet i profilen min omfatter privat informasjon.

Brudd på personvernet er straffbart.

Facebook er nå en åpen kapitalenhet. Alle medlemmer er invitert til å legge ut en melding av denne typen, eller hvis du foretrekker det, kan du kopiere og lime inn denne versjonen. Hvis du ikke har publisert dette utsagnet minst én gang, vil du stilltiende tillate bruk av elementer fra din profil/statuser/oppdateringer."

Trur det kommer til å hjelpe veldig. :fnise:

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

Hadde det enda bare vært skrevet på engelsk i det minste..

Anonymous poster hash: 67b96...795

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HAHA, denne kom nå nettopp. Samme dame som jeg snakket om i mitt forrige innlegg her..

"hadde en herlig fantasi på vei hjem.. så for meg leiligheten vår med mange koselys, sangen "i`ve never been to me" av Charlene, noe godt og spise og ikke minst verdens vakreste kjæreste som satt i sofaen og hadde bestemt seg for å fortsette forholdet.. godt å ha en sånn fantasi midt i alt dette ♥ man vet jo aldri.. mirakler kan fortsatt skje ♥"

(Jeg sier bare.. han skal ha tid til å tenke? Og så driver hun å skriver slikt så og si hele tiden.. hehe)

Herregud, så kleint. "Koselys??"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går denne om og om igjen på veggen:

"Jeg gjør som flere andre og erklærer herved:

På denne dagen, 28. november 2014, som svar på de nye Facebook-retningslinjer og under artikler L.111, 112 og 113 av koden av intellektuell eiendom, erklærer jeg at mine rettigheter knyttes til alle mine personlige data, tegninger, malerier, bilder, tekster osv publisert på profilen min og mine sider, både det som allerede er publisert, og det som måtte bli publisert senere.

For kommersiell bruk av det foregående kreves mitt skriftlige samtykke til enhver tid.

Dette tillater meg å plassere meg under beskyttelse av opphavsrett.

Med dette erklærer jeg overfor Facebook at det er strengt forbudt å avsløre, kopiere, distribuere, kringkaste ting fra min profil og / eller dens innhold. Handlingene som er nevnt ovenfor, gjelder både ansatte, studenter, agenter og / eller andre ansatte i regi av Facebook, samt deres samarbeidspartnere, eiere og kunder.

Innholdet i profilen min omfatter privat informasjon.

Brudd på personvernet er straffbart.

Facebook er nå en åpen kapitalenhet. Alle medlemmer er invitert til å legge ut en melding av denne typen, eller hvis du foretrekker det, kan du kopiere og lime inn denne versjonen. Hvis du ikke har publisert dette utsagnet minst én gang, vil du stilltiende tillate bruk av elementer fra din profil/statuser/oppdateringer."

Trur det kommer til å hjelpe veldig. :fnise:

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

Som om de ikke oversharer nok fra før :)

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"glede meg så jævli te @Olav e heme, kan satan ikkje gå fjorten dage uten kjærstekos <3 ;);)"

Hvorpå Olav bestemmer seg for å fjerne all tvil om hva "kjærstekos" betyr, og kommenterer:

"he savna deg og, jm<3 ska fan meg rundknulle deg i natt!"

For å gjøre det enda litt verre kommer moren til jenta/kvinnen og kommenterer: "Må kose dokke, he he! Huske endå når @Oddgeir å eg va unge ja! He he gla i dokke:)"

Eplet faller ikke langt fra stammen... :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4dcd1...0b1

Dette må være den beste evt verste oversharingen så langt. Jeg dævver sv latter!!!

Anonymous poster hash: 69fe8...208

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...