Gå til innhold

Rompehull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

OK, så det er et lite problem. - Det er mange gode stillinger som blotter rompehullet, og for min del syntes jeg det er "flaut" at mannen ser RETT inn i rompa mi mens vi er i action.

Er dette noe dere er sjenert for, eller liker dere å vise hva dere har? OG tenner egentlig mannen på synet av kvinnens anus? Hvor frie er dere ångående dette, og er det et tema for diskusjon med mannen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest utoginn

Jeg er mann, og jeg bryr meg ikke om jeg ser et rumpehull i ny og ne. Ikke vil jeg bruke det til noe spesielt heller.

Men om din mann syns det er støtende, så vil du nok legge merke til det. Snakk med han om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Her lekes det med rumpehull, så da bryr det meg overhodet ikke at jeg ser på det i ny og ne. Heller motsatt :lur:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

som det sies over her så har du ikke mye å bekymre deg over. uansett om man utfører oralsex på dama eller tar henne i diverse stillinger så ser man jo rompehullet ganske lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så det er et lite problem. - Det er mange gode stillinger som blotter rompehullet, og for min del syntes jeg det er "flaut" at mannen ser RETT inn i rompa mi mens vi er i action.

Er dette noe dere er sjenert for, eller liker dere å vise hva dere har? OG tenner egentlig mannen på synet av kvinnens anus? Hvor frie er dere ångående dette, og er det et tema for diskusjon med mannen...?

Nei, her er verken eg eller han sjenert :P

Me leker ofte med området der bak, så om det er synlig utenom og, er ikkje noko problem.

Men eg skjønner deg, var ganske sjenert tidligare og følte at rumpa mi var litt på utstilling til tider. Men det gav seg når han klarte å overbevise meg om at han syntes det var opphissande å både sjå og leke med rumpehullet mitt. Hjalp og at han sa eg hadde eit "søtt rumpehull" :fnise:

Det vil kanskje hjelpe at du uttrykker at du er litt ukomfortabel med det? For alt du veit så kan det hende at han bare ELSKER å få eit glimt av rumpehullet ditt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen min sier at det verken er turn-on eller turn-off å se rumpehullet mitt når vi har sex. "Det bare er der."

Av og til synes jeg det er litt flaut, f.x. om jeg føler jeg må fise/baise under sexen :P hehehe men bryr meg ikke så mye. Er ganske komfortabel med min anal, da jeg har nytt analsex mange ganger. Og håper egentlig min kjære skal bli godt vant til rumpehullet mitt, slik at det kanskje blir litt analkos på oss også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min sier at det verken er turn-on eller turn-off å se rumpehullet mitt når vi har sex. "Det bare er der."

Av og til synes jeg det er litt flaut, f.x. om jeg føler jeg må fise/baise under sexen :P hehehe men bryr meg ikke så mye. Er ganske komfortabel med min anal, da jeg har nytt analsex mange ganger. Og håper egentlig min kjære skal bli godt vant til rumpehullet mitt, slik at det kanskje blir litt analkos på oss også :fnise:

:eeeh::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Analsex! :scorpis: æsj bæsj :rolleyes:

analsex = opprør mot naturen!! utgang er ikke inngang skjønner?? :briller:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

analsex = opprør mot naturen!! utgang er ikke inngang skjønner?? :briller:

Eh prevansjon = opprør mot naturen! Sex er jo for forplantning skjønner?? :briller:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh prevansjon = opprør mot naturen! Sex er jo for forplantning skjønner?? :briller:

hmmmm, det er noe annet....

så lenge jeg slipper å bruke kondom :briller:

men jeg tenker intelligent: vaginalsex er det eneste rette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke akkurat rompehullet jeg har fokus på i en slik situasjon, for å si det slik. Det synes jeg ikke du heller bør ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...