Gå til innhold

Bra utesteder i Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke utesteder i Bergen kan dere anbefale for studenter i alderen 23-27?

Vi er helt vanlige, ikke ekstreme i noen retning. Liker å både kunne sitte og danse. Vg-lista musikk er greit :P (gjerne der kjekkasene befinner seg;))

Har prøvd ut et par, men fortsatt ikke funnet noe jeg synes er bra.

Feliz blir for snobbete. Kvarteret blir for raddis. Var også på et sted der det er to ulike utesteder i hver sin etasje (husker ikke hva det het), men der var det bare oldiser.

Lille var jeg på en gang, men det var nesten ikke folk der. Er det verdt å gi det en ny sjanse?

Har også hørt at Calibar skal være ok? <br /><br /> Anonym poster: 0dc6c729e96c591305d323800cd4c010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det finnes greie ute steder i bergen, men jeg vil ikke påstå at noen er så veldig bra egentlig, alt kommer ann på selskapet du har med deg ;)

Utesteder som er grei, der de serverer gode drinker.

Tonga

Pacific

Fridays, disse plassene er gratis å komme inn (har i hvertfall vært det) og somoftest MASSE folk der.

Betalende populære utesteder, så har du

Ricks

Metro

Bocca.

Hvis dere ønsker en rolig plass å prate,

Baran,

Biskoppen

Lille

peppes på zachen

Kontoret.

Disse plassenne er det gjerne mindre besøk antall på denne tiden av året, men når studentene har fått sett seg rundt og blitt litt kjent, så pleier disse plassene å være ganske fulle.

Callibar har jeg aldrig vært på, men vet flere av venninne mine går der, så det kan sikkert være verdt å ta turen.

Forøverig kan garage være verdt å sjekke ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metro, Bocca, S.I.N og Jackob Aal er steder jeg ville anbefalt.

Ellers kan jeg jo gi deg en kjapp guide:

Feliz: Snobbete menn i midtlivskrisen som vil ha med seg yngre jenter hjem

Ovenpå: Der 18 år gamle gutter får prøvd ut sjekketriksene sine, er de heldig får de med seg en jente med altfor mye sminke og bleket hår hjem

Wahiki: Der de sære studentene går

Vågen 1: Alkoholikere i 50 årene

Vågen 2: Hasjmissbrukende studenter

Fotballpuben: Hobbyalkoholikere, 14 åringer og Navere

Sjøboden: På sjøboden samles alt fra 17-60 for å høre dårlig live musikk og drikke utvannet øl. 10 minutter på sjøboden er sosialt selvmord

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legal er bra. Jeg er egentlig litt for gammel til å gå der, men de har gode drinker, ganske rimelig, og kult interiør. Ikke dansing der da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

pingvinen

hectors hybel

naboen

biskopen

henriks øl og vinstue

onkel lauritz

alle desse ligg tett. maks 300 m mellom kvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garage og kaos på tirsdagene :) Hvor du får øl og vin for 30 kr + gratis inngang.. Verdt å sjekke ut !! På tirsdagene pleier som somst de fleste og gå til til LILLE etterpå, hvor da det er veldig kul musikk og MASSE folk.

På lørdagene vist du liker å danse, så ville jeg ha gått på metro, også luux er ett sted hvor det er MASSE dansing, men luux kan fort bli litt fjortis om drikkke er helt i form til å drikke deg drita full og bli sjekket opp av alle og ennhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle svar :)

Da har jeg noen steder å sjekke ut i ukene fremover :)

Kunne dere i tillegg skrevet en liten forklaring på hvordan utestedet er? Noen av dere har gjort det, og det er helt supert!

Anonym poster: fe4301380a34c2275a8c41d212888e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibar ville jeg styrt unna. Kan til nøds gå hvis du takler å bli stirret og klådd på av ekle menn på dansegulvet.

Mine favoritter for å ta en øl og henge:

Garage

Ujevnt

Legal

Pingvinen

Folk og røvere

Bien bar

For dansing:

Landmark

Anonym poster: 8dc924e79137d4a5830fc8bdf5658cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...