Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Hei jenter, og god påske :)

Jeg og lille S har vært på påsketur, kom hjem i dag :) Vært på hytta sammen med familien min. Kjempe koselig. S er virkeligen snill, null problem å ha han med på tur :)

Har begynt å gi S liiiitt grøt om kveldene. Det er veldig lite, så tviler stert på at det har noe innvirkning på matinntaket hans. Føreløpig har han null kontroll på spising. Det kommer vell mer ut en inn. Men plutseligen gaper han som bare det. Kommer litt an på hva som skjer rundt han der og da. Men han smatter nå i seg litt. Spennende. Han har også sovet veldig greit de siste par dagene. Natt til torsdag var vi kun oppe EN gang mellom 11 og 8!!! Kan ikke beskrive hvor deilig det var, og hvor sjokkert jeg var når vi våknet :P

Nå sitter jeg her i sofaen og trykker i meg påskesnop. Surfer rundt på nettet etter inspirasjon til barnerom. Skal ut og handle maling til uka så skal jeg og ei venninne male rommet til S mens mamma passer han. Gleder meg. Planen er å gjøre det ferdig, så skal han inn på eget rom når vi er klar og når han slutter å spise på natta. Så det blir ikke enda. Men veldig greit å ha det klart :) Gleder meg. Om dere har inspirasjon å komme med, hyl ut :)

Syns det er litt syk tankegang, men jeg savner sårt å være gravid. Jeg har lyst på en til baby, jeg vil være gravid og jeg vil føde. Og jeg er helt alvorlig når jeg sier det. Jeg virkeligen mener det. Vi har ikke snakket om evt når vi skal ha flere barn enda, men jeg har gjordt opp en mening. Den samtalen tenker jeg å ta når vi er i sydenland. Kjenner det pritler i fingrene når jeg skriver det, klumpen i magen blir bare enda større og jeg kjenner det i hele kroppen. Jeg virkeligen savner ALT. Og jeg virkeligen elsker å være mamma. Det er heeeelt fantastisk, selv om det er veldig tøft med disse nettene. Jeg blir dødsmisunelig hver gang jeg ser gravide damer.

Holder på med et evighetsprosjekt om dagene og. Sortere bilder og sende til fremmkalling. Litt av en jobb å sortere tusenvis av bilder. Har sortert den første mnd av livet til lille S, og bare nå er jeg opp i nesten 300 bilder som skal fremkalles :P Hjelpes.

Håper alle har en fin fin påske. Jeg har hatt det utrolig koselig. Veldig stusselig å være hjemme igjen nå. Liker ikke å være alene, og spesielt ikke på kveldene. Så snart kommer jeg vell til å krype opp i køya og legge meg. Kos dere videre jenter, og håper dere har fått et stooooort påskeegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter, og god påske :)

Jeg og lille S har vært på påsketur, kom hjem i dag :) Vært på hytta sammen med familien min. Kjempe koselig. S er virkeligen snill, null problem å ha han med på tur :)

Har begynt å gi S liiiitt grøt om kveldene. Det er veldig lite, så tviler stert på at det har noe innvirkning på matinntaket hans. Føreløpig har han null kontroll på spising. Det kommer vell mer ut en inn. Men plutseligen gaper han som bare det. Kommer litt an på hva som skjer rundt han der og da. Men han smatter nå i seg litt. Spennende. Han har også sovet veldig greit de siste par dagene. Natt til torsdag var vi kun oppe EN gang mellom 11 og 8!!! Kan ikke beskrive hvor deilig det var, og hvor sjokkert jeg var når vi våknet :P

Nå sitter jeg her i sofaen og trykker i meg påskesnop. Surfer rundt på nettet etter inspirasjon til barnerom. Skal ut og handle maling til uka så skal jeg og ei venninne male rommet til S mens mamma passer han. Gleder meg. Planen er å gjøre det ferdig, så skal han inn på eget rom når vi er klar og når han slutter å spise på natta. Så det blir ikke enda. Men veldig greit å ha det klart :) Gleder meg. Om dere har inspirasjon å komme med, hyl ut :)

Syns det er litt syk tankegang, men jeg savner sårt å være gravid. Jeg har lyst på en til baby, jeg vil være gravid og jeg vil føde. Og jeg er helt alvorlig når jeg sier det. Jeg virkeligen mener det. Vi har ikke snakket om evt når vi skal ha flere barn enda, men jeg har gjordt opp en mening. Den samtalen tenker jeg å ta når vi er i sydenland. Kjenner det pritler i fingrene når jeg skriver det, klumpen i magen blir bare enda større og jeg kjenner det i hele kroppen. Jeg virkeligen savner ALT. Og jeg virkeligen elsker å være mamma. Det er heeeelt fantastisk, selv om det er veldig tøft med disse nettene. Jeg blir dødsmisunelig hver gang jeg ser gravide damer.

Holder på med et evighetsprosjekt om dagene og. Sortere bilder og sende til fremmkalling. Litt av en jobb å sortere tusenvis av bilder. Har sortert den første mnd av livet til lille S, og bare nå er jeg opp i nesten 300 bilder som skal fremkalles :P Hjelpes.

Håper alle har en fin fin påske. Jeg har hatt det utrolig koselig. Veldig stusselig å være hjemme igjen nå. Liker ikke å være alene, og spesielt ikke på kveldene. Så snart kommer jeg vell til å krype opp i køya og legge meg. Kos dere videre jenter, og håper dere har fått et stooooort påskeegg ;)

Så bra at dere har kost dere sammen :)

Du vil virkelig ha et barn til du :fnise: Men det er bra verken graviditet eller fødsel skremte deg da :) Får håpe kjæresten din ønsker det samme som deg.

Deilig at du fikk en natt med litt mer søvn ihvertfall :) Håper at hvis dere skal få et barn til, at kjæresten din blir flinkere til å hjelpe til, sånn at du slipper å bli "alenemor" til ti! (en er som en, og to er som ti, har jeg lest :fnise:) Husker du skrev at han er dårlig til å hjelpe til når han er hjemme, og det er jo ikke bra. Så håper det har blitt bedre, eller blir bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske! :)

Artig at dere har begynt med grøt. :) Blir nok ikke å gjøre det her enda før om tidligst en måned. Men smaksprøver har vi innført, da. :)

Du er ikke den eneste som savner å gå gravid.. :fnise: Men jeg savner IKKE den første nyfødttiden.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også saknar å gå gravid, og gler meg til neste gong! Er så misunneleg på alle damer som strutter rundt med fine mager :)

Godt å høyre at du har hatt ei fin påske, og at S likte å vere på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delphina

:hoppe: litt sent for lille S som er hele 5 måneder! :strix:

Jeg savner en del ting ved svangerskapet, men med tanke på at jeg må ta meg av et lite barn til frister ikke. C er det mer enn nok med akkurat nå (jeg elsker henne av hele mitt hjerte, men det er slitsomt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

God påske! :

Artig at dere har begynt med grøt. : Blir nok ikke å gjøre det her enda før om tidligst en måned. Men smaksprøver har vi innført, da. :

Du er ikke den eneste som savner å gå gravid.. :fnise Men jeg savner IKKE den første nyfødttiden.. :sjenert

Det ble med smaksprøving her og. Han var plutselig ikke så begeistret lengre, så vi bare kuttet det ut. Men nå har vi begynt igjen :D Og gjett om det er jaaaammi :D hehe.

Savner den første tiden noe enormt. Var noe helt spesielt. Da jeg jubla over at han våkna på natta sånn at jeg bare kunne kose liiiitt til :P Jam. Ikke like populært når han våkner nå :P

Eg også saknar å gå gravid, og gler meg til neste gong! Er så misunneleg på alle damer som strutter rundt med fine mager :)

Godt å høyre at du har hatt ei fin påske, og at S likte å vere på tur :)

Jeg og. Blir grønn av misunelse :ler:

Hurra for S som var 5 mnd i går! :hoppe

5 mnd! :strix :strix

:hoppe: litt sent for lille S som er hele 5 måneder! :strix

Jeg savner en del ting ved svangerskapet, men med tanke på at jeg må ta meg av et lite barn til frister ikke. C er det mer enn nok med akkurat nå (jeg elsker henne av hele mitt hjerte, men det er slitsomt).

Det er forståelig. Har noen dager hvor jeg tenker at nei du og du, takker meg til han ene jeg har. Men det snur veldig fort her da :P

Takk for all hoppinga for S 5 mnds.dag :D De vokser syyyyykt fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du og du som tiden går. Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært her igjen.. Sløvt.

Vi har hatt litt av ei tid her ser du. Med en liten som verken vil sove kveld eller natt uten å bli holdt/bysset så blir man veldig sliten når man er alene. Men like optimistisk hver morgen over at i natt, da går det bra. Men det gikk kvelder og netter og det ble ikke bedre. Til slutt klarte jeg ikke å bysse på lille lengre, så det var enda vanskeligere å få han til å sove. Måtte bite meg selv i leppa for å klare å bysse han til søvn. Det gjorde vondt i armene. Han trengte virkeligen ikke søvn. Var våken på kvelden, natta og hele dagen. Sov noen smådupper på dagen og sov godt om vi gikk tur. Kvelden nektet han. Sovna når jeg la meg, men våknet rimelig kjapt igjen..

Men nå har han sovet godt ei lita uke. Sovner om kveldene vertfall. I natt har vi vært våken 2 ganger (som jeg husker vertfall). Først kl 11 så i 3 tiden for så å våkne litt før 7. Det er overkommelig :jepp: Eneste som er litt irriterende er at han våkner med en gang jeg går inn og skal legge meg. Uansett hvor musestille jeg er. Han kjenner nok lukta av meg :P Så da havner han i senga med meg igjen. Planen er å prøve å få han til å sove i sin seng hele natta, men først må jeg bare hente inn litt søvn igjen. Elsker å sammsove, men kanskje litt greit å venne han til kun å sove i sin seng :) Tror vi tar det etter vi har vært på tur :)

Ellers har vi det veldig bra. S er en aktiv fyr som er over alt. Så nå må vi passe godt på hvor vi legger fra oss ting og ikke slenge ting rundt på gulvet. Vet aldri hvor han er lengre :P Syns det er ei veldig spennende tid vi er i nå. Støtt og stadig noe nytt. Syns bare det har gått så forferdelig fort. Lurer på hvor det siste året har blitt av. Det beste året hittil i mitt liv <3

Dette ble veeeldig rotete innlegg. Så før jeg roter det enda mer til tror jeg rett og slett jeg skal runde av med å ønske dere alle ei fin fin helg :) Kos dere masse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg :)

Kjedelig at dere har hatt så problemer med søvn :( Det er ikke noe gøy! Kjenner til å bysse til det gjør vondt i armene. Men godt å høre at det ble litt bedre. Håper det er enda bedre nå :) Og at kjæresten hjelper GODT til med avlastning når han er hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byssing ja, det kjenner eg til! Men eg får ikkje vondt i armane, men i ryggen. Det blir utruleg tungt å bere både store puppar og stadig tyngre baby..

Håper typen din hjelper godt til no når han er heime, og ikkje berre ligg og søv til kl 11-12!

Tida går veldig fort! M har nettopp lært seg å rulle frå rygg til mage (eit par veker sidan) og allereie puttar han rumpa i været og aker seg sidelengs og framover. Snart kryp han og er overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Skriver fra mobil, så får ikke skrevet til dere som har kommentert!!

Jeg er skikkelig dårlig på å oppdatere dere jenter, føler jeg bare er innom for å unskylde meg for at jeg ikke er her :P men så klarer jeg ikke å gi helt slipp på dagboka heller, og jeg ønsker jo å følge dere videre og. Har jo noen av dere på face da, så det er jo gøy.

Men her går det som det suser. Hva som har skjedd her den siste tiden:

- Lille S har blitt stor og hele 6 mnd!!!!!

- Vi har vært i sydenland. Turen gikk over all forventning!!! S er helt fantastisk snill.

- Vi har kost oss i finværet med mye grilling og plasking i basseng (S)

- Vi har begynt å prøve å krype, men føreløpigt er det åling det går i.

- Vi går masse turer.

- Elsker frukt i baby feederen <3

- Tuller fortsatt litt med sovinga! MEN noen dager er han kjempe flink!!

Er nok mye jeg kan skrive, men kommer ikke på ting i farta. Nå ligger jeg i senga, dautrøtt!!! Håper småen sover en stund til:)

Håper alle har hatt en fin pinse :)

God natt alle sammen. Og sov godt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei jenter :)

Har helt glemt av dagboken jeg.. D skjer så mye om dagene- det går i ett.

Småen er ikke fult så liten lengre. Han har bikket 8 mnd og er aktiv med stooooooooor A!!! Han er høyt og lavt og over alt. Klatrer, kryper og styrer på. Han er en liten ramp ;) Men utrolig koselig. Han er en liten moroklomp som har begynt å gjøre seg til, lager rare lyder og ler av seg selv etterpå. Morsomt :)

Legginga går mye bedre en før. Vi har hatt en mild grad av grinekur på han- noe som kun førte til forbedringer for både hans del og vår. Men etter litt sykdom grunnet feber med tenner så datt vi litt ut, og det ble ikke bedre da han lærte seg å reise seg opp. Så nå står han i senga og gauler :P Jeg går inn og ut for å legge han ned, han har ikke helt funnet ut hvordan han skal sette seg. Sta som et esel. Så legginga er litt vanskelig igjen, men som sakt bedre. Han har lært å sovne av seg selv, det er det viktigste. Ellers våkner han utroooolig mange ganger om natta for mat. Han har ingen rutine der på når han våkner. Noen ganger kan han våkne hver time, mens andre ganger går det 3 timer. Og det er ikke bare kos han er ute etter, for han spiser som en helt.. Frustrerende. Kunne så trengt litt flere timer søvn. Ikke lett å nekte han pupp når jeg føler han trenger den.

Ellers skal vi ut på tur igjen snart- reiser til Tyrkia sammen med min søster og samboeren hennes om en mnds tid. Vi gleder oss :) Tenkte å ta en liten kamp med nattmat og legge han på eget rom etter det. Det blir i såfall pappaen sin jobb. Når han nå kommer hjem fra sjøen i august skal han ha 3 mnd pappapermisjon, så det blir kjekt å ha han hjemme så lenge :)

Har og vært litt innom jobb. Vet ikke helt hva jeg syns om det. Men det gikk veldig greit. Jeg savnet såklart S veeeldig. Det var grusomt for meg som ikke er vant med å være borte fra han å plutseligen være bort i 7-8 timer.. Men det gikk. Men kommer ikke til å jobbe før etter sommeren med mindre det er veldig krise på jobb. Skal jobbe litt når mannen kommer hjem igjen, slik at han kan få litt tid med S- og han er jo tross alt i pappaperm, så da får vell jeg komme meg bort litt- prøve vertfall..

Vi har også bestemt oss for å ønske en ny baby velkommen i familien vår. Så det blir spennende tider fremover når han kommer hjem, hvor lang tid det kommer til å ta. Vi klarte det ikke denne mnd, tok en test i dag som var negativ, så da får vi se hva som skjer. Skal også snakke med ei venninne og fortelle henne at vi går inn som prøvere, så tenker jeg meg de henger seg på (har fått beskjed om å si fra, sånn at de kunne og ;)) Hadde vært veldig koselig å fått på omtrent samme tid :) Men siden jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødselen enda så er det litt vanskelig å vite når tiden er inne.. Men vi får krysse fingrer, det blir spennende vertfall :)

Nå sover S ute i vogna, jeg har nettopp spist litt. Skal slappe av til han våkner. Gi han litt mat så skal vi ut på trilletur tenker jeg :) Er endeligen brukbart turvær her i dag. Så vi må benytte sjansen :)

Håper alle har det fint, og at dere har hatt en fin "sommer" :) Ønsker dere en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo! :klemmer: Så koselig med oppdatering! Blir mindre oppdateringer nå når de er eldre. Merker det jeg også.

Max misunnelig på tur til Tyrkia da! Jeg har så lyst til å reise bort, at jeg drømte at vi tok en spontantur til Hellas :fnise:

Men oi oi, store nyheter da! Så heldige dere er som har muligheten til å få barna så tett! Jeg ønsket jo også dtet, men siden jeg ble gravid midt i studiene, så må vi vente.. :sukk: Menmen, sånn er det bare.. :) Får håpe det klaffer fort da, slik at dere får baby som er født før første september så dere slipper barnehage-problematikken. ;)

Ja vi har en fin "sommer" her ja..Har hatt to helger med finvær totalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :klemmer: Så koselig med oppdatering! Blir mindre oppdateringer nå når de er eldre. Merker det jeg også.

Max misunnelig på tur til Tyrkia da! Jeg har så lyst til å reise bort, at jeg drømte at vi tok en spontantur til Hellas :fnise:

Men oi oi, store nyheter da! Så heldige dere er som har muligheten til å få barna så tett! Jeg ønsket jo også dtet, men siden jeg ble gravid midt i studiene, så må vi vente.. :sukk: Menmen, sånn er det bare.. :) Får håpe det klaffer fort da, slik at dere får baby som er født før første september så dere slipper barnehage-problematikken. ;)

Ja vi har en fin "sommer" her ja..Har hatt to helger med finvær totalt :fnise:

For å være ærlig så er jeg ikke så veldig gira på sydenturen altser.. Hehe. Men det blir nok veldig kjekt :D D blir liksom noe annet nå som han er blitt så stor og mer selvstendig og skal utforske ALT. Opp og ned- over alt. Blir travelt :P Samtidig som det skal bli deilig med litt SOMMER!!!

Jeg er veldig glad jeg er ferdig med utdanninga mi. Drømmer jo litt om å gå sykepleien og så videre jordmor etterhvert, men det blir ikke før jeg kan komme inn på realkompetanse, så det blir en stund til enda :) Så skulle jeg veldig gjærne hatt en fast jobb, men det er ikke så lett med denne utdanningen i denne kommunen. Så får smøre meg med tålmodighet og jobbe det jeg kan for å spare opp foreldrepenger :) Men er veldig spent og gleder meg veldig. Har alt begynt å se etter en eventuell søskenvogn :ler:

Huff, tragisk sommer. Mener å ha hørt at det ikke har regnet så mye en sommer her på over 80 år. 80 ÅÅÅÅR!!! Er det mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittnatt!!! Var rett før jeg holdt på å gå på veggene! S våknet 23.18 for mat, ammet og la han tilbake i senga si 23.48. Gikk ikke lange stunda før han våknet igjen. Prøvde å la han stå der og suttre i håp om at han skulle gi seg og legge seg ned, men den gang ei. Trøtt som jeg var gav jeg etter og tok han opp og han begynte å lete etter puppen med en gang, han fikk litt til. Fant aldri roen helt- så vi hadde det gående til langst på natt før vi begge må ha sovnet. Jeg sittende med S i armene mine. Våknet igjen 06.30 og var klar for å stå opp. Aner ikke hva vi har sovet i natt, eller om vi har sovet i det hele tatt. Håper natta blir bedre i dag. Han var tydelig trøtt i kveld vertfall, han sovnet under amming og våknet ikke når jeg la han i senga si- det skjer ALDRI!! Og han sover enda (bank i bordet).

Sitter her alene da, kjeder meg.. Kjæresten er på sjøen på jobb. Ikke orker jeg å ha besøk heller når nettene er sånn. Vil ha kveldene fri til å kunne gå å legge meg når jeg vil og ikke måtte sitte å vente til besøket har gått. Så det er litt stusselig. Men men.

Dagen har ellers vært veldig fin. Mamma og pappa kom hit i 12 tiden, akkurat da vi skulle til å gjøre oss klar for å spasere opp til dem. De hadde med seg ferske rundstykker, så vi spiste frokost sammen før vi dro hjem til de. Har og vært i selskap hos min morfar og mormor.

S er aktiv hele dagen. Klatrer å styrer på. For en energi. Han burde sovet 12 timer i strekk, minst, med den energibruken han har ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, ja vi har også tidenes værste sommer!! Vi har hatt TO SMÅ helger med finvær!! Ellers har det vært sol en og annen gang, men likevell ikke sommertemperatur. Var meldt flott vær i dag, så R skulle på fjelltur...Men guess what? det REGNER!!!! *frustrasjon* Også akkurat den sommeren man ikke er på skole eller jobb. ;)

Slike netter dere hadde er slitsomme! Håper det gikk bedre i natt. :) Du skal se det blir bra når han er avvent! :) Det er jo ingen garanti for at han sover natten gjennom, men da kan jo kjæresten din hjelpe til når han er hjemme. :) Nå når R har ferie, så har jeg også "ferie". Dvs. vi skal ta annen hver natt og annen hver morgen, men om en måned har han pappaperm, så da tar han hver natt! :nigo:

Kan forresten ikke fatte at du ikke liker type "syden"-land :fnise: Vi var ikke i fjor, så nå er det to år siden, men vi skal jo ikke før til neste år, så da er det tre år siden sist! Huff... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja vi har også tidenes værste sommer!! Vi har hatt TO SMÅ helger med finvær!! Ellers har det vært sol en og annen gang, men likevell ikke sommertemperatur. Var meldt flott vær i dag, så R skulle på fjelltur...Men guess what? det REGNER!!!! *frustrasjon* Også akkurat den sommeren man ikke er på skole eller jobb. ;)

Slike netter dere hadde er slitsomme! Håper det gikk bedre i natt. :) Du skal se det blir bra når han er avvent! :) Det er jo ingen garanti for at han sover natten gjennom, men da kan jo kjæresten din hjelpe til når han er hjemme. :) Nå når R har ferie, så har jeg også "ferie". Dvs. vi skal ta annen hver natt og annen hver morgen, men om en måned har han pappaperm, så da tar han hver natt! :nigo:

Kan forresten ikke fatte at du ikke liker type "syden"-land :fnise: Vi var ikke i fjor, så nå er det to år siden, men vi skal jo ikke før til neste år, så da er det tre år siden sist! Huff... :gjeiper:

Deilig at han hjelper til såpass mye- at dere tar annenhver :) Har gitt han klar beskjed at det skal bli sånn her hjemme og. For om jeg skal gå litt på jobb så må jeg få sove ut litt oftere jeg og :jepp:

Hehe, jeg liker sydenland altser :D Jeg ELSKER det ;) Bare det at jeg er ikke så giret akkurat nå, men vet at jeg er råklar når vi kommer dit, og vil nok ikke hjem igjen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Fysj for et vær vi har hatt... Blir sprø!! Ønsker sommer og sol slik at jeg kan gå turer, dra på stranda og kose oss.. Men det ser dårlig ut :/

Vi har hatt etpar netter hjemme hos foreldrene mine. Mamma kom og lokket oss med hjem til dem på mandag. Himmelen var så utrolig mørk, så ut som det skulle bli det tordneværet. Hun er så redd og ville ikke la meg og S være her hjemme alene, så vi ble pent nødt til å bli med til dem :) Var så koselig og deilig å være blandt folk på kveldene at vi ble liksågodt til i dag vi :) Mamma har stått opp mes S to dager så jeg fikk sovet litt ekstra, deilig.

I dag har vi hatt besøk av ei på samme alder som S, kjempe koselig :) Så har jeg og S vært ute å dratt bort litt ugress fra grusen vår. Var helt plutseligen helt overgrodd. Kjedelig arbeid, men kjekt når du ser ressultater :)

Nå har jeg slengt meg på sofaen. Skal slappe av litt før jeg kryper til køys. I morgen har vi planer med ei venninne fra morgenen av, så skal vi ut en tur med mamma :) Håper bare været holder seg sånn noenlunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det skjedd ting ja :jepp: Spennande med prøving da, håper det klaffer fort for dykk :) Vi tenker å vente til utpå hausten, men det er plutseleg ikkje så lenge til ;)

Blir nok herleg med Sydentur :) Eg (og mannen) er meir sånn campingvognmenneske, men eg har jo vore på Mallorca ein gong, og det var jo veldig fint da :) Håper berre på LITT bedre sommer neste år, for dei to siste sommarane har vore lite å skryte av.. :sukk:

Håper du får betre netter innimellom! Det er heilt grusomt, dei nettene der ein ikkje anar om ein har sove eller ikkje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...