Gå til innhold

Første eksamen - hvor lett/vanskelig er det å stryke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har første eksamen imorgen. Er i exfac og er skoleeksamen. Dette er altså min første eksamen. har lest og studert jevnt og trutt med dette i 3 uker nå. Men er usikker på om studieteknikken min er helt på plass enda, da det er uvandt for meg å lese på denne måten. Føler ikke jeg husker så mye, og er veldig usikker på om jeg kan det jeg burde kunne.

Det jeg egentlig lurer på er hvor vanskelig/lett det er å stryke. Hvor "dårlig" skal jeg svare på oppgavene før det blir stryk?

Jeg vil bare bestå dette, livredd for å stryke. Synes heller ikke jeg fortjener å stryke, da jeg har jobbet mye med stoffet.

Håper noen kan svare meg litt på dette!:)



Anonymous poster hash: 9b77e...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

både ex.phil og ex.fac var lett. Det skal en del til for å i heletatt stryke... kan du 40% står du, og hvis du i det hele tatt har lest litt, regner jeg med du kan 40% av stoffet.



Anonymous poster hash: f2c1d...bc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du usikker, så er det bedre å svare noe som du tror enn å la vær å svare.. du kan få uttelling hvis du har delvis rett... du får ikke minuspoeng om du svarer feil.



Anonymous poster hash: f2c1d...bc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex-fac er en meget enkel eksamen, den letteste en kan ha (Utenom ex-phil). Dette klarer du, lykke til :D



Anonymous poster hash: 37aaf...403
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, takk! merker jeg ble litt lettet nå. Da skal jeg bare kjøre på å svare alt jeg kommer på som kan være relevant.



Anonymous poster hash: 9b77e...348
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du :) Så innlegget ditt først nå, håper det gikk bra på eksamen!

Det har seg slik at jeg skal ha min første eksamen om en måned, også i exfac. Jeg er veldig nervøs.

Jeg vil spørre deg om du hadde giddet å skrive litt om hvor mange spørsmål det var, hvordan spørsmål det var osv? Jeg hadde satt veldig, veldig pris på det.

Hilsen forvirret jusstudent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...