Gå til innhold

Sissel Grana - dyretolk! Tror du på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo, jeg skjønner hva du sier.

Men hvis hun selv tror på det, og de som oppsøker henne føler at de får hjelp til å forstå dyrene sine....hvilken skade har egentlig skjedd?

Om folk syns det er greit å bli lurt, hva skal vi da med en markedsføringslov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei, jeg skjønner godt at de tenker slik som at dette ikke er sant. Men jeg ble nysgjerrig på om dette faktisk er sant eller ikke. I 2013 så jeg at flammehuset skulle arrangere kurs, og jeg bestemte meg for å melde meg på. På kurset følte jeg at jeg ikke greide noen ting og at jeg bare forestilte meg ting. Men for hvert dyr vi tok fikk jeg alltid bekreftet at dette var riktig at dyretolk-læreren. Neste dag (kurset vare i 2 dager) følte jeg at det gikk like dårlig, jeg fikk alltid en annet svar enn de andre! Men når man faktisk får vite at de tingene man for opp har blitt bekreftet av flere veterinærer så er det jo ganske kult. Noe annet vi lærte på kurset, var hvordan man kommuniserte med døde dyr. Vi lærte at selv om selve kroppen på dyret ikke lenger var der, så kunne man fremdeles kommunisere med sjelen. Det hele var ganske creepy egentlig. Det er iallefall creepy når man vet at det stemmer. Når jeg kom hjem fra kurset, ble jeg spurt av en dame med en hest, som lurte på om jeg kunne få kontakt med henne. Jeg gruet med veldig, fordi jeg var redd for at mine egne tanker spilte meg et puss. Men jeg gjorde det, og hesten fortalte ganske mye (som jeg ikke skriver her) og sa ting som den var fornøyd med, misfornøyd med, hvor den hadde vondt osv. Jeg leverte arket til eieren, og tingene som hesten var missfornøyd med ble endret på, etter det ble den nokså sure og redde hesten, snill og rolig som et lam! Jeg sa til eieren at jeg ikke skulle ha noen betaling, men hun var så fornøyd at jeg fikk allikevel. Forresten så kan jeg virkelig anbefale flammehuset, det er helt utrolig hva man kan lære på 2 dager! Jeg fikk til og med tanten min med på neste kurs, og hun mente akkurat det samme som jeg. Men hvis man tenker tilbake i tid, hvordan greide indianerne å ri uten noe utstyr i full galopp på hestene sine, hvis de ikke kommuniserte sammen? Dyretolking er noe alle folk kan gjøre, det er bare det at det sakte men sikkert "forsvinner" litt mer inni oss. Mvh. Dyretolk Frida :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...