Gå til innhold

Plutselig følelser for en gammel "ONS"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En tidligere god kompis av meg hadde følelser for meg for rundt 4 år siden. Han har aldri innrømmet det til meg, men jeg vet det med sikkerhet (en annen historie). Jeg følte aldri det samme, og unngikk derfor alltid temaet når vi var alene. Nå derimot, for rundt et halvt år siden, endte vi opp med å ha sex i fylla. Etter det, sitter utrolig nok JEG, et halvt år senere, igjen med følelser. De kom merkelig nok ikke før nå, selv om vi så vidt har hatt kontakt etter vi hadde sex (han studerer i en annen by og er sjeldent hjemme her hvor vi er fra). Jeg aner ikke hvorfor, men i de siste ukene har jeg ikke klart å slutte å tenke på han. Den eneste form for kontakt vi har hatt siden før sommer er en snapchat i ny og ne og et par korte samtaler om skole. Han var kjempesøt etter vi hadde sex, lagde frokost og kjørte meg hjem, var hyggelig når jeg møtte han tilfeldig senere, men tok aldri kontakt. Jeg tenkte jo ikke over dette, da jeg egentlig bare angret på hele greia. Nå derimot.... Føler jo selvfølgelig dette er en slags karma, da jeg "avviste" han for fire år siden, og at jeg ikke har noe å klage på nå, da toget nok er gått.

Skjønner jo at ingen akkurat kan hjelpe meg, men jeg lurer på om flere har opplevd noe lignende, altså å få følelser for noen ut av det blå, uten god kontakt? Noen som har noen tips for å komme over han? Det positive er jo at siden han studerer en annen plass så slipper jeg jo å støte på han, og stadig bli påmint han på den måten, men det ligger kun i mitt eget hode at jeg alltid tenker på han. Hvordan kan jeg få tankene over på noe annet? :klaske:

Beklager for langt og egentlig uviktig innlegg, måtte bare få ut tankene en plass...



Anonymous poster hash: cc261...331
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer sikkert over han. :) Når han studerer i en annen by er det jo ikke så mye du får gjort. Om han skulle være interessert er det vel ikke noe særlig å ha et avstandsforhold. Mange fisker i havet...



Anonymous poster hash: 7ddb1...12c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ONS med en annen? XD

Anonymous poster hash: 893f5...586

Hehe, har hatt det også. Riktig nok over en måned siden sist, så kanskje det er derfor? :fnise:

Anonymous poster hash: 12836...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fisk i havet?! Hvor hvor? For de få nappene jeg får er råtten fisk!

Hvor finner man bra og fin fisk om dagen da? 😂

Jeg må seriøst lære meg å fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tidligere god kompis av meg hadde følelser for meg for rundt 4 år siden. Han har aldri innrømmet det til meg, men jeg vet det med sikkerhet (en annen historie). Jeg følte aldri det samme, og unngikk derfor alltid temaet når vi var alene. Nå derimot, for rundt et halvt år siden, endte vi opp med å ha sex i fylla. Etter det, sitter utrolig nok JEG, et halvt år senere, igjen med følelser. De kom merkelig nok ikke før nå, selv om vi så vidt har hatt kontakt etter vi hadde sex (han studerer i en annen by og er sjeldent hjemme her hvor vi er fra). Jeg aner ikke hvorfor, men i de siste ukene har jeg ikke klart å slutte å tenke på han. Den eneste form for kontakt vi har hatt siden før sommer er en snapchat i ny og ne og et par korte samtaler om skole. Han var kjempesøt etter vi hadde sex, lagde frokost og kjørte meg hjem, var hyggelig når jeg møtte han tilfeldig senere, men tok aldri kontakt. Jeg tenkte jo ikke over dette, da jeg egentlig bare angret på hele greia. Nå derimot.... Føler jo selvfølgelig dette er en slags karma, da jeg "avviste" han for fire år siden, og at jeg ikke har noe å klage på nå, da toget nok er gått.

Skjønner jo at ingen akkurat kan hjelpe meg, men jeg lurer på om flere har opplevd noe lignende, altså å få følelser for noen ut av det blå, uten god kontakt? Noen som har noen tips for å komme over han? Det positive er jo at siden han studerer en annen plass så slipper jeg jo å støte på han, og stadig bli påmint han på den måten, men det ligger kun i mitt eget hode at jeg alltid tenker på han. Hvordan kan jeg få tankene over på noe annet? :klaske:

Beklager for langt og egentlig uviktig innlegg, måtte bare få ut tankene en plass...

Anonymous poster hash: cc261...331

Ut å jakte på noe nytt som du kan ta med hjem.

Anonymous poster hash: d6224...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, typisk. Rett etter jeg skrev denne tråden begynte han å prate til meg. Ganske hverdagslige og ikke-flørtete ting dog. Grusomt irriterende at han skal snakke en gang i skuddåret, bare for å være sikker på at jeg ikke glemmer han :P

Ut å jakte på noe nytt som du kan ta med hjem.



Anonymous poster hash: d6224...fb0

Får prøve!



Anonymous poster hash: 12836...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, typisk. Rett etter jeg skrev denne tråden begynte han å prate til meg. Ganske hverdagslige og ikke-flørtete ting dog. Grusomt irriterende at han skal snakke en gang i skuddåret, bare for å være sikker på at jeg ikke glemmer han :P

Anonymous poster hash: 12836...244

Vet du at han ikke er interessert i deg lenger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at han ikke er interessert i deg lenger da?

Man vet jo aldri noe helt sikkert, men jeg tror ikke han er det nei. Den gangen han var interessert, tok han initiativ hele tiden, og var mer flørtete i det han skrev. Dessuten har han hatt en FF/hatt noe på gang med ei jente som bor i samme by som meg (vet ikke helt greia) for noen måneder siden, mulig de til og med holder på enda.

Anonymous poster hash: 12836...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri noe helt sikkert, men jeg tror ikke han er det nei. Den gangen han var interessert, tok han initiativ hele tiden, og var mer flørtete i det han skrev. Dessuten har han hatt en FF/hatt noe på gang med ei jente som bor i samme by som meg (vet ikke helt greia) for noen måneder siden, mulig de til og med holder på enda.

Anonymous poster hash: 12836...244

Han ga kanskje opp å ta initiativ når han ikke fikk respons.

Når ser du ham neste gang? Du kan vel spørre om dere kan møtes neste gang han er i din by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ga kanskje opp å ta initiativ når han ikke fikk respons.

Når ser du ham neste gang? Du kan vel spørre om dere kan møtes neste gang han er i din by.

Vel, han fikk jo respons på den tiden vi hadde god kontakt. Jeg var ikke avvisende, men han sa som nevnt tidligere heller aldri direkte til meg at han var interessert, dette var noe jeg fant ut på en annen måte.

Jeg aner ikke når jeg ser han neste gang. Vi hadde samme omgangskrets før, men jeg har ikke så god kontakt med noen av hans venner lengre, så å møte han på fest er lite sannsynlig. Å møte han på byen blir enda vanskeligere, da han er av typen som aldri drar på byen. I edru tilstand aner jeg ikke hvor han drar om dagene, så blir vanskelig å "støte på han", hehe. Vet heller ikke når han kommer til byen neste gang, men regner jo med at han kommer hjem til jul. Føler det blir så dumt å spørre om å møtes, fordi det er mulig han fortsatt holder på med den andre jenta. Om han da sier ja, vet jeg ikke helt hva vitsen med å møte han er, da vi ikke egentlig har så mye til felles.

Vil egentlig bare komme over han, men aner ikke hvordan :glare:

Anonymous poster hash: 12836...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...