Gå til innhold

Tinder - profilbilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En ting jeg har lagt merke til på Tinder er at mange jenter ikke har bilder der de er alene. På alle bilder på en del profiler er det minst to personer, slik at det gjerne er vanskelig å se hvem som faktisk eier profilen. Sånne profiler sveiper jeg bare til venstre. Altså, hva pokker er poenget med det?



Anonymous poster hash: ccce5...256
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil nok være diskret. Mange på Tinder er jo gifte og er i forhold, og ønsker vel ikke å bli gjenkjent. Plutselig er det jo noen kjenninger som ser at den gifte venninna deres er på Tinder på jakt etter et ligg.....



Anonymous poster hash: 90691...23d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok være diskret. Mange på Tinder er jo gifte og er i forhold, og ønsker vel ikke å bli gjenkjent. Plutselig er det jo noen kjenninger som ser at den gifte venninna deres er på Tinder på jakt etter et ligg.....

Anonymous poster hash: 90691...23d

Snakket om jenter, altså (er mann).

Anonymous poster hash: ccce5...256

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å sveipe til venstre på sånne bilder, ja. En smule kjipt om man får match og så viser at seg at det var venninna hennes du likte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at de (blir jo gutter i mitt tilfelle) som har profilbilder med kompisene sine som regel er den minst attraktive av de på bildet. Hver eneste gang jeg har fått opp slike folk, og gått inn og sett på resten av bildene deres, viser det seg at den styggeste er den som eier profilen. De håper vel de kjekkere kompisene skal dra inn likes, hehe. Ikke vet jeg! Synes det er rimelig teit jeg og, spesielt om man ikke har flere bilder som viser hvem som eier profilen. Skjønner ikke vitsen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at de (blir jo gutter i mitt tilfelle) som har profilbilder med kompisene sine som regel er den minst attraktive av de på bildet. Hver eneste gang jeg har fått opp slike folk, og gått inn og sett på resten av bildene deres, viser det seg at den styggeste er den som eier profilen. De håper vel de kjekkere kompisene skal dra inn likes, hehe. Ikke vet jeg! Synes det er rimelig teit jeg og, spesielt om man ikke har flere bilder som viser hvem som eier profilen. Skjønner ikke vitsen...

Er du noe knullbar selv?

Anonymous poster hash: 36309...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du noe knullbar selv?

Anonymous poster hash: 36309...2e4

Hun er en kvinne, så jeg antar du hadde kastet deg over henne.

Morsomt å se alle de bitre folka her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en kvinne, så jeg antar du hadde kastet deg over henne.

Morsomt å se alle de bitre folka her inne.

White knight alert

Anonymous poster hash: 36309...2e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveiper også alle disse "den gale veien". Gidder ikke å se på flere bilder i forsøk på å finne ut hvem av dem det er. Veldig spesielt fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du noe knullbar selv?

Anonymous poster hash: 36309...2e4

Har du profilbilde av deg alene selv? Jeg er hvert fall "knullbar" nok til å bli sjekket opp uten å gjemme meg bak vennene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan det står til blandt gutta, men hos jenter er faktisk dette utrolig vanlig. Man skulle tro det var en selvfølge at man ikke velger et profilbilde der man er med venninna som er 10 ganger finere, men det er helt vanvittig hvor mange som gjør det.

Anonymous poster hash: 0ccf3...d53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velger de ikke bildet fra Facebook bare automatisk? Mange jenter som har venninne bilde som profil der også

Anonymous poster hash: 03c30...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Velger de ikke bildet fra Facebook bare automatisk? Mange jenter som har venninne bilde som profil der også

Anonymous poster hash: 03c30...bc7

Man kan selv velge hvilke bilder fra FB man vil ha der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vel også være at det er de automatiske bildene fra facebook. Og at de rett og slett har flest bilder med venninner/kompiser. Trenger absolutt ikke å være mer gjennomtenkt enn som så.

Men jeg er enig, det er forvirrende når de ikke har ETT eneste bilde av kun seg selv. Da står du der og glor på den ene personen på bildet som du Håper eier profilen og har en lang samtale før du finner ut at det er "feil" fyr du snakker med. Haha. Da føler man seg passe overfladisk hvis man sletter matchen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...