Gå til innhold

Heartbroken..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger virkelig å komme over eksen.. 5 år med opp og ned turer, endel turbulense for å si det sånn.. Vært slutt 3 ganger før, vi finner da alltid til hverandre når det har gått en ukes tid, men ikke denne gangen tror jeg.

Jeg trenger slap me in the face, though love råd.. Ikke bare med tiden bla bla

Takk :)

Anonymous poster hash: cbe02...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i samme situasjon selv. Har en kompis som er ekstremt ærlig og er en god støtte. Jeg får så ørene flagrer og skikkelig though love!

Nå vet jeg ikke mer om din situasjon,men venner som tør å være ærlig med deg er fine å ha å snakke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har venner som er kjempe fine der :) meeeeeen i gen av de liker han, har ikke gjort det i flere år så blir ikke helt samme effekt, men de støtter meg selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: cbe02...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, så kjipt.

Har dessverre ingen gode råd. Takler ikke å bli såret så godt jeg heller. Kommer meg ikke så fort over slike følsomme ting.

Lykke til :hug: Håper at du finner en annen å forelske deg i, sånn at ting kanskje bli litt lettere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre ganger er mer enn nok.

Det er tydeligvis ikke liv laga så ikke kast bort mer tid nå for livet har så masse å by på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS: nei jeg vil jo ikke det, men føler meg bare helt fortapt nå. Så utrolig sliten og tenker bare han kan fjerne dette. Han vet ikke at jeg sliter sånn og vurderer å sende han en mel om det og om vi kan snakke om det.

Hele dritten skjedde på sms så ikke sett hverandre

Anonymous poster hash: cbe02...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...