Gå til innhold

"Ikke tid til et forhold" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen sier de har følelser, men ikke tid til et forhold, hvordan vil du tolke det?

Anonymous poster hash: d1ec6...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at de ikke vil være kjæreste med deg, enkelt og greit. Det er en litt "finere" måte å si at de ikke vil være med deg på



Anonymous poster hash: 75d5f...473
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke ønsker å være i et forhold med vedkommende. Det er bare en utrolig teit unnskyldning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de desverre ikke er interessert i å ha et forhold, men kanskje heller noen de kan treffe av og på når det passer dem, gjerne for uforpliktende sex...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At personen ikke har tid til forhold rett og slett. Jeg synes ikke at jeg har tid til forhold akkurat nå, kan ikke møte personen oftere enn 1 gang i uken uten at det skal gå utover andre ting. Kommer an på prioriteringene til personen



Anonymous poster hash: cab9d...2c6
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tolker jeg det som en unnskyldning. Kanskje de ønsker å se om noe "bedre" dukker opp, holde deg på gress,ikke er interessert nok men ikke vil innrømme det,eller at de har personlige problemer som gjør det vanskelig å være i et forhold (f.eks.psykiske problemer,ikke over eksen enda,tilknytnings- og forpliktelsesvansker osv..)

Det er veldig skjelden at noen ikke har tid til et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At personen ikke har tid til forhold rett og slett. Jeg synes ikke at jeg har tid til forhold akkurat nå, kan ikke møte personen oftere enn 1 gang i uken uten at det skal gå utover andre ting. Kommer an på prioriteringene til personen

Anonymous poster hash: cab9d...2c6

Hvis du hadde møtt noen du likte veldig godt, hadde du da hatt tid til kjæreste eller ville du sagt til vedkommende at du ikke har tid? TS

Anonymous poster hash: 39eac...220

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety alt folk har sagt over her. Jeg hadde ikke tid til å starte et forhold når jeg traff min kjæreste. Det var grunnen til at det tok 9 mnd fra jeg "falt for han" til vi ble sammen. Det var først da jeg hadde tid til han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bety alt folk har sagt over her. Jeg hadde ikke tid til å starte et forhold når jeg traff min kjæreste. Det var grunnen til at det tok 9 mnd fra jeg "falt for han" til vi ble sammen. Det var først da jeg hadde tid til han.

Men holdt dere på i mellomtiden da? Uten å definere dere som kjærester? Eller tok du kontakt igjen først når du fikk tid?

Anonymous poster hash: 39eac...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo helt. Noen ganger kan man si slikt og mene at man er interessert men mener at hun fortjener mer tid en man kunne ha gitt henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i en periode i livet jeg føler jeg ikke har tid. Men jeg har da valgt å kutte ut alt av nettdating. Og jeg gjør ingenting for å møte noen nye. Men dukker drømmemannen opp, så tar jeg meg tid. Så enkelt er det.



Anonymous poster hash: cff0d...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke helt på dette med å "ikke ha tid til et forhold". Som andre skriver, er dette bare en snillere måte å fortelle at han ikke er interessert.

Møter man DRØMMEDAMA, finner man tid til henne uansett hvor mye annet som foregår i livet. Så han er vel bare ikke interessert nok i deg til at han ville prioritert å sette av tid til deg i hverdagen.



Anonymous poster hash: 83f56...21f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Enten har de ikke tid nok i hverdagen til å pleie et forhold (gjelder spesielt folk som er på harde studier eller som jobber veldig mye), eller så er det en fin måte å avvise noen på. Jeg føler jeg ikke har tid til et forhold per nå, men finner jeg en person jeg virkelig vil ha så gir jeg en F i tidsmangelen for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slier han med noe?

Jeg møtte en som sa jeg var drømmedama hans og at han elsket meg men ikke ville ødelegge livet mitt med alt rotet sitt. Han hadde psykiske issues + forpliktelsesvegring.



Anonymous poster hash: ee418...33f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men holdt dere på i mellomtiden da? Uten å definere dere som kjærester? Eller tok du kontakt igjen først når du fikk tid?

Anonymous poster hash: 39eac...220

Vi møttes i mellomtiden, men aldri avtalt før ca 6 mnd etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen sier de har følelser, men ikke tid til et forhold, hvordan vil du tolke det?

Anonymous poster hash: d1ec6...5d8

Ville tolket det som at følelsene ikke var sterke nok til at personen hadde prioritert å ha et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 3da18...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest krokodillen

at de ikke vil være kjæreste med deg, enkelt og greit. Det er en litt "finere" måte å si at de ikke vil være med deg på

Anonymous poster hash: 75d5f...473

bullshit! for 7 mnd siden så hadde jeg faktisk ikke tid eller krefter til noe forhold. jeg måtte ha fokus helt andre steder. noen er faktisk såpass opptatt at de rett og slett ikke har tid der og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krokodillen

Ville tolket det som at følelsene ikke var sterke nok til at personen hadde prioritert å ha et forhold med meg.

Anonymous poster hash: 3da18...0ac

følelsene kan være sterke men et fornuftig menneske tenker nok mer langsiktig og har man knapt med tid så er ikke forhold det man burde prioritere enten man har følelser eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At personen ikke har tid til forhold rett og slett. Jeg synes ikke at jeg har tid til forhold akkurat nå, kan ikke møte personen oftere enn 1 gang i uken uten at det skal gå utover andre ting. Kommer an på prioriteringene til personen

Anonymous poster hash: cab9d...2c6

Nettopp, og har man sterke nok følelser så prioriterer man personen man er forelsket i. Ergo er dårlig tid en "unnskyldning" for at man ikke føler nok. Det trenger ikke være bevisst, hvis du genuint heller vil bruke tid på studier enn den du dater så er det ikke liv laga.

Anonymous poster hash: f292e...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følelsene kan være sterke men et fornuftig menneske tenker nok mer langsiktig og har man knapt med tid så er ikke forhold det man burde prioritere enten man har følelser eller ei

Det spørs jo hva annet man driver med. Jeg synes ikke det er fornuftig å undertrykke sitt eget følelsesliv for karrierebygging f.eks.

Anonymous poster hash: f292e...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...